Paplašināts klientiem attālināti pieejamo pakalpojumu klāsts
Šobrīd, lai maksimāli ierobežotu fizisko kontaktēšanos un mazinātu nepieciešamību apmeklēt banku klātienē, tādējādi mazinot potenciālo vīrusa izplatīšanās risku, ir paplašināts klientiem attālināti pieejamo pakalpojumu klāsts.
Turpmāk esošie klienti attālināti varēs:
- izveidot jaunu internetbankas līgumu, parakstot to ar kvalificēto Smart-ID;
- palielināt internetbankas pārskaitījumu limitu no 4 000 EUR uz 10 000 EUR, aizpildot iesniegumu internetbankā par pārskaitījumu limitu maiņu;
- atbloķēt internetbanku, ja tā nobloķēta pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem ievadīt datus, zvanot Klientu centram +371 2666 8777;
-
jebkuru brīvā formā aizpildītu iesniegumu iesniegt attālināti, parakstot elektroniski:
- ja ir Smart-ID kvalificētā versija un internetbanka – iesniegumu augšupielādē internetbankā;
- ja ir e-paraksts – iesniegumu paraksta un nosūta uz info@seb.lv
Visas izgatavotās norēķinu kartes tiks nosūtītas klientiem pa pastu.
Arī uzņēmumiem būs iespēja vēl vairāk izdarīt attālināti, zvanot Klientu centram +371 2666 8777:
- palielināt internetbankas maksājumu limitu līdz 10 000 eiro;
- atbloķēt internetbanku, ja tā ir bijusi nobloķēta;
- lūgt atgādināt internetbankas lietotāja kodu pēc tam, kad klients būs atpazīts, izmantojot kodu kalkulatoru vai Smart-ID;
- pieprasīt internetbankas administratora limita palielināšanu, izmantojot kodu kalkulatoru vai Smart-ID Basic;
- pieteikt un saņemt maksājumu karti pa pastu.
Izmantojot video konsultācijas uzņēmumiem būs iespēja:
- veikt izmaiņas juridiskās personas klientu datu anketā un izveidot atbilstošās sasaistes ar SEB bankas sistēmām;
- veikt izmaiņas uzņēmuma valdes struktūrā, ja uzņēmuma īpašnieks ir SEB bankas klients kā privātpersona.
Atgādinām, ka, rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, šobrīd visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē klienti var saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777, kā arī apliecinot, ka pēdējo 14 dienu laikā nav bijuši ārvalstīs.
SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts. Savukārt saņemt konsultācijas par kredītiem un uzkrājumiem var pavisam vienkārši – piesakoties video konsultācijai savā internetbankā. Lai gan bankas filiāļu darba laiks nav mainīts, tajās tiek apkalpoti tikai tie klienti, kuri ir iepriekš pieteikušies un kuriem kritiski svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti. Turklāt konsultācijas laiks filiālēs ir ierobežots līdz maksimums 15 minūtēm.
Vairāk par attālinātajām iespējām privātpersonām: https://www.seb.lv/online-pakalpojumi, savukārt uzņēmumiem: https://www.seb.lv/online-pakalpojumi-bizness.