SIA “Ogres Namsaimnieks” klienti var pieteikties automātiskai e-rēķinu apmaksai
Izmantojot vēl plašākas un ērtākas ikmēneša rēķinu apmaksas iespējas, tagad arī SIA “Ogres Namsaimnieks” klienti var pieteikties e-rēķinu saņemšanai un automātiskai to apmaksai.
Automātiskā rēķinu apmaksa nozīmē to, ka klients pilnvaro banku veikt rēķinu apmaksu no klienta konta kādā no izvēlētajiem e-rēķina apmaksas termiņiem: divas dienas pēc e-rēķina saņemšanas, e-rēķina apmaksas datumā vai konkrētā datumā katru turpmāko mēnesi, ja šādu iespēju ir norādījis uzņēmums, kas sagatavo e-rēķinu. Piesakoties pakalpojumam, klients var norādīt dienas limitu jeb maksimālo summu, par kuru banka ir tiesīga apmaksāt iesūtīto e-rēķinu. Tāpat arī var norādīt mēneša limitu jeb maksimālo summu, ko banka ir tiesīga izmantot viena kalendārā mēneša periodā, lai apmaksātu katra konkrētā pārdevēja e-rēķinus.
Lai sekotu līdzi informācijai par saņemtajiem rēķiniem un to apmaksu, ir iespēja pieteikt SMS, e-pasta vai SEB mobilās lietotnes paziņojumus.
Pieteikties e-rēķinu saņemšanai un to automātiskai apmaksai var internetbankā (izvēlnes "Maksājumi" sadaļā "E-rēķini/ Jauns līgums/ Pieteikties e-rēķinam") vai jebkurā SEB bankas filiālē.
Vairāk par e-rēķinu saņemšanu un apmaksu var uzzināt šeit.