Paragraphs
Izvēlieties apdrošināšanu, lai iesniegtu atlīdzības pieteikumu
Mājokļa apdrošināšana
- Nekavējoties informējiet attiecīgās iestādes (policiju, ugunsdzēsības un glābšanas dienestu vai nama apsaimniekotāju).
Ja tas neapdraud Jūsu veselību un dzīvību, centieties samazināt negadījuma rezultātā radušos zaudējumus. Nofotografējiet negadījuma vietu un tā radītās sekas. - Iesniedziet atlīdzības pieteikumu 3 darbadienu laikā kopš negadījuma jebkurā diennakts laikā mājaslapā if.lv vai zvanot If Apdrošināšana pa tālruni +371 67338333
- Neuzsāciet remontu bez apdrošinātāja piekrišanas. Nepieciešamības gadījumā apdrošinātājs sazināsies ar Jums, lai lūgtu papildu dokumentus un pierādījumus, precizētu informāciju par apdrošināšanas gadījuma apstākļiem, zaudējumu apmēru un iespējamām atbildīgām personām vai vienotos par iespēju apskatīt notikuma vietu vai bojāto īpašumu.
Īstermiņa ceļojumu apdrošināšana
Kā rīkoties, ja ceļojumā notiek nelaimes gadījums vai Jums ir nepieciešama palīdzība:
- Ja noticis negadījumus, sazinieties ar apdrošinātāju pa diennakts tālruni +371 66888833 (zvanot no ASV +1954 370 6404)
- Atlīdzības pieteikumu varat iesniegt 24 stundas diennaktī mājaslapā if.lv vai zvanot If Apdrošināšana pa tālruni +371 67338333
- Ja Jums ir nepieciešama medicīniskā palīdzība pēkšņas saslimšanas, gūtas traumas vai akūtu zobu sāpju gadījumā, dodieties uz tuvāko ārstniecības iestādi vai sazinieties ar vietējo ātrās palīdzības dienestu, ja gadījums ir neatliekams.
- Ja gūtas traumas vai slimības rezultātā nepieciešama transportēšana, lai atgrieztos atpakaļ mītnes zemē, sazinieties ar If Apdrošināšana.
- Ja ceļojuma laikā iestājusies apdrošinātās personas nāve, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana.
- Ja ceļojuma laikā tiek nodarīti zaudējumi trešās personas dzīvībai, veselībai vai mantai, piemēram, saskrienaties ar citu slēpotāju, kuram pēc sadursmes nepieciešama medicīniska palīdzība, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana. Noteikti parūpējieties par radīto zaudējumu faktu un apmēru apliecinošiem dokumentiem, tostarp cietušās personas vai tās pārstāvja rakstveida iesniegumu par nodarīto zaudējumu. Pēc tam iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
- Ja ceļojumā nepieciešama juridiskā palīdzība, nekavējoties sazinieties ar If Apdrošināšana. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
- Ja ceļojuma galamērķī konstatējat, ka ir sabojāta bagāža, pieprasiet pārvadātājam apliecinājumu par bojātas bagāžas izsniegšanu. Lai pieprasītu atlīdzību, bojāto bagāžu nepieciešams saglabāt, kā arī iesniegt tās fotogrāfijas. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
- Ja pārvadātāja vainas dēļ ceļojuma galamērķi bagāžas piegāde aizkavējusies ilgāk par 4 stundām, pieprasiet pārvadātājam apliecinājumu par bagāžas aizkavēšanos. Ja nepieciešams iegādāties pirmās nepieciešamības preces, piemēram, drēbes, apavus un higiēnas preces, noteikti saglabājiet maksājumu apliecinošus dokumentus par to iegādi. Kad atgriežaties mītnes valstī, iesniedziet atlīdzības pieteikumu.
- Nepieciešamības gadījumā If Apdrošināšana sazināsies ar Jums, lai lūgtu papildu dokumentus un pierādījumus, precizētu informāciju par apdrošināšanas gadījuma apstākļiem, zaudējumu apmēru un iespējamām atbildīgām personām.
Auto apdrošināšana
- Nekavējoties informējiet attiecīgās iestādes (policiju, ugunsdzēsības un glābšanas dienestu).
Ja tas neapdraud Jūsu veselību un dzīvību, centieties samazināt negadījuma rezultātā radušos zaudējumus. Nofotografējiet negadījuma vietu un tā radītās sekas. - Iesniedziet atlīdzības pieteikumu 7 darbadienu laikā kopš negadījuma jebkurā diennakts laikā mājaslapā if.lv vai zvanot If Apdrošināšana pa tālruni +371 67338333
- Neuzsāciet remontu bez apdrošinātāja piekrišanas. Nepieciešamības gadījumā apdrošinātājs sazināsies ar Jums, lai lūgtu papildu dokumentus un pierādījumus, precizētu informāciju par apdrošināšanas gadījuma apstākļiem, zaudējumu apmēru un iespējamām atbildīgām personām vai vienotos par iespēju apskatīt bojāto transportlīdzekli. Jūs varat nogādāt automašīnu Jūsu izvēlētā autoservisā, lai sagatavotu remonta tāmi.