Switch to mobile version. Augšup

Izaugsmes programma uzņēmumiem

SEB bankas Izaugsmes programma ir biznesa apmācības, kas paredzētas ambicioziem maziem un vidējiem Latvijas uzņēmējiem. Tā dod iespēju ar labāko biznesa ekspertu atbalstu strādāt pie sava biznesa izaugsmes.

Vai vēlaties augt 10x nevis par 10%?

Uzņēmējdarbība bez ambicioziem biznesa mērķiem nav iespējama. Lai sasniegtu 10x izaugsmi, ir vajadzīga attieksme un jauns domāšanas veids, kas ir mērķēts uz 10x izaugsmi. Lai to sasniegtu, ir jāizkļūst ārpus savas komforta zonas, jo izaugsmi nav iespējams sasniegt bez piepūles. Izaugsmes programma Jums ļaus iegūt šīs jaunās zināšanas un prasmes, lai ar pavisam konkrētu rīku palīdzību veicinātu Jūsu uzņēmuma izaugsmi.

Izaugsmes programmas uzņēmumiem apraksts

Ceļvedis par Izaugsmes programmas norisi

Starptautisku un vietēju ekspertu vadībā programmas dalībnieki izstrādās savam uzņēmumam piemērotāko rīcības plānu, lai:

  • Radītu jaunu biznesa ideju, inovatīvu produktu vai pakalpojumu;
  • Novērtētu un realizētu jau esošu biznesa ideju, kuras attīstībai ikdienas darba rutīna iepriekš nav ļāvusi pievērsties;
  • Atrastu jaunas biznesa iespējas.

Īpaša uzmanība tiks veltīta biznesa zināšanu un prasmju pilnveidošanai ar uzsvaru uz tādām digitalizācijas laikam raksturīgām prasībām kā digitālo tehnoloģiju pielietojums, inovācijas, izaugsmes domāšana, mārketings un pārdošana, kā arī mūsdienīga finanšu plānošana.

Izaugsmes programmas semināri

Katrs seminārs sastāv no divām daļām - publiskās lekcijas, kas pieejama ikvienam interesentam, un darbam grupās, kas pieejamas tikai programmas dalībniekiem.

Gaidāmās lekcijas:

14.
okt.

Wallace Green: Izaugsmes ambīcijas – vai izaugsme vienmēr ir tur, kur to meklē?

28.
okt.

Liene Kupča: Klientu izpēte - kā definēt problēmu no klienta skatu punkta?

11.
nov.

Lonneke Boonzaaijer: Dizaina domāšana un vērtības piedāvājums – kā pārbaudīt sava risinājuma atbilstību klienta prasībām?

02.
dec.

Zigurds Zaķis: Digitālais mārketings – kā veidot efektīvu mārketinga stratēģiju digitālajā vidē

16.
dec.

Kārlis Danēvičs: Finanšu plānošana un risku pārvaldība – kā pieņemt pārdomātus lēmumus mainīgā pasaulē

6.
jan.

Raimonds Kulbergs: Biznesa modeļi un produktu menedžments – kā no plāna nonākt līdz risinājumam?

Wallace Green: Izaugsmes ambīcijas

Volless ir pieredzējis starptautiskā biznesa stratēģis un profesionāls jaunuzņēmumu koučs. Savas vairāk nekā 20 gadu ilgās profesionālās darbības laikā Volless ir palīdzējis ieviest jēgpilnas inovācijas uzņēmumos Vodafone, Capgemini un Startup Wiseguys akseleratorā, pildot izpilddirektora amata pienākumus. Vollesam piemīt izcila spēja likt uzņēmējiem paraudzīties uz savām biznesa idejām no jaunām perspektīvām, kas izkopta klientu izpētē un izpratnē par sarežģīto tirgus dinamiku. Volless ir piedalījies kā lektors, koučs un mentors 2. un 3. Izaugsmes programmas kārtā, Rīgas Biznesa skolas mini MBA programmā, Overkill Ventures, Baltic Sandbox, Kauņas pilsētas akseleratorā, BuildIT HW akseleratorā un citos.

LinkedIn

Liene Kupča: Klientu izpēte

Liene Kupča vairāk kā 18 gadus ir darbojusies stratēģiskās mārketinga komunikācijas jomā, strādājot uzņēmumos Lattelecom/Tet, Ideju Forums, vadošajās radošajās un mediju aģentūrās McCan, TBWA. 2019. gadā Liene pievienojās stratēģiskā dizaina aģentūras Rethink vadībai Latvijā, pievēršoties pakalpojumu dizaina jautājumiem un palīdzot iestādēm un uzņēmumiem pilnveidot savu pakalpojumu lietojamību. Tostarp Liene piedalījusies pilotprojekta Dobeledara.lv izveidē.

LinkedIn

Lonneke Boonzaaijer: Dizaina domāšana un vērtības piedāvājums

Lonneke ir The Sprint Agency dibinātāja, kas pēdējo 3 gadu laikā veiksmīgi novadījusi vairāk nekā 40 dizaina sprintus, tostarp, tādos uzņēmumos kā Roche, Cern un Sanoma. Iepriekš Lonneke darbojās kā lean startup koučs un stratēģiskās attīstības plānotāja gan jaunuzņēmumos, gan korporācijās un dibinājusi 2 jaunuzņēmumus. Plašā profesionālā pieredze palīdz Lonnekei daudzpusīgi skatīties uz uzņēmumu izaicinājumiem un likt lietā labākās metodes gan no korporatīvās, gan jaunuzņēmumu vides. Par savu misiju Lonneke uzskata iedvesmot cilvēkus domāt plašāk un iepazīt jaunus risinājumus ar kuru palīdzību panākt jaunu attīstības pakāpi gan uzņēmumiem, gan katram personīgi.

LinkedIn

Zigurds Zaķis: Digitālais mārketings

Zigurds Zaķis ir komunikācijas stratēģiskais plānotājs un stratēģis. Viens no pieredzējušiem stratēģijas, komunikācijas, reklāmas, zīmolvedības un mārketinga praktiķiem Latvijā ar gandrīz 28 gadu aktīva darba pieredzi komunikācijas un radošajās nozarēs. Vairāku aģentūru un radošo kompāniju dibinātājs, pasniedzējs un pieprasīts vieslektors. Ir ieguvis bakalaura grādu datorzinātnēs un biznesa vadības maģistra grādu (MBAi) ar specializāciju stratēģijā un starptautiskajā biznesā Brandeis Universitātes starptautiskajā biznesa skolā kā Fulbright stipendiāts no Latvijas. Zigurds ir autors blogam par mārketingu, stratēģiju, reklāmu un dizainu (http://www.zigurdszakis.lv).

LinkedIn

Kārlis Danēvičs: Finanšu plānošana un risku pārvaldība

Kārlis Danēvičs ir SEB bankas valdes loceklis, kurš darbojas bankā jau 17 gadus. Šo gadu laikā ir vadījis gan korporatīvās analīzes nodaļu, gan uzņēmumu apkalpošanas pārvaldi, kā arī ieņēmis finanšu direktora un ir bankas risku vadītāja amatā. Papildus profesionālajai darbībai, savas zināšanas Kārlis ir ieguvis arī maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā un finansēs. Kopš 2018. gada Kārlis ir arī SOS bērnu ciematu padomes priekšsēdētājs.

LinkedIn

Raimonds Kulbergs: Biznesa modeļi un produktu menedžments

Raimonds Kulbergs ir jaunuzņēmuma Funderful, kas piedāvā universitātēm mākslīgajā intelektā balstītus komunikācijas rīkus, dibinātājs. Tieši Funderful uzņēmums 2019. gadā kļuva par Raimonda un Latvijas jaunuzņēmumu vides veiksmes stāstu, kad to iegādājās ASV uzņēmums Ruffalo Noel Levitz. Drīz pēc uzņēmuma pārdošanas, Raimonds ķēries jau pie nākamā projekta – aplikācijas Klix.app -, kurš arī jau sāk ienest pirmos rezultātus. Raimonds piedalījies arī pasaules top 3 akseleratorā 500Startups Silīcija Ielejā, ASV.

LinkedIn

 

Izaugsmes programmas 5. sesija - 2020. gads

Nodarbību video

  • 1. nodarbība: Volless Grīns “Vai izaugsme vienmēr ir tur, kur to meklē?”

     

Dalībnieku pieredzes stāsti

  • Kādiem uzņēmumiem Izaugsmes programma paredzēta?

     

  • Dalībnieku un lektoru vērtējums un ieteikumi dalībai Izaugsmes programmā

     

  • Kādas ir uzņēmumu ambīcijas

     

     

  •  

Izaugsmes programmas 4. sesija - 2019. gada rudens

Nodarbību video

  • 1.nodarbība: Maikls Dokinss "Eksponenciālā domāšana – kā realizēt savas biznesa ambīcijas?"

     

  • 2.nodarbība: Dāvids Štēbelis "Produkta vērtība. Kā radīt produktus, kas ir patiešām nepieciešami?"

     

  • 3.nodarbība: Raitis Linde "Dizaina domāšana. Kā pilnveidot produktu, lai klients to iemīlētu?"

     

     

  • 4.nodarbība: Ross Kingslands "Kā integrēt uzņēmuma stāstu mārketinga komunikācijas stratēģijā?"

     

  • 5.nodarbība: Andrejs Grigoļunovičs "Kā izmantot finanšu modelēšanas pamatprincipus, lai prognozētu uzņēmuma izaugsmes scenārijus?"

     

Izaugsmes programmas 3.sesija - 2019.gada pavasaris

  • Mentora Vollesa Grīna (Wallace Green) motivācija uzņēmumiem

     

  • Ko ieguvuši uzņēmumi, kas piedalījās programmā

     

  •  

  •  
 

Nodarbību video

  • 1.nodarbība: Darius Moeini “Kā veidot uzņēmumu digitālo kultūru tā, lai digitālajā laikmetā augtu par 10x?”

     

  • 2.nodarbība: Volles Grīns (Wallace Green) “Vai zini, ko patiešām vēlas Tavs klients? Kāda ir Tava produkta vai pakalpojuma vērtība klienta acīs?”

     

  • 3.nodarbība: Līga Lētiņa "Lietotāja pieredze– kā to novērtēt un uzlabot?"

     

     

  • 4.nodarbība (1): Lelde Rassa– Apsīte "Zīmola stāsts komunikācijā– kā to vislabāk izmantot?"

     

     

  • 4.nodarbība (2): Raitis Puriņš "Jaunākie mārketinga rīki komunikācijā– kā tos vislabāk izmantot?"

     

  • 5.nodarbība: Normunds Krūmiņš: "Vai un kā digitalizācija palielina uzņēmuma procesu efektivitāti?"

     

  • 6. nodarbība (1): Dainis Gašpuitis “Pasaules ekonomiskie procesi”

     

  • 6. nodarbība (2): Ģirts Priede ”Finanšu plānošana un investīciju piesaiste”

     

 

Ievadpasākums

  • Par programmas saturu

     

     

  • Vollesa Grīna (Wallace Green) ievadruna "10X lielas izaugsmes spēks"

     

  • Dalībnieku pieredzes stāsti

     

     

  •  
 

Noslēguma pasākums

  •  

  •  

Izaugsmes programmas 2. sesija - 2018.gada rudens

  • Kādas ir Izaugsmes programmas uzņēmumiem dalībnieku ambīcijas?

     

  • Kādas ir Izaugsmes programmas uzņēmumiem dalībnieku ambīcijas?

     

  •  

  •  
 

Nodarbību video

  • 1.nodarbība: Kā izveidot uzņēmuma kultūru, kas palīdzētu augt uzņēmumam 10x?

     

  • 2.nodarbība: Kā, izpētot klientu paradumus, apsteigt konkurentus?

     

  • 3.nodarbība: Kā eksperimentējot ar jaunām idejām sasniegt ilgtermiņa izaugsmi?

     

  • 4.nodarbība: Kā komunicēt ar klientiem viņu valodā?

     

  • 5.nodarbība: Kā finansēt savas biznesa idejas?

     

     

  •  
 

Ievadpasākums

  • Izaugsmes programmas ievadpasākums

     

  •  

  •  

  •  

Izaugsmes programmas 1. sesija - 2018.gada pavasaris

  • Kādas ir Izaugsmes programmas uzņēmumiem dalībnieku ambīcijas?

     

  • Izaugsmes programmas noslēguma pasākums

     

     

  •  

  •  
 

Nodarbību video

  • 1. nodarbība (1.daļa): Metode, kā augt strauji augošā un mainīgā pasaulē

    Jean Mauris, Intelligence Boutique

     

     

  • 1. nodarbība (2.daļa): : Kas ir labs MVP?

    Jean Mauris, Intellingence Boutique

     

     

  • 2. nodarbība: Vai mēs patiešām zinām mūsu klientu vērtības un vadāmies pēc klientu vajadzībām?

    Dāvis Plotnieks, GoPro & TEDxRiga

     

  • 3. nodarbība: Mārketinga 2.0 eksperimenti Jūsu biznesam

    Bjorn Uhss, mārketinga guru, 22 Tribes dibinātājs

     

  • 4. nodarbība: Kā pārliecināt darbiniekus par pārmaiņu nepieciešamību uzņēmumā un izvairīties no pretošanās tām?

    Juris Birznieks, uzņēmējs un investsors, Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkla dibinātājs

     

  • 5. nodarbība: Kā kultūru barjeru pārvarēšana var pavērt jaunas iespējas izaugsmei?

    Daniels Pavļuts, Latvijas ārlietu ministra E. Rinkēviča padomdevējs, tendenču un aktuālās biznesa domāšanas vieslektors SSE Riga

  •  
 

Ievadpasākums

  • Iepazīšanās ar Izaugsmes programmu

    Anna Rozenfelde, Civitta

     

  • Pieredze Izaugsmes programmā

    Sander Aasna, Omniva Igaunija (angļu valodā)

     

  • Uzvara cīņā ar tradicionālo domāšanu

    Jeff Burton, Electronic Arts (angļu valodā)

     

  •  

Kas var pieteikties Izaugsmes programmā uzņēmumiem?

Izaugsmes programmā uzņēmumiem var pieteikties ikviens Latvijā reģistrēts uzņēmums, kura gada apgrozījums pārsniedz 200 000 EUR, kas darbojas vismaz divus gadus un kuram  ir ambīcija augt digitalizējoties, apgūstot jaunus tirgus, ieviešot jaunu produktu vai pakalpojumu, vai meklējot citus veidus izaugsmei.

Vai par dalību Izaugsmes programmā uzņēmumiem ir jāmaksā?

Uzņēmuma dalības izmaksas Izaugsmes programmā uzņēmumiem sedz SEB banka.

Kā norisināsies Izaugsmes programma uzņēmumiem?

Izaugsmes programmu uzņēmumiem veido divi bloki. Katru otro nedēļu notiks 6-8 stundu gara programma – tiešsaistes semināri, kā arī mentoru un nozares profesionāļu vadītās darba grupas. Savukārt nedēļās, kad nenotiek tiešsaistes semināri, Izaugsmes programmas dalībnieki pildīs  uzdevumus, kas var aizņemt aptuveni astoņas stundas. Dalībnieki tiks nodrošināti ar visiem nepieciešamajiem materiāliem un informāciju, kā arī piekļuvi tiešsaistes rīkiem, kuri tiks izmantoti programmas nodrošināšanai.

Cik daudz laiks būs jāvelta dalībai Izaugsmes programmā uzņēmumiem?

Piedaloties Izaugsmes programmā uzņēmumiem, jāņem vērā, ka katram komandas dalībniekam, kas pārstāv uzņēmumu, būs jāvelta tai aptuveni astoņas stundas nedēļā.

Kam no uzņēmuma jāpiedalās Izaugsmes programmā uzņēmumiem?

Lai sasniegtu maksimālo programmas efektu, vēlams, lai Izaugsmes programmā uzņēmumu pārstāv vadības komanda vai cilvēku grupa (divu līdz piecu pārstāvju sastāvā), kura spēj savā uzņēmumā ieviest inovācijas un būtiskas pārmaiņas.

Kas vada Izaugsmes programmu un kas nodrošina tās saturu?

Izaugsmes programmas saturu, mentorus un citas kompetences nodrošina SEB bankas sadarbības partneris Civitta, kas ir viens no vadošajiem vadības konsultāciju uzņēmumiem Centrāl-Austrumeiropā ar birojiem 11 valstīs. Viens no būtiskākajiem uzņēmuma darbības virzieniem ir inovācija vadībā, kur Civitta ir plaša pieredze strādājot ar dažādiem inovāciju vadības projektiem esošos uzņēmumos, kā arī start-up projektos. Civitta klienti ir dažāda mēroga, sākot ar maziem uzņēmumiem, līdz pat Eiropas Komisijai. Civitta pieredze ietver- konsultācijas vairāk nekā 500 start-up uzņēmumiem, vairāk nekā 1000 stundas mentoringa, vairāk nekā 100 apmācību stundu, vairāk nekā 100 organizētu pasākumu, kā arī, piesaistītas investīcijas vairāk kā 2 miljardu EUR apmērā.

Kādi būs mana uzņēmuma ieguvumi no piedalīšanās Izaugsmes programmā?

Izaugsmes programmas mērķis ir veicināt Jūsu uzņēmuma izaugsmi, ideālā variantā – dažu gadu laikā desmitkāršojot jūsu uzņēmuma finanšu rādītājus. Programmas ietvaros jūs gūsiet zināšanas un praktisku pieredzi par to, kā attīstīt veiksmīgu, klientu vajadzībām atbilstošu produktu, kuru būtu viegli mērogot arī pasaules tirgū. Programmas noslēgumā mentoru un ekspertu vadībā izstrādāsiet 3 mēnešu programmu, kas kļūs par pamatu Jūsu mērķu sasniegšanai.

Pirmais izlaidums

  • Pure Chocolate
    saldumu ražošana un tirdzniecība

    X
     
    žūrijas atzinība kā uzņēmumam ar lielāko eksporta potenciālu
  • Centrālā laboratorija
    veselības aprūpe un medicīnas
    laboratorijas pakalpojumi

    X
     
    žūrijas atzinība par inovatīvāko pieeju
    biznesam
  • Uzdevumi.lv
    IT risinājumi skolēnu izglītībai

    X
     
    žūrijas atzinība par lielāko izaugsmes potenciālu
  • Beka Baltic
    medicīnas tehnoloģijas

  • Big Bad Bagels
    sabiedriskā ēdināšana

  • Blue Bridge Technologies
    IT risinājumi apdrošināšanas un veselības aprūpes nozarei

  • Krāsu Serviss
    krāsu tirdzniecība un krāsošanas pakalpojumi

  • Krogzeme
    bioloģisko upeņu komercdārzu attīstīšana

  • New Black
    radošā digitālā satura mārketinga aģentūra

  •  

Otrais izlaidums

  • Will Sensors
    industriālie sensori un risinājumi

    X
     
    žūrijas atzinība par lielāko izaugsmes potenciālu
  • Mazo bērnu skola Knābis
    pirmsskolas izglītība

    X
     
    žūrijas atzinība par augstāko inovāciju potenciālu
  • Svaigi.lv
    pārtikas produktu tiešās tirdzniecības platforma

    X
     
    žūrijas atzinība par profesionālāko biznesa prezentāciju
  • N.Bomja maiznīca ”Lielezers”
    maizes un konditorejas izstrādājumu ražošana

    X
     
    žūrijas atzinība kā labākajiem eksperimentētājiem
  • Tenax grupa / Tenax Panel
    būvmateriālu ražošana un pakalpojumi

    X
     
    žūrijas atzinība kā uzņēmumam ar lielāko parmaiņu potenciālu
  • ABIO
    koka izstrādājumu ražošana

  • ATTA-1
    elektropreču tirdzniecība

  • DentaPlan
    zobārstniecības klīnika

  • G Kolizejs/ Gfitness
    fitnesa risinājumi

  • Kosters
    instrumentu un iekārtu tirdzniecība un serviss

  • Smartstore.lv
    interneta veikals

  • Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža
    augstākā izglītība

  • Taste CAPS!
    saldumu ražošana

  •  

Trešais izlaidums

  • Aspired
    Interaktīvu eksponātu izstrāde, ražošana

    X
     
    žūrijas atzinība par augstāko inovāciju potenciālu
  • Lursoft IT
    Datu apstrādes un informācijas pakalpojumi

    X
     
    žūrijas atzinība par lielāko izaugsmes potenciālu
  • Optic Guru
    Optikas preču mazumtirdzniecība

    X
     
    žūrijas atzinība par stiprāko komandas garu
  • Win partners
    Uzņēmumu kompetenču attīstības mācību centrs

    X
     
    žūrijas atzinība par labāko prezentāciju
  • AB Galdnieks
    Mēbeļu ražošana

  • Alintek
    Industriālo iekārtu tirdzniecība, uzstādīšana, apkalpošana

  • Animals Digital/ KASTEKUST
    Vizuālās mārketinga un izklaides tehnoloģijas

  • Baltic Coffee Holding
    Kafijas, ēdienu, dzērienu vairumtirdzniecība

  • EASY BUILDING
    Būvniecība, būvmateriālu izstrāde, ražošana

  • Eco Baltia grupa
    Vides apsaimniekošana

  • Fazenda/ Kripatiņas konditoreja
    Sabiedriskā ēdināšana (restorānu serviss, konditoreja)

  • GRIF
    Darba aizsardzības pakalpojumi, aprīkojums

  • IIZI brokers
    Apdrošināšanas brokeru pakalpojums

  • MBIT
    Informācijas tehnoloģijas, telekomunikācijas

  • Padtex Insulation
    Siltuma un skaņas izolācijas, ugunsdrošības produktu ražošana

  •  

Ceturtais izlaidums

  • AR sistēmas / Ideju druka
    un Ideju aģentūra
    prezentreklāma un pasākumu noformēšana

  • Baltu Rotas
    juvelieru mākslas darbi

  • Euro Transmetal
    digitālās komunikācijas aprīkojums

  • Felici / Graci
    graudaugu pārtikas izstrāde un ražošana

  • Galantus
    dārzu, apstādījumu projektētēšana un uzturēšana

  • Hromets poligrāfija
    reklāmas dizains un druka

  • Kamelota
    grāmatvedības un konsultāciju pakalpojumi

  • Maksikoms
    nestandarta IT sistēmas un risinājumi

  • MAGMA
    santehnikas vairumtirdzniecība un ražošana

  • Optimagro
    metālapstrāde un mašīnbūve

  • Overly
    paplašinātās realitātes (augmented reality) tehnoloģijas risinājumu izstrāde

  • ROLS / Element Fitness
    funkcionālo fitnesa treniņu aprīkojums

  • Skrivanek Baltic
    tulkošana un izglītība

  • Smiltenes piens
    piena produktu ražošana

  •  

Zane Vītola, SEB bankas Inovāciju centra vadītāja

Izaugsmes programma ir lieliska iespēja visiem tiem uzņēmumiem, kuriem ir vēlme augt. Tas ir abpusējs darbs – gan no lektoru un mentoru puses, gan no paša uzņēmuma iesaistes un aktivitātes. Manuprāt, šī programma sniedz iespēju izaicināt savu “status quo” un kas var būt labāks par to?

 

Kārlis Karolis, SEB bankas Inovāciju vadītājs

Manuprāt, Izaugsmes programma ir iespēja ambicioziem uzņēmumiem atrast atbildes uz jautājumu, kādus praktiskus soļus spert, lai veicinātu izaugsmi. Vēl vairāk – sadarbojoties ar profesionāliem mentoriem, iespējams, sapratīsiet, ka jūsu ambīcijas ir vēl lielākas.

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.