Switch to mobile version. Augšup

PAZIŅOJUMI - 2019 11 25 - 13:00

Sākot ar šī gada 2. decembri, Smiltenes finanšu konsultāciju centrs klientiem nebūs pieejams

Ņemot vērā, ka arvien vairāk klientu izvēlas veikt savus ikdienas finanšu darījumus  attālināti un sarūk klientu skaits, kas apmeklē filiāli klātienē, sākot ar šī gada 2. decembri, Smiltenes filiāle klientiem vairs nebūs pieejama. Taču ikdienas finanšu darījumiem klientiem arī turpmāk visu diennakti būs atvērts Pašapkalpošanās centrs Dārza ielā 11. Savukārt, ja nepieciešama klātienes saruna, gaidīsim klientus tuvējā Valmieras vai jebkurā citā SEB bankas filiālē: seb.lv/filiales

Pēdējos gados ir vērojama strauja digitālā attīstība, kas ļauj modernizēt virkni pakalpojumu, kuru saņemšanai līdz šim iedzīvotājiem bija nepieciešams mērot ceļu uz vienu vai otru iestādi, uzņēmumu vai organizāciju, patērējot savu laiku. Taču līdz ar modernizāciju, iedzīvotāji daudz labprātāk izmanto iespēju saņemt pakalpojumus sev ērtā veidā un laikā attālināti un attiecīgi klātienes tikšanās arvien straujāk samazinās un zaudē aktualitāti.

To apliecina arī SEB bankas dati. Šobrīd 99% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs. SEB bankā arvien vairāk klientu aizvien biežāk izvēlas izmantot digitālos risinājumus: šī gada 9 mēnešos esam tikušies ar klientiem vairāk nekā 1 300 video konsultācijās, mūsu mobilo lietotni izmanto jau 143 552 lietotāju, noslēdzoties kodu karšu pārejas posmam, Smart-ID lietotāju skaits septembrī sasniedza vairāk nekā 262 tūkstošus.

Līdz ar to filiālēs ir redzama pretēja tendence - pēdējo gadu laikā ir būtiski samazinājusies klientu nepieciešamība apmeklēt filiāli klātienē. Salīdzinājumā ar 2017. gadu, šobrīd filiāļu tīklā klientu apmeklējums ir sarucis par 15%, bet Smiltenes filiālē – pat par 25%. Turklāt jāņem vērā, ka kritums būtu vēl lielāks, ja to neietekmētu pāreja no kodu kartēm uz alternatīvajiem identifikācijas rīkiem – Smart ID vai kodu kalkulatoru, kurus klienti ieguva filiālēs.

Kaspars Markss, Valmieras filiāles vadītājs:

“Privātpersonām tiešām mūsdienās mazinās nepieciešamība apmeklēt bankas filiāli fiziski, jo pat konsultācijām šodien iespējams izmantot video tikšanos, kas kļūst arvien populārākas mūsu klientu vidū un, lai pieteiktos kredītam, pietiek ar elektronisko parakstu. Par tādiem ikdienišķiem finanšu pakalpojumiem kā rēķinu nomaksa vai naudas pārskaitīšana nemaz nerunājot - tos lielākā daļa klientu veic personīgi internetbankā vai izmanto skaidras naudas iemaksas-izmaksas bankomātus. Attiecībā uz pakalpojumiem, kur bez bankas eksperta tiešās klātbūtnes neiztikt, kas vairāk skar uzņēmējus vai sarežģītāku bankas pakalpojumu piešķiršanu, mūsu bankas eksperti gaidīs klientus jebkurā no SEB bankas filiālēm, tanī skaitā tuvējā Valmieras filiālē, kur, pateicoties pieredzējušu darījumu vadītāju kompetencēm, spējam nosegt plaša spektra jautājumus. Apzinoties, ka Smiltenē aktīvi darbojas spēcīgi uzņēmēji, jāatzīst, ka jau šobrīd lielākā daļa no tiem apkalpojas Valmieras filiālē, taču, ja uzņēmējiem radīsies nepieciešamība saņemt konsultāciju Smiltenē, nodrošināsim šādu iespēju.”

Ja vien rodas nepieciešamība saņemt atbildi uz kādu sev aktuālu jautājumu vai ir svarīga eksperta konsultācija, aicinām sazināties ar mums sev ērtākā veidā:

  • sūtot savu jautājumu Facebook uz adresi SEB Latvia
  • rakstot savu jautājumu lapā seb.lv/jauta
  • zvanot mūsu speciālistiem uz tālruņa numuru 26668777
  • vai piesakoties video konsultācijai seb.lv/video-konsultacija

Atgādinām, ka bankas pakalpojumi attālinātiem darījumiem pieejami vienmēr 24/7 režīmā:

Pašapkalpošanās vieta Smiltenē arī turpmāk būs pieejama Dārza ielā 11 (pieejams 24/7).

Bankomāti Smiltenē arī turpmāk atradīsies:

  • Dārza ielā 11 (strādā 24/7)
  • Baznīcas laukumā 2 (strādā P- Sv 8.00 - 22.00) – tirdzniecības centrā "Centrs"
  • Daugavas ielā 1a (strādā 24/7) - veikalā "Freko"

Kontakti

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.