Instrukcija pieteikt atzvanu
- Atver Virtuālā konsultanta/ Čatbota logu;
- Uzreiz pēc sasveicināšanās, ieraksti "transcom";
- Izvēlies valodas pogu, kādā Klients vēlas saņemt atzvanu;
- Ievadi Klienta vārdu;
- Ievadi Klienta tālruņa numuru, piem. +37111111111;
- Pievieno komentāru, norādot Klienta situāciju par ko vēlas saziņu ar bankas speciālistu;
- Pēc atzvana pieteiktšanas ir iespēja pieteikt jaunu atzvanu: "Pieteikt jaunu atzvanu" (Ja čatbots tiek aizvērts, lūgums pārlādēt lapu (ctrl+shift+r);
SEB bankas Klientu centra tel. nr. klientiem:
+371 26668777
+371 67779988
Karšu un internetbankas bloķēšana – 24/7
Citi jautājumi:
Privātpersonām – I-V 08.00 - 18.00
Uzņēmumiem – I-V 08.30 - 18.00
Ātrās saites uz seb.lv mājaslapu
Lūgums šīs ātrās saites atvērt jaunā tabā-> uzklikšķini ar labo peles taustiņu uz linka, kuru vēlies atvērt un izvēlies "Open link in new tab"
Rezervēt tikšanos filiālē
Tuvākie bankomāti un filiāles
Pieslēgties internetbankai
Cenrādis privātpersonām
Cenrādis uzņēmumiem
Tips&Tricks
-
Raksti īsi un kodolīgi, neveidojot garus teikumus un/ vai ievadrunas. Piem. «nobloķēt karti», «atjaunot SMART-ID»
-
Interesējošā jautājumā, vienmēr atceries ievadīt atslēgvārdus. Piem. «kartes PIN cods», «SMART-ID pin kodi», «Mobilās lietones PIN kods»
-
Ja Virtuālais konsultants nav sapratis jautājumu, mēģini pārfrāzēt.
-
Ja esi saņēmis atbildi un vēlies jautāt par citu tēmu, uzraksti «OK», tad Virtuālais konsultants sapratīs, ka vēlies mainīt tēmu un sākt rakstīt jauno jautājumu.
-
Ja virtuālais konsultants 2 reizes pēc kārtas nesapratīs Tavu jautājumu, tas piedāvās sazināties ar Bankas speciālistu čatā.
Kā ātri un ērti izmantot čatbotu, iekopē pieejamo frāzi čatbotā un saņem atbildi:
Filiāļu pakalpojumi- pieejams links uz seb.lv, kur var atrast darba laiku, kur rezervēt tikšanos | SEB filiāles filiāļu darba laiks |
SMART – ID | Smart id jauns telefons, atjaunot smart-id kādi smart-id PIN |
Digipass – kā saņemt, ko darīt, ja bloķēts, kas ir digipass PIN kodi | Digipass kā saņemt kodu kalkulatoru kodu kalkulators bloķēts |
Mobilā lietotne | mobilā lietotne |
Maksājumi- kā veikt pārskaitījumu, atsaukt maksājumu, regulārais maksājums | maksājumi atsaukt maksājumu regulārais maksājums |
Maksājumu kartes: pieteikšana, aizvietošana, saņemšana, bloķēšana, PIN, aktivizēšana, pirkumi ar karti | kartes pieteikšana aizvietot karti kartes saņemšana kartes atjaunošana pēc derīguma termiņa bloķēt kartibloķēts kartes PIN aktivizēt karti |
Kredītkarte | kredītkarte |
Limiti (kartes + internetbanka) | limiti kartes limiti internetbankas limiti |