Ierobežojumi klātienes apmeklējumiem bankas filiālēs saglabāsies līdz 12. jūnijam
Turpinot ievērot piesardzības pasākumus un rūpēties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, ierobežojumi klātienes apmeklējumiem SEB bankas filiālēs saglabāsies līdz 12. jūnijam. Pakalpojumus klātienē, kā tas jau ir spēkā no 19. marta, klienti var saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos un tikai tad, ja nepieciešamais pakalpojums nav pieejams attālināti. SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti turpina strādāt kā ierasts. Savukārt pārrunāt jautājumus par kredītiem un uzkrājumiem ir iespējams video konsultācijās.
Lai gan bankas filiāļu darba laiks nav mainīts, tajās tiek apkalpoti tikai tie klienti, kuri ir iepriekš pieteikušies un kuriem kritiski svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti. Turklāt konsultācijas laiks filiālē ir ierobežots līdz maksimums 15 minūtēm. Šāda bankas rīcība ir būtiska, lai maksimāli ierobežotu fizisko kontaktēšanos un socializāciju, tādējādi mazinot potenciālo vīrusa izplatīšanās risku.
Šāds bankas filiāļu darbības modelis ir spēkā kopš 19. marta, un šajā laikā būtiski augusi arī SEB bankas klientu gatavība jautājumus par ikdienas finanšu pakalpojumiem risināt internetbankā vai mobilajā aplikācijā, kā arī izmantot konsultāciju iespējas pa telefonu un tikšanās video formātā. Piemēram, aprīļa mēnesī video formātā sarunas ar klientiem risinātas vairāk nekā 500 reizes.
Svarīgi ņemt vērā, ka klientiem pirms ierašanās filiālē būs obligāti jāpiesaka savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777. Ja sarunā ar klientu tiek secināts, ka klātienes konsultācija nav nepieciešama un konkrētās darbības pakalpojuma saņemšanai klients var veikt pats internetbankā, tiek sniegts nepieciešamais atbalsts, konsultējot pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā tiek secināts, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiek nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā.
Atgādinām, ka visi pamata finanšu pakalpojumi klientiem ir pieejami digitālā formā un darījumus var veikt no mājām, izmantojot mobilo lietotni un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, samaksāt rēķinus, pieteikt un saņemt debetkarti mājās, pieteikt kredītkarti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniskā formātā, saņemt patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā pārrunāt ar speciālistiem sev aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem.
Domājot par veselībai iespējami drošāku rīcību, aicinām klientus šobrīd pēc iespējas tirdzniecības vietās izmantot bezkontakta maksājumus, norēķinoties ar karti, nevis ar skaidras naudas līdzekļiem. Savukārt saziņai ar banku aicinām izmantot video konsultācijas iespējas, kā arī saziņu internetbankā, sociālajos tīklos, rakstot e-pastu, zvanot pa tālruni vai uzdodot jautājumus virtuālajam asistentam mājaslapā.