13. februārī stājas spēkā izmaiņas bankas pakalpojumu noteikumos un cenrādī
2017. gada 13. februārī plānojam pāriet uz jaunu IT un klientu apkalpošanas sistēmu, tādēļ ar šo datumu stāsies spēkā izmaiņas SEB bankas pakalpojumu noteikumos un cenrādī.
Godātie klienti!
2017. gada 13. februārī plānojam pāriet uz jaunu IT un klientu apkalpošanas sistēmu, tādēļ ar šo datumu stāsies spēkā izmaiņas SEB bankas pakalpojumu noteikumos un cenrādī.
- Izmaiņas produktos un pakalpojumos privātpersonām
- Izmaiņas produktos un pakalpojumos uzņēmumiem
- Cenrādis privātpersonām un uzņēmumiem
- Izmaiņas līgumu noteikumos
Pārejot uz jauno sistēmu, spēsim piedāvāt Jums vēl modernākus finanšu risinājumus. Piemēram, jaunajā internetbankā būs pieejamas ērtākas maksājumu iespējas, un turpmāk varēsiet pārvaldīt ienākošos un izejošos maksājumus, izmantojot multivalūtu kontus.
Savukārt Uzņēmēja komplekti turpmāk nodrošinās plašāku priekšrocību klāstu, īpašas atlaides un iespēju ērtāk kontrolēt uzņēmuma izmaksas par ikdienas pakalpojumiem, jo komisijas maksa par pārskaitījumiem SEB bankas ietvaros un noteiktu skaitu SEPA maksājumu būs iekļauta komplekta cenā.
Izmaiņas skars arī šādus pakalpojumus:
- maksājumu kartes: plašākas iespējas izvēlēties kredītlimita atmaksas veidu, noteikta komisijas maksa par karšu izsniegšanu un atjaunošanu, palielināti karšu darījumu limiti;
- kredīti: samazināta procentu likme overdraftam bez nodrošinājuma juridiskām personām, mainīta noformēšanas maksa overdraftam privātpersonām;
- vērtspapīri: samazināta maksa darījumiem ar Latvijā un ārvalstīs reģistrētiem vērtspapīriem, samazināta maksa par vērtspapīru pirkšanas un pārdošanas darījumiem internetbankā;
- maksājumi: uzlabots pakalpojumu klāsts SWIFT pakalpojumiem, juridiskām personām pieejams Baltijas grupas konts;
- no bankas cenrāža izslēgti pakalpojumi, kas zaudējuši aktualitāti – piemēram, rēķinu apmaksa bankomātā un maksājumi skaidrā naudā uz citas bankas kontu.
Gadījumā, ja sistēmas ieviešanas, cenrāža un noteikumu izmaiņu datums mainīsies, par to Jūs informēsim atsevišķi.
Lai plašāk iepazītos ar izmaiņām, aicinām apmeklēt SEB bankas mājaslapu www.seb.lv vai sazināties ar mums pa diennakts tālruni 26668777, Skype (SEB_Latvija), e-pastā info@seb.lv vai jebkurā SEB bankas filiālē.