Mainīt valodu:
Image
a man and a woman talking to each other in a meeting

Vienkārši labāki bankas pakalpojumi Jūsu uzņēmumam

Paragraphs

Uzsākāt uzņēmējdarbību pēdējo 12 mēnešu laikā?

Saņemiet īpašu piedāvājumu bankas pakalpojumiem*:

  • Ikdienas komplektu ar ikdienas bankas pakalpojumiem un divus maksājuma termināļus – 1 gadu bez mēneša komisijas maksas.
  • E–komercijas maksājumu risinājumu Jūsu interneta veikalam – bez līguma maksas.
  • Iespēju saņemt procentus par uzņēmuma naudas glabāšanu krājkontā bez minimālās noguldījuma summas.
  • Partneru īpašos piedāvājumus: Circle K, Tele2, TET. 

*Piedāvājums spēkā līdz 2025. gada 31. decembrim, atverot pirmo norēķinu kontu SEB bankā 12 mēnešu laikā pēc uzņēmuma reģistrācijas Uzņēmumu reģistrā.

Tikai 3 soļi līdz vienkārši labākiem bankas pakalpojumiem

1.
Piesakieties konsultācijai, lai atvērtu uzņēmuma kontu

2.
Satieсiet mūs video konsultācijā vai klātienē

3.
Parakstiet līgumu un sāciet izmantot mūsu pakalpojumus

Ietaupiet ar mūsu uzņēmēja komplektiem

Ikdienas
€8/m

  • 15 bezmaksas pārskaitījumi uz cita klienta kontu SEB bankā un standarta SEPA maksājumi / zibmaksājumi no Norēķinu konta

 

Ikdienas+
€20/m

  • 60 bezmaksas pārskaitījumi uz cita klienta kontu SEB bankā un standarta SEPA maksājumi / zibmaksājumi no Norēķinu konta

 

Ekspertu
€40/m

  • 180 bezmaksas pārskaitījumi uz cita klienta kontu SEB bankā un standarta SEPA maksājumi / zibmaksājumi no Norēķinu konta

 

Ekspertu+
€100/m

  • 500 bezmaksas pārskaitījumi uz cita klienta kontu SEB bankā un standarta SEPA maksājumi / zibmaksājumi no Norēķinu konta

 

Jaunie uzņēmēja komplekti sniedz vēl vairāk ieguvumu

Bankas ikdienas pakalpojumi par izdevīgāku cenu
Atlaide maksājumiem, kuru skaits pārsniedz attiecīgajā komplektā paredzēto bezmaksas maksājumu skaitu. Maksājumi ar atlaidi tiek aktivizēti automātiski
Skaidras maksājumu cenas – pārsniedzot komplektā iekļauto bezmaksas maksājumu skaitu, tiks piemērota vienota cena maksājumiem SEB bankas ietvaros un standarta SEPA maksājumiem
Ērta komplekta pārvaldība internetbankā – ikdienas pakalpojumu lietošanas kopsavilkuma informācija, līguma noslēgšana un noteikumu maiņa, atgādinājumi un padomi

Nepieciešamie dokumenti un prasības konta atvēršanai

Galvenais un viens no svarīgākajiem nosacījumiem, lai atvērtu norēķinu kontu mūsu bankā, ir tas, ka Jūsu uzņēmumam ir saistība ar Latviju. 

Ja esat jauna uzņēmuma dibināšanas procesā, nepieciešams pagaidu norēķinu konts.

Iespējams, lūgsim papildu dokumentus, informāciju vai paskaidrojumus, ja tas ir nepieciešams (piemēram, konta izrakstu, dokumentus, kas pierāda līdzekļu izcelsmi, informāciju par grupas uzbūvi, patiesajiem labuma guvējiem utt.) saskaņā ar nacionālajiem un starptautiskajiem likumiem un noteikumiem, kā arī, ievērojot “Pazīsti savu klientu” principu pirms darījuma attiecību uzsākšanas vai turpināšanas.

Sadarbības stūrakmens – uzticēšanās un ilgtspēja. Mūsu rīcības principi ir radīt vērtību, rīkoties ilgtermiņā un veidot pozitīvas attiecības. Savā darbībā ievērojam SEB bankas nozares politikas, kā arī SEB grupas politikas. Izvērtējot sadarbības uzsākšanu, īpašu uzmanību pievēršam tam, lai arī mūsu potenciālie klienti savā darbībā ievēro ilgtspējas principus un citas uzņēmējdarbības labās prakses.

Šādu principu ievērošana uzliek mums arī atsevišķus ierobežojošos faktorus sadarbības uzsākšanai. Piemēram, detalizētāk vērtējam sadarbības iespējas ar uzņēmumiem, kuru darbība ir saistīta ar tabaku, azartspēlēm, fosilo degvielu, metālizstrādājumiem, kriptovalūtām un maksājumu pakalpojumiem. Padziļināti vērtējam arī politiski nozīmīgas personas, kā arī uzņēmumus ar sarežģītu īpašnieku struktūru vai saistību ar čaulas kompānijām.

  • Pārstāvja personu apliecinoši dokumenti – pase vai eID karte
  • Statūti, ja to jaunākā versija nav pieejama Lursoft datu bāzē
  • Uzņēmuma reģistrācijas numurs
  • Dibināšanas apliecība, reģistrācijas apliecība utt., ne vecāka par 3 mēnešiem
  • Notariāli apstiprināti uzņēmuma statūti, memorands vai līdzvērtīgs dokuments, ne vecāks par 3 mēnešiem
  • Personas ar paraksta tiesībām (pilnvarota pārstāvja) personu apliecinošs dokuments – dokuments, kas ir derīgs ieceļošanai Latvijas Republikā (pase vai personas apliecība)
  • Pilnvara, ne vecāka par 3 mēnešiem, kurā notārs apstiprina parakstus un pārstāvēšanas tiesības, ja tas nav norādīts dokumentos, kas ir pieejami valsts reģistros vai attiecīgās pārvaldes iestādēs, vai ģenerālpilnvara (legalizēta vai apliecināta ar Apostille, ja vien normatīvie akti vai līgums starp Latvijas Republiku un attiecīgo valsti nenosaka citādi)
  • Jāiesniedz Finanšu iestādes licences apliecināta kopija, ja Jūs esat finanšu aģents vai finanšu iestāde 

Jāiesniedz ir oriģinālie dokumenti vai notariāli apliecinātas kopijas. Visiem dokumentiem ir nepieciešams tulkojums latviešu, angļu vai krievu valodā ar notariālu apliecinājumu.

Citi risinājumi Jūsu ikdienas darījumiem un finansējumam

Kredītkarte

Palieliniet savas iespējas ar Mastercard bezkontakta kredītkarti — izvēlieties bezprocentu kredītu ar termiņu līdz pat 45 dienām.

Uzņēmēja komplekts

Atrodiet vispiemērotāko ikdienas bankas pakalpojumu komplektu, kas apmierina Jūsu vajadzības un ekonomē jūsu uzņēmuma līdzekļus — komplekts maksā mazāk nekā katrs pakalpojums atsevišķi.

Karšu maksājumu pieņemšana

Nodrošiniet saviem klientiem iespēju maksāt ar karti. Izvēlieties tādu karšu lasītāju (POS termināli), kas atbilst Jūsu uzņēmuma vajadzībām.