Apsveicam! Talsu filiāles telpas kļuvušas gaišākas un modernākas
Jūnija beigās ar sirsnīgu muzikālu sveicienu kopā ar bankas klientiem atzīmējām Talsu filiāles rekonstrukciju. Pēc remonta pārveidotās telpas rada lielāku plašuma sajūtu, tās ir kļuvušas gaišākas un modernākas. Paldies visiem, kas piedalījās telpu atjaunošanā, no kurienes apkalpojam ievērojamu daļu mūsu Kurzemes klientu uzņēmēju.
Ieva Tetere, SEB bankas vadītāja:
“Bankas vīzija ir būt viegli un ērti sasniedzamai tur, kur klienti mūs vēlas satikt. Ja skatāmies uz datiem, tad redzam diezgan precīzi, ka vienas dienas laikā aptuveni 2500 personas tiek apkalpotas klātienē visās mūsu filiālēs Latvijā, internetbankā dienā ieiet 50000 klientu, pie bankomāta tiek veikti 45000 darījumu. Klientu centrā ar jautājumiem vēršas vidēji 1300 cilvēku. Ņemot vērā klientu izvēli, mūsu uzdevums ir rūpēties gan par tehnoloģiju ziņā prasīgajiem, gan arī tiem, kam saruna klātienē būtiska.
Lai gan esam šogad ieviesuši mobilās filiāles konceptu, kad pēc pašvaldību un uzņēmēju pieprasījuma dodamies tieši uz pašvaldības vai uzņēmuma atrašanās vietu, lai apkalpotu iedzīvotājus un uzņēmumu darbiniekus, joprojām mūsu reģionālās filiāles ir ļoti svarīgs konsultāciju sniegšanas punkts un Talsu filiāle ir ļoti būtiska filiāle mūsu filiāļu kartē, jo tieši no šejienes mēs apkalpojam ievērojamu daļu mūsu Kurzemes klientu uzņēmēju. Tāpēc ar lielu prieku skatos šodien uz atjaunotajām telpām un saku paldies ikvienam kolēģim, kas pie šīm pārmaiņām ir pielicis sirdi un darba rokas.”
Sandris Ramkovičs, SEB bankas Talsu filiāles vadītājs:
“Veicot filiāles renovāciju un demontējot veco grīdas pulksteni, tajā atradām vēsturisku liecību – pudeli ar 1993. gada Talsu vēstīm tajā. Zīmīgi, ka tieši 1993. gadā septembrī tika dibināta arī SEB banka, tajā laikā gan ar citu nosaukumu. Līdz ar to atrastā pudele savā ziņā ļāva atskatīties uz to, kā banka ir augusi un attīstījusies. Šodien klientu vēlme sazināties ar banku telefoniski vai izmantojot aplikāciju ir pieaugusi, kas tehnoloģiju laikā ir tikai pašsaprotami. Līdz ar to arī mēs Talsos esam viena no SEB bankas filiālēm, kas klātienē ar klientiem strādā nepilnu nedēļu un pārējās dienās mūsu filiāles darbinieki paralēli izmanto savas zināšanas un pieredzi, apkalpojot klientus attālināti. Šodien mūsu uzdevums ir rūpēties gan par tehnoloģiju ziņā prasīgajiem, gan arī tiem, kam saruna klātienē būtiska. Raugoties nākotnē, novēlu arī turpmāk ieklausīties klientu vajadzībās, lai sabalansētu attālināto un tiešo bankas servisu klientiem. Lai mums izdodas sasniegt jaunus biznesa augstumus!”
Šobrīd kopā Latvijā SEB bankai ir 27 klientu apkalpošanas punkti, 10 filiāles atrodas Rīgā, pārējās ir ārpus Rīgas. Ja pagājušajā gadā klientu ērtībām mēs rekonstruējām savas filiāles Jēkabpilī, Alūksnē, vienu Rīgā un Kuldīgā, tad jūnija beigās svinējām Talsu filiāles pārdzimšanu. Šogad plānots uzsākt Ogres, Valmieras un divu Rīgas filiāļu atjaunošanu.