Mainīt valodu:

e-Link

Paragraphs

Droši maksājumi un klientu identifikācija internetā

Ar e-Link pakalpojumu mēs nodrošinām uzņēmumam tiešsaistes savienojumu ar SEB internetbanku. Risinājums ir piemērots visiem interneta veikaliem un uzņēmumiem Latvijā, kas vēlas piedāvāt saviem klientiem drošus maksājumus par pakalpojumiem vai nodrošināt klientu identifikāciju, izmantojot internetbankas autorizācijas rīkus.

  • e-Maksājumi – drošiem un ātriem norēķiniem Jūsu uzņēmuma mājaslapā, izmantojot internetbanku
  • e-Identifikācija – drošai klientu identifikācijai Jūsu uzņēmuma mājaslapā

Ar e-Link pakalpojumu mēs nodrošinām uzņēmumam tiešsaistes savienojumu ar SEB internetbanku. Risinājums ir piemērots visiem interneta veikaliem un uzņēmumiem Latvijā, kas vēlas piedāvāt saviem klientiem drošus maksājumus par pakalpojumiem vai nodrošināt klientu identifikāciju, izmantojot internetbankas autorizācijas rīkus.

e-Maksājumi

e-Maksājumi ir ērts un mūsdienīgs risinājums, kas ļauj veikt internetbankas maksājumus no Jūsu uzņēmuma mājaslapas. Maksājumi tiek veikti SEB internetbankā, garantējot norēķinu drošību un ātrumu.

e-Maksājumi ļauj Jums

  • Vienkārši un ātri identificēt Jūsu darījumu partnerus.
  • Uzreiz saņemt bankas informāciju par maksājuma uzdevuma apstiprināšanu vai noraidīšanu.
  • Saņemt naudu par darījumu tikai dažu minūšu laikā.
  • Automātiski saņemt bankas garantiju par darījumiem, jo maksājumi uzreiz tiek verificēti internetbankā.
  • Palielināt Jūsu uzņēmuma potenciālo klientu skaitu, jo maksājumi internetbankā ir ērti, ātri, droši un ļauj visiem internetbankas lietotājiem veikt maksājumus Jūsu uzņēmuma mājaslapā
Image
e-payment scheme lv
  1. Klients Jūsu mājaslapā izvēlas produktu vai pakalpojumu un norāda SEB internetbanku kā maksāšanas līdzekli.
  2. Uzņēmums automātiski nosūta informāciju par pirkumu SEB bankai, kas veic elektroniskā paraksta pārbaudi un sagatavo rēķinu.
  3. Klienta ierīcē atveras internetbanka. Klients tai pieslēdzas un uzreiz saņem aizpildītu maksājuma uzdevumu.
  4. Klients apstiprina maksājuma uzdevumu un apmaksā rēķinu, izmantojot autentifikācijas rīku.
  5. Banka uzņēmumam nosūta informāciju par veiksmīgu maksājumu un pārskaita naudu uz uzņēmuma kontu.
  6. Uzņēmums informē klientu par veiksmīgu pirkumu.

e-Identifikācija

e-Identifikācija ļauj Jūsu uzņēmuma mājaslapā veikt klientu identifikāciju. Šis identifikācijas veids ir drošs, jo Jūsu klienti identifikāciju veic, pierakstoties savā SEB internetbankā. 

e-Identifikācija ļauj Jums

  • Izvairīties no papildu klientu identifikācijas sistēmas uzturēšanas.
  • Palielināt Jūsu uzņēmuma potenciālo klientu skaitu, jo visi internetbankas lietotāji var ērti autorizēties Jūsu mājaslapā. Informācija par Jūsu uzņēmumu tiek publicēta arī internetbankā, ļaujot klientiem piekļūt Jūsu uzņēmuma mājaslapai bez papildu autorizācijas.
  • Sniegt klientiem lielākas ērtības, jo vairs nav nepieciešams atcerēties paroles vai identifikācijas kodus.
  • Garantēt drošību saviem klientiem, jo informācija tiek pārsūtīta drošos kanālos – banka nosūta klientu datus Jūsu uzņēmumam saskaņā ar likumu par datu aizsardzību, liedzot trešajām pusēm piekļuvi datiem

Klientu identifikācija Jūsu uzņēmuma mājaslapā tiek veikta, izmantojot SEB internetbanku.

Image
e-identification scheme lv

 

  1. 1. Klients (SEB internetbankas lietotājs) apmeklē Jūsu uzņēmuma mājaslapu un izvēlas piekļūt aizsargātās informācijas sadaļai Jūsu vietnē, izmantojot SEB internetbanku (klients pieslēdzas internetbankai).

  2. 2.1. Uzņēmums automātiski nosūta SEB bankai e-Identifikācijas pieprasījumu.
    2.2. Vienlaicīgi klients automātiski tiek identificēts kā SEB internetbankas lietotājs.

  3. Pēc veiksmīgas klienta identificēšanas SEB banka uzņēmumam nosūta internetbankas lietotājvārdu, uzvārdu un personas kodu.

  4. Uzņēmums salīdzina saņemto informāciju ar datiem, kas ir pieejami uzņēmuma sistēmā. Ja informācija sakrīt, uzņēmums klientam sniedz piekļuvi uzņēmuma mājaslapas aizsargātajai sadaļai.

Papildu informācija par e-Link

Cena un nosacījumi


Dokumenti
Cenrādis

Jūs varat pieteikties e-Link pakalpojumam, iesniedzot pieteikumu internetbankā. Lai iegūtu papildu informāciju par e-Link pakalpojumu, lūdzam rakstīt uz ecommerce@seb.lv.

 

Lai pieslēgtu e-Link pakalpojumu, Jums nepieciešams:

  1. Uzņēmuma norēķinu konts SEB bankā;
  2. e-Link pakalpojuma līgums ar SEB banku;
  3. Veikt pakalpojuma uzstādīšanu Jūsu uzņēmuma IT sistēmā atbilstoši specifikācijām