Ieguvumi, izmantojot inkasācijas pakalpojumus:
- Drošāka naudas līdzekļu ieskaitīšana kontā
- Iespēja ietaupīt izmaksas, kas saistītas ar skaidras naudas apstrādi
- Efektīvi izmantots laiks
Inkasācija ir drošs un ērts veids, kā skaidrās naudas līdzekļus ieskaitīt Jūsu bankas kontā vai saņemt maiņas naudu. To izmanto uzņēmumi, kas rūpējas par savu darbinieku drošību un resursu efektivitāti.
Kā pieteikties?
Lai izmantotu inkasācijas pakalpojumus, jānoslēdz līgums ar inkasācijas pakalpojumu sniedzēju (SEB bankas partneri).
SEB banka sadarbojas ar šādiem inkasācijas pakalpojumu sniedzējiem:
- SIA Eurocash1 LV;
- AS Brink's Latvia;
- SIA Drošības birojs.
Lai Jūsu izvēlētais inkasācijas pakalpojumu sniedzējs varētu sagatavot attiecīgo piedāvājumu un līgumu, Jums jāpiesakās inkasācijas pakalpojumu piedāvājuma saņemšanai. Izdarīt to iespējams:
- pie izvēlētā inkasācijas pakalpojuma sniedzēja;
- aizpildot pieteikumu SEB internetbankā;
- jebkurā SEB bankas filiālē.
Pēc tam, kad pieteikums būs aizpildīts un nosūtīts Jūsu izvēlētajam inkasācijas pakalpojumu sniedzējam, tā pārstāvis sazināties ar Jums, lai vienotos par iespējamo sadarbību.
Inkasācijas process
Inkasācijas process tiek plānots, lai Jūsu uzņēmuma naudas apkalpošana būtu ērta un droša. Izmantojot inkasācijas pakalpojumu sniedzēju nodrošināto pakalpojumu, Jūs varat individuāli noteikt inkasācijas laiku un vietu. Inkasētā nauda nonāk Jūsu uzņēmuma kontā nākamajā darba dienā.
Skaidras naudas inkasācija
- Klients saliek naudu inkasācijas somā un nodod inkasentam;
- Inkasents transportē somu uz naudas apstrādes centru;
- Nauda tiek saskaitīta;
- Nauda tiek ieskatīta klienta kontā.
Maiņas naudas nogādāšana tirdzniecības vietā
- Klients pārskaita inkasācijas pakalpojumu sniedzējam naudas segumu;
- Tiek sagatavota maiņas nauda;
- Inkasents piegādā maiņas naudu klientam.