Switch to mobile version. Augšup

Drošība - 28.01.2020
Smart-ID

Kā un kāpēc jāatjaunina Smart-ID konts

Kā un kāpēc jāatjaunina Smart-ID konts

Ņemot vērā to, ka Smart-ID tiek izmantots, lai apstiprinātu darījumus internetbankā, tam ir jāatbilst visaugstākajiem drošības un juridiskajiem nosacījumiem. Viens no šādiem nosacījumiem ir nepieciešamība atjaunināt savu Smart-ID kontu reizi trīs gados.

Līdzīgi, kā tiek veikta citu autentifikācijas līdzekļu, piemēram, pases vai ID kartes nomaiņa, savlaicīgi jāatjauno arī Smart-ID dati. Latvijā Smart-ID lietotni izmanto vairāk nekā 913 000 lietotāju. 2020. gada februārī Smart-ID dati būs jāatjauno aptuveni pusotram tūkstotim aktīvo Smart-ID lietotāju. Kopumā līdz gada beigām Smart-ID datu atjaunošana jāveic gandrīz 60 tūkstošiem klientu. Zemāk piedāvājam informāciju, kas palīdzēs noskaidrot, vai arī Jūs esat starp šiem klientiem.

Kā pārbaudīt Smart-ID konta statusu

Precīzu datumu, līdz kuram esošais Smart-ID konts ir aktīvs, jebkurš lietotājs var uzzināt savā Smart-ID lietotnē, kreisajā augšējā stūrī izvēloties uzstādījumus (trīs līnijas) un tad “Lietotāja informācija” – “Konts aktīvs līdz:”.

Sagaidiet informāciju no Smart-ID uzturētāja

Ja Jums būs nepieciešams atjaunināt informāciju, Jūs saņemsiet uzaicinājumu vai nu pašā Smart-ID lietotnē vai arī e-pastā no uzņēmuma SK Solutions – SEB bankas partnera, kas ieviesa šo autentifikācijas risinājumu un šobrīd nodrošina to gan SEB bankas, gan arī vairāku citu Latvijas, Lietuvas un Igaunijas banku klientiem. 

Instrukcija

Atjaunināt Smart-ID kontu Jums palīdzēs arī SK Solutions sagatavotā instrukcija.

Konta atjaunināšanu var veikt pašā Smart-ID lietotnē (kurā būs arī redzams paziņojums par to) vai arī apmeklējot bankas filiāli.

Ja Jums ir aizdomas par to, ka kāds mēģina ar maldiem izkrāpt Jūsu Smart-iD datus, lūdzu, sazinieties ar SEB banku pa tālruni +371 26668777 vai ar SK Solutions klientu servisu par tālruni 1807 vai +371 6766 5001 (darbadienās no plkst. 8.00 līdz plkst. 22.00) vai rakstot uz e-pastu help.lv@smart-id.com.

Pievērsiet uzmanību

Lai pasargātu sevi no kiberuzbrukumiem, aicinām neatvērt ārējas saites un neievadīt savus personas datus, ja Jūs neesat pārliecināti par saņemto saišu drošību.

Smart-ID ļauj lietotājiem autentificēt sevi banku, dažādu valsts un privātā sektora e-komercijas pakalpojumu saņemšanai, kā arī parakstīties ar elektronisko parakstu. Smart-ID ir kvalificēta paraksta veidošanas ierīce (QSCD), kas nodrošina lietotājiem iespēju parakstīties ar kvalificētu elektronisko parakstu (QES), kas ir līdzvērtīgs ar roku rakstītam parakstam.

Jānis Meistars

  • Kā pārcelt Smart-ID uz jaunu telefonu

    Drošība - 27.01.2020

    Kā pārcelt Smart-ID uz jaunu telefonu

    Smart-ID aplikācija, kas ļauj piekļūt internetbankai un apstiprināt maksājumus, ir piesaistīta konkrētajai viedierīcei (telefonam), nevis lietotājam vai SIM kartei. Ja tiek iegādāts jauns telefons, tajā jāizveido jauns Smart-ID konts.

    Lasīt vairāk


Citi raksti par šo tēmu

Vairāk

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 20.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.