Switch to mobile version. Augšup

E-rēķinu nosūtīšana uz banku

E-rēķinu nosūtīšana uz banku

  • Zemākas rēķinu sagatavošanas un apstrādes izmaksas
  • Jūsu klientiem ērts risinājums rēķina apmaksai
  • Bezskaidras naudas norēķinu drošība, precizitāte un savlaicīgums – prognozējama naudas plūsma

E-rēķinu nosūtīšana uz banku ir ērts un efektīvs risinājums, kuru izmantojot, Jūsu klienti savā SEB internetbankā saņems Jūsu sagatavotu elektronisku rēķinu. Jūsu klienti varēs pieteikties e-rēķinu automātiskai apmaksai internetbankā vai filiālē, tādējādi Jūsu klientiem izsūtītie rēķini tiks apmaksāti laicīgi.

Kā notiek rēķinu nosūtīšana uz banku?

Internetbankā importējot iepriekš sagatavotu rēķinu failu csv vai xml formātā vai internetbankā ievadot katra rēķinu atsevišķi. Gateway – nosūtot uz banku sagatavotu rēķinu failu xml formātā.

Kas ir e-rēķina identifikators?

Uz pakalpojumiem balstīta pazīme (līguma numurs, abonementa kods, personas kods, u.c.) pēc kuras identificēt pircēju.

Kā klienti zinās, ka var pieteikties e-rēķinam?

Uzņēmuma pienākums ir informēt savus klientus par šādu iespēju. Banka savā mājas lapā publicē uzņēmumu sarakstu, kas piedāvā šādu pakalpojumu.

Kad nosūtītie rēķini ir pieejami uzņēmuma klientiem SEB internetbankā?

Rēķini SEB internetbankā tiek atspoguļoti dažu minūšu laikā pēc rēķina iesūtīšanas un tie būs pieejami 13 mēnešus pēc rēķina saņemšanas.

Kas notiks, ja klients būs nepareizi norādījis e-rēķina pieteikuma datus?

Ja izmantojat Gateway, tad ir iespēja klientiem nosūtīt paziņojumu uz SEB internetbanku, ka norādītā informācija ir nekorekta (ApplicationSeller.xml).

Kas jādara, ja uzņēmums vēlas izrakstīt e-rēķinus arī citu Latvijas banku klientiem?

Šajā gadījumā ir jānoslēdz e-rēķinu nosūtīšanas līgumi ar bankām, kuru maksātājiem vēlaties izrakstīt e-rēķinus, vai izmantot operatora pakalpojumu, kuri sūta e-rēķinus dažādām bankām.

Kāda ir atšķirība starp Vietni un Saiti, kur klientiem pieejams detalizēts rēķins?

Vietne/ pašapkalpošanās portāls – aizvedīs klientu uz uzņēmuma mājaslapu, kur tas varēs pieslēgties, lai apskatītu pilnu rēķinu vai papildus informāciju

Saite – atvērs klientam viņam izrakstītu rēķinu.

Lai sāktu izmantot šo pakalpojumu, nepieciešams:

  • noslēgt e-rēķinu nosūtīšanas līgumu jebkurā SEB bankas filiālē vai sazinoties ar savu darījumu vadītāju;
  • pieslēgt e-rēķinu nosūtīšanas elektronisko kanālu, t.i. SEB bankas Internetbanku vai Gateway.
Pakalpojums Cena
Pakalpojuma pieslēgšana 60.00 EUR (plus PVN 12.60 EUR)
Līguma izmaiņas 20.00 EUR (plus PVN 4.20 EUR)
Apkalpošanas maksa mēnesī 15.00 EUR (plus PVN 3.15 EUR)
Maksa par katru nosūtīto E-rēķinu 0.14 EUR (plus PVN 0.03 EUR)
Individuālas E-rēķina formas izveidošana/izmaiņas pēc klienta pieprasījuma 200.00 EUR (plus PVN 42.00 EUR)

Uzņēmēja komplekti

Izdevīgs risinājums Jūsu ikdienas finanšu darījumiem

Kontakti

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.