Mainīt valodu:
Image

SEB Izaugsmes programma

Radiet inovācijas sadarbojoties

Paragraphs

Paplašiniet savu uzņēmējdarbību, sadarbojoties ar citiem uzņēmumiem.

Piesakieties šī gada SEB Izaugsmes programmai, kurā gan starptautiskie, gan vietējie eksperti palīdzēs dalībniekiem radīt uz klientiem vērstas inovācijas, sadarbojoties ar citiem uzņēmumiem. Šī gada programmas mērķis ir arī veicināt ilgtspējīgu domāšanu un mudināt aktīvāk izmantot mākslīgā intelekta radītās iespējas, lai uzlabotu un dažādotu uzņēmējdarbības iespējas.

Kāpēc piedalīties?

  • Lai atklātu jaunas ambīcijas savam uzņēmumam.
  • Lai iepazītos ar jauniem sadarbības partneriem un biznesa modeļiem.
  • Lai radītu kaut ko nebijušu.
  • Lai uzzinātu par jaunām domāšanas un darba metodēm no vislabākajiem mentoriem.

Programmas absolventu pieredzes stāsti

Media
Praktiski semināri un darbnīcas

4

moduļi

Dalībnieki

līdz 14

uzņēmumiem

Attīstāmie rīki

jauni sadarbības virzieni

Dalības maksa

0

eiro

Kādus dalībniekus mēs meklējam?

Mazus un vidējus uzņēmumus, kuru darbība vērsta uz inovācijām un sadarbību
Uzņēmumus, kuri darbojas ilgāk nekā 2 gadus
Uzņēmumus, kuru gada apgrozījums pārsniedz 200 000 EUR
Dalībniekus ar latviešu un angļu valodas zināšanām

Laika grafiks:

  •  18. jūnijā - Inovāciju diena
  •  Augustā notiks komandu veidošanas pasākums, lai atrastu piemērotus uzņēmumus Izaugsmes programmā
  •  5. septembrī - Inovācija koprades ceļā
  •  19. septembrī - Lietotāju virzītas inovācijas
  •  3. oktobrī - Konceptualizācija
  •  17. oktobrī - Tirgus eksperimenti
  •  Novembrī būs programmas noslēgums, kura ietvaros komandas varēs prezentēt, ko tās ir darījušas programmas laikā

Programmas saturs notiks angļu vai latviešu valodā (atkarībā no konkrētās darbnīcas, semināra).

Programmas sniegtās iespējas

Zināšanas un prakse

Lekcijas, semināri un praktiskā izpratne

  • Iespēja mācīties un iedvesmoties no citiem dalībniekiem caur kopradi
  • Iespēja dzirdēt un mācīties gan no Baltijas, gan starptautiskiem lektoriem. Lektoru rindās būs eksperti ar pieredzi strauji augošajos uzņēmumos, kā arī mentoringā
  • Teorijas līdzsvarošana ar praktisku piemēru izpēti no jaunuzņēmumiem un veiksmīgiem strauji augošiem uzņēmumiem

Pieredze

Individuālais mentorings un pieredzējušu ekspertu atbalsts

  • Programmas galvenais mentors palīdzēs dalībniekiem gūt panākumus un augt, sekojot līdzi progresam un pielāgojot individuālu pieeju
  • Dalībniekiem pieejami individuāli izvēlēti mentori, pamatojoties uz vajadzībām un uzņēmējdarbības specifiku

Biznesa kontakti

  • Mācību sesijas kopā ar visiem programmas dalībniekiem, kas veicinās uzņēmumu praktisku pieredzes apmaiņu un iespēju mācīties no sev līdzīgi domājošiem
  • Digitāla kopienas platforma, lai domu biedri dalītos ar jaunumiem, lūgtu padomu, sazinātos un apspriestu aktualitātes

Programmas galvenais mentors

Media
Image

Liene Kupča - pakalpojumu dizaina stratēģe, konsultante (Latvija)

Liene ir konsultante ar bagātīgu pieredzi, kas gūta, strādājot gan valsts, gan privātajā sektorā Latvijā un Baltijas reģiona valstīs. Būdama mācību kursa “Futures Design” autore un pakalpojumu dizaina & Inovāciju maģistra programmas lektore, Liene sadarbojas ar SSE Riga, Latvijas Mākslas akadēmiju, Lapzemes Universitāti un Igaunijas Mākslas akadēmiju, piedāvājot vienreizēju perspektīvu uzņēmumiem - mainīties. Viņas specializācijas jomas ir arī transformatīvo pārmaiņu vadīšana, pakalpojumu kvalitātes uzlabošana, un inovāciju ar antropocentrisku pieeju veicināšana. Viņas stratēģiskais skatījums ir ļoti svarīgs organizācijām, kuru mērķis ir gludi pārvarēt pārmaiņas un veicināt inovācijas.

LinkedIn profils

Citi programmas mentori

Media
Image

Jana Kukk - Rethink līdzdibinātāja, TalTech vecākā lektore (Igaunija)

Janas specializācija ir inovāciju iespēju radīšana un paplašināšana, kā arī praktiska problēmu risināšana, kuras saistītas ar iekšējiem un uz klientiem vērstiem procesiem. Savā vairāk nekā 15 gadus ilgajā karjerā Jana ir guvusi pieredzi gan kā konsultante, uzņēmuma inovāciju iekšējās pārvaldes vadītāja, jaunuzņēmumu mentore un starptautiska līmeņa trenere inovāciju jomā. Jana ir sadarbojusies ar tādām globālām organizācijām kā Telia, Daimler, G4S, Volvo Trucks, Santander Totta, Komerčni Banka u.c. Viņa ir ieguvusi doktora grādu pakalpojumu dizainā un turpina lauka pētījumus TalTech universitātē. Jana ir arī grāmatas “Sarežģītības pārvaldība un inovāciju radīšana ar dizaina palīdzību” līdzautore. Viņa ir novadījusi vairāk nekā 100 mācības un programmas.

Media
Image

Jussi Hermunen - Rīkotājdirektors, Digitalist Finland (Somija)

Jau kopš 1997. gada Jusi strādā ar jauniem biznesa modeļiem un digitālajām parādībām. Viņš ir guvis pieredzi, strādājot vairākās aģentūrās (piemēram, Fjord &; Idean), galvenokārt ar starptautiskiem klientiem (piemēram, Ericsson &; Adidas), izpildot sarežģītus uzdevumus. Būdams pakalpojumu dizainers pēc izglītības, pēdējos piecus gadus viņš ir nodarbojies ar biznesa inovācijām un moderna biznesa modelēšanu. Tas parasti nozīmē sadarbību ar uzņēmumu uzņēmējdarbības struktūrvienībām un procesiem un nepieciešamības gadījumā - dažādu iespējamo ekosistēmu savienošanu. SEB programmas kontekstā viņš piedāvā plašāku skatījumu uz Eiropas uzņēmējdarbības vidi.

Media
Image

Arvydas Pleta - Katalista Ventures inovāciju partneris (Lietuva)

Jau vairāk nekā 10 gadus Arvīds ir bijis izcils uz inovācijām balstītu programmu vadītājs, ieņemot Inovāciju pārvaldes vadītāja amatu SEB un būdams katalista Ventures partneris. Viņam ir pieredze intensīvo apmācību - akseleratoru, hakatonu un nometņu - vadīšanā, kā arī atbalsta sniegšanā stratēģijas izstrādē dažādiem uzņēmumiem, kas atbilst viņa interesei par sociālās uzņēmējdarbības principiem. Arvīds ir konsultējis vairāk nekā 200 jaunuzņēmumu un dažādu nozaru MVU un prasmīgi novadījis SEB Izaugsmes programmu Lietuvā 2024. gada sākumā. Viņš ir sadarbojies ar tādām lielām organizācijām kā Oracle, Eiropas Inovāciju akadēmija, UNICEF, Telia, Tele2, Dojus Agro, Elektrum, EIKA un Žalgiris. Turklāt viņš konsultē par sociālo uzņēmējdarbību un inovācijām, izmantojot savu podkāstu, “Innovators in action”.

Kas notiks programmā?

  • Komandu veidošana: piemērota partneruzņēmuma atrašana kopradei un sadarbībai pirms pirmās darbnīcas.
  • Pirmā darbnīca: Mērķu un projekta fokusa definēšana, atvērto inovāciju un koprades metožu izpēte un potenciālo izaicinājumu noteikšana kopā ar partneru komandu.
  • Otrā darbnīca: Uzmanības fokusā - maksimālas vērtības radīšana sadarbojoties. Komandām ir jāformulē vērtības piedāvājums un tvērums, balstoties uz klientu prasībām, un jāizklāsta uzdevumi ideju semināram.
  • Trešā darbnīca: Atbalsts risinājumu izstrādē. Komandas apkopos vispārīgu risinājuma koncepciju, kas atbilst dzīvotspējīgiem biznesa principiem, tehnoloģiju attīstībai un integrē ietekmi biznesa modeļa kodolā.
  • Ceturtā darbnīca: Minimālā dzīvotspējīgā produkta (MVP) sagatavošana ieviešanai un palīdzība komandām prezentāciju sagatavošanā. Dalībnieki izstrādās idejas palaišanas (vai biznesa eksperimenta) stratēģiju, kas ļaus iegūt apstiprinātus datus līdz pēdējai - Prezentāciju dienai.
  • Noslēgums: Programmas kulminācija ir “Prezentāciju diena”, kurā visas komandas stāstīs par savu projektu ilgtspējas žūrijai. Labākās komandas varēs turpināt sadarboties ar SEB ekspertiem.

Sadarbībā ar

Šī gada programmas partneri ir Rethink un Katalista Ventures. Rethink ir stratēģiskā dizaina aģentūra, kas dibināta Tallinā, Igaunijā 2019. gadā. Aģentūra apkalpo klientus visā pasaulē. Katalista Ventures ir akseleratora uzņēmums, kas atrodas Viļņā, Lietuvā. 
SEB Izaugsmes programmas mērķis ir veicināt inovācijas un sadarbību. Programmas mērķis ir būt klāt, kad tiek sagatavoti uzņēmumu plāni, un atbalstīt grandiozu ideju un koncepciju realizāciju.

Media
Image

SEB ir vienīgā banka Latvijā, kas piedāvā šādu programmu uzņēmējiem, kā arī šī programma ir notikusi jau 8 reizes. Arī SEB bankas Igaunijas un Lietuvas biroji piedāvā saviem uzņēmumiem iespēju piedalīties Izaugsmes programmā.

Media
Image

Programmas absolventi

Growth programme graduates Logo

Lasīt vairāk

Biežāk uzdotie jautājumi

Kandidātu atlasē, izvēloties programmas dalībniekus, SEB banka patur tiesības dot priekšroku saviem klientiem, taču nav obligāti jābūt SEB bankas klientam, lai uzņēmums tiktu uzaicināts piedalīties Izaugsmes programmā. 

Dalības izmaksas Izaugsmes programmā uzņēmumiem sedz SEB banka.

Izaugsmes programmu uzņēmumiem veido divi bloki. Katru otro nedēļu notiks 6 līdz 8 stundu ilga programma – tiešsaistes semināri, kā arī mentoru un nozares profesionāļu vadītās darba grupas. Savukārt nedēļās, kad nenotiek tiešsaisti semināri, Izaugsmes programmas dalībnieki pildīs uzdevumus, kas var aizņemt aptuveni 8 stundas, un pieteiksies individuālām mentoringa sesijām pie attiecīgā eksperta/mentora. Dalībnieki tiks nodrošināti ar visiem nepieciešamajiem materiāliem un informāciju, kā arī piekļuvi tiešsaistes rīkiem, kuri tiks izmantoti programmas nodrošināšanai. Programmas laikā dalībnieki saņems praktisku atbalstu no programmas komandas.  

Piedaloties Izaugsmes programmā, jāņem vērā, ka katram komandas dalībniekam, kas pārstāv uzņēmumu, būs jāvelta tai aptuveni 8 stundas nedēļā.

Lai sasniegtu maksimālo programmas efektu, ir vēlams, ka uzņēmumu Izaugsmes programmā pārstāv vadības komanda vai cilvēku grupa (2 līdz 5 pārstāvju sastāvā), kas spēj savā uzņēmumā ieviest inovācijas un būtiskas pārmaiņas.

Programmas ietvaros Jūs gūsiet zināšanas un praktisku pieredzi par to, kā attīstīt veiksmīgu, klientu vajadzībām atbilstošu produktu, kuru būtu viegli mērogot arī pasaules tirgū. Programmas noslēgumā mentoru un ekspertu vadībā Jūs izstrādāsiet 100 dienu attīstības plānu, kas kļūs par pamatu Jūsu mērķu sasniegšanai.

Jums ir nepieciešama konsultācija par programmu?

Sazinieties ar mūsu Inovāciju vadītāju Anci Āboliņu, nosūtot e-pastu: ance.abolina@seb.lv vai zvanot +371 20396638