Switch to mobile version. Augšup

Infotelpa

Uzņēmējiem

  • Kā strādāsim 2025. gadā: digitālie nomadi pusdienlaikā dodas sērfot

    Kā strādāsim 2025. gadā: digitālie nomadi pusdienlaikā dodas sērfot

    Digitālie nomadi var attīstīt biznesu no jebkura Zemeslodes nostūra, bet darbadienu var organizēt, kā pašiem tīk. Tāpēc nomadiem ir pavisam ikdienišķi, piemēram, pusdienlaikā doties pasērfot uz tuvējo pludmali vai baudīt masāžu, lai pēc tam ar jaunu enerģiju atkal ķertos pie darbiem.

    Lasīt vairāk

  • Kā strādāsim 2025. gadā: mīti un patiesība par darbu birojā un attālināti

    Kā strādāsim 2025. gadā: mīti un patiesība par darbu birojā un attālināti

    Kur darbs veicas raitāk – birojā vai mājās? Līdz ar Covid-19 nestajām ikdienas darba režīma izmaiņām katram noteikti ir radusies sava atbilde uz šo jautājumu. Diskusijā “Ilgtspējīgas sabiedrības nākotne: kā strādāsim 2025. gadā?” darba vides stratēģis Oļegs Ņikitins meklēja atbildes uz dažādiem pieņēmumiem par darbu birojā un attālināti.

    Lasīt vairāk

  • Video: Kā ar finanšu modeli novērst izaugsmes nestos riskus

    Video: Kā ar finanšu modeli novērst izaugsmes nestos riskus

    Strauja izaugsme šķiet vilinoša jebkuram uzņēmumam. Tomēr gana rūpīgi nepieejot iespējamo attīstības scenāriju un sagaidāmo risku izvērtēšanai, pārlieku strauja izaugsme uzņēmumam var izrādīties bīstama. Finanšu modelēšanas eksperts Andrejs Grigoļunovičs sniedz padomus, kā efektīvi modelēt uzņēmuma nākotni.

    Lasīt vairāk

  • Izaugsmes programma – solis pretī straujam biznesa izrāvienam

    Izaugsmes programma – solis pretī straujam biznesa izrāvienam

    Līdz 2020. gada 25. septembrim Latvijas mazie un vidējie uzņēmumi tiek aicināti pieteikties dalībai jau piektajā SEB bankas īstenotajā Izaugsmes programmā. Tā uzņēmumiem piedāvās ne tikai vērtīgas lekcijas un darbnīcas, bet arī mentoringu un padomus no pieredzējušiem starptautiskiem un vietējiem biznesa ekspertiem, lai palīdzētu izstrādāt jaunu produktu vai pakalpojumu un tādējādi sasniegtu strauju izaugsmi.

    Lasīt vairāk

  • Kā izmantot tehnoloģiju attīstību sava uzņēmuma labā

    Kā izmantot tehnoloģiju attīstību sava uzņēmuma labā

    Klimata pārmaiņas, nabadzība un atjaunojamā enerģija – ar šiem izaicinājumiem saistītie uzdevumi var šķist neatrisināmi. Taču izaugsmes un eksponenciālās domāšanas treneris Maikls Dokinss prognozē, ka, izmantojot tehnoloģiju attīstības sniegtās iespējas, cilvēce var pievarēt šīs problēmas.

    Lasīt vairāk

  • E-komercijas attīstība un pircēju paradumu maiņa – kā iepirksimies un norēķināsimies nākotnē?

    E-komercijas attīstība un pircēju paradumu maiņa – kā iepirksimies un norēķināsimies nākotnē?

    Elektronisko pakalpojumu izmantošana, tostarp iepirkšanās tiešsaistē, ar katru gadu kļūst arvien populārāka. Tas liecina, ka iedzīvotāji uzticas digitālajiem risinājumiem un novērtē mūsdienu tehnoloģiju sniegtās iespējas iegādāties preces un pakalpojumus attāli, neizejot no mājām, un saņemt tās sev ērtā laikā un vietā.

    Lasīt vairāk

  • Video seminārs: E-komersantu pieredzes stāsti un piemēru analīze

    Video seminārs: E-komersantu pieredzes stāsti un piemēru analīze

    Atsaucoties SEB bankas aicinājumam, uzņēmumi “Divendi”, “Will Sensors” un “Dakteris Klauns” iesaistījās e-komercijas darbnīcās, vairākas nedēļas ar digitālā mārketinga konsultanta Edgara Koroņevska palīdzību meklējot veidus, kā uzlabot savas mājaslapas un interneta veikalus. Piedāvājam iepazīties ar uzņēmēju gūtajām atziņām, kas var lieti noderēt arī jūsu e-komercijas pilnveidošanai.

    Lasīt vairāk

  • No domēna līdz maksājumu sistēmai – e-veikala izveides tehniskā puse

    No domēna līdz maksājumu sistēmai – e-veikala izveides tehniskā puse

    Veiksmīga e-komercija nav iedomājama bez atbilstoša tehniskā risinājuma. Kādu platformu un maksājumu sistēmu izvēlēties? Kā risināt domēna jautājumus?  Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem eAkadēmijas seminārā sniedz digitālā mārketinga konsultants Edgars Koroņevskis.

    Lasīt vairāk

  • Vai interneta veikalam vajadzīgs PayPal risinājums

    Vai interneta veikalam vajadzīgs PayPal risinājums

    Ikvienam interneta veikalam ir būtiski nodrošināt klientiem dažādas norēķinu iespējas. PayPal ir viens no populārākajiem tiešsaistes maksājumu veidiem, kas lieti noderēs, ja vēlaties piesaistīt ārvalstu pircējus, piedāvājot tiem drošu un uzticamu maksājumu iespēju.

    Lasīt vairāk

  • Kā šobrīd nostiprināt uzņēmuma piegādes ķēdi, izmantojot pieejamos finanšu instrumentus

    Kā šobrīd nostiprināt uzņēmuma piegādes ķēdi, izmantojot pieejamos finanšu instrumentus

    Neskatoties uz to, ka līdz ar piedzīvoto viļņošanos ekonomikā daudziem uzņēmumiem Latvijā ir jāspēj optimizēt savu darbību vai pat nākas to pārtraukt, vienlaikus ir tādi, kuri spēj pielāgoties esošajai situācijai un esošos apstākļus izmantot, lai piesaistītu jaunu finansējumu. 

    Lasīt vairāk

  • Video seminārs: Satura mārketinga stratēģija veiksmīgai e-komercijai

    Video seminārs: Satura mārketinga stratēģija veiksmīgai e-komercijai

    E-komercijas veiksmē un ilgtspējā būtiska loma ir satura mārketingam. Kā izveidot satura mārketinga stratēģiju, atrast piemērotākos kanālus un parūpēties, lai jūsu saturs būtu viegli atrodams? Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem eAkadēmijas seminārā sniedz digitālā mārketinga konsultants Edgars Koroņevskis.

    Lasīt vairāk

  • Video seminārs: Kā atrast e-komercijas biznesa iespējas

    Video seminārs: Kā atrast e-komercijas biznesa iespējas

    Patīkams dizains vēl negarantē e-veikala panākumus. Veiksmīgas e-komercijas pamatā ir izpēte, savu biznesa mērķu, savas auditorijas un tās vajadzību izpratne. Digitālā mārketinga konsultants Edgars Koroņevskis eAkadēmijas seminārā stāsta, kā izvirzīt biznesa mērķus un kur meklēt auditoriju, kā arī izklāsta veiksmīgas e-komercijas priekšnoteikumus.

    Lasīt vairāk

  • Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža: Covid-19 skubina ieviest sen iecerētas izmaiņas

    Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža: Covid-19 skubina ieviest sen iecerētas izmaiņas

    Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža jau ilgāku laiku centās mācībās ieviest arvien vairāk attālināto risinājumu, taču Covid-19 šo procesu krietni paātrināja. Koledžas dibinātāja un valdes priekšsēdētāja Marika Ģederte eAkadēmijas diskusijā atklāj, kā mācībspēks un studenti pieņēma attālināto mācīšanos, kā arī sniedz vērtīgus padomus citiem uzņēmējiem.

    Lasīt vairāk

  • Svaigi.lv: Neredzēts pieprasījums un pārvākšanās vienā dienā

    Svaigi.lv: Neredzēts pieprasījums un pārvākšanās vienā dienā

    Pārtikas e-komercijas jomā Covid-19 var uzskatīt teju par dāvanu, jo cilvēki arvien aktīvāk iepērkas internetā. Taču strauji augošais pieprasījums sagādā virkni izaicinājumu. Virtuālā tirgus Svaigi.lv saimniece Elīna Novada eAkadēmijas diskusijā atklāj, kā uzņēmums ticis galā ar vēl nepieredzētu pieprasījuma lēcienu, un sniedz vērtīgus padomus citiem uzņēmējiem.

    Lasīt vairāk

  • Shield48: Divās dienās īstenota ideja iekaro eksporta tirgus

    Shield48: Divās dienās īstenota ideja iekaro eksporta tirgus

    Covid-19 pandēmijas laikā uzņēmumiem jāpierāda spēja pieņemt jaunos spēles noteikumus un pielāgoties tiem. Viens no pašmāju veiksmīgākajiem piemēriem ir uzņēmums Shield48, kurš divās dienās īstenoja ideju par sejas vairogu ražošanu, izmantojot 3D drukāšanu. Uzņēmuma pārstāvis Didzis Dejus eAkadēmijas diskusijā pastāstīja par savu pieredzi, kā arī sniedza vērtīgus padomus citiem uzņēmējiem.

    Lasīt vairāk

  • DCH studija: Nakts laikā top platforma kopīgiem treniņiem tiešsaistē

    DCH studija: Nakts laikā top platforma kopīgiem treniņiem tiešsaistē

    Kad sporta zālēm marta vidū nācās slēgt durvis, DCH studija nolēma organizēt treniņus tiešsaistē. Lai saglabātu kopības sajūtu, videokameru ieslēdza ne tikai treneris, bet arī visi vingrotāji. Studijas vadītājs un treneris Kaspars Ozoliņš eAkadēmijas diskusijā atklāj, kā vienas nakts laikā īstenota ideja par tiešsaistes treniņiem, un sniedz vērtīgus padomus citiem uzņēmējiem.

    Lasīt vairāk

  • Internetveikala izveide: darīt pašiem vai pievienoties platformām

    Internetveikala izveide: darīt pašiem vai pievienoties platformām

    Uzņēmumi, kas darbojas sabiedriskās ēdināšanas jomā, vieni no pirmajiem izjuta ārkārtējās situācijas sekas un bija spiesti ļoti ātri domāt par jauniem veidiem, kā gūt ienākumus. Ēdienu piegādes jomas uzņēmumiem būtībā ir divas izvēles — darīt visu pašiem vai pievienoties kādai jau esošai platformai.

    Lasīt vairāk

  • Interneta veikals trīs dienās – Covid-19 skarta uzņēmuma pieredze

    Interneta veikals trīs dienās – Covid-19 skarta uzņēmuma pieredze

    Daudzi uzņēmumi šobrīd ir spiesti mainīt gan savus biznesa modeļus, gan pārdošanas kanālus. Interneta veikals vismaz daļēji var nodrošināt ieņēmumu neapsīkšanu tiem uzņēmumiem, kuriem zudušas vai sarukušas iespējas sasniegt savus klientus klātienē.

    Lasīt vairāk

  • Kā izveidot interneta veikalu

    Kā izveidot interneta veikalu

    Tirdzniecība interneta veikalos ik gadu uzņem apgriezienus visā pasaulē, un Latvija nav izņēmums – mūsu valsts iedzīvotāji arvien biežāk iepērkas tiešsaistē. Covid-19 izplatības laikā šī tendence ir kļuvusi īpaši izteikta, jo iegādāties preces internetā ir ne tikai vienkāršāk, bet arī drošāk.

    Lasīt vairāk

  • Ir lietas, ko nevar atcelt – lauksaimniekiem joprojām ir pieejams finansējums

    Ir lietas, ko nevar atcelt – lauksaimniekiem joprojām ir pieejams finansējums

    Pērn SEB banka finansējusi lauksaimniecības nozares uzņēmumus par teju 8,5 miljoniem eiro. Arī šobrīd, neraugoties uz sarežģīto situāciju pasaulē un Latvijā, lauksaimniecības uzņēmumi var pretendēt uz bankas atbalstu un finansējumu.

    Lasīt vairāk

  • Video: Kā radīt efektīvu mārketinga stratēģiju

    Video: Kā radīt efektīvu mārketinga stratēģiju

    Ja aiz uzņēmuma reklāmas nav pārdomātas mārketinga stratēģijas, centieni pārdot pakalpojumus līdzinās kliegšanai pārpildītā stadionā, ir pārliecināts izaugsmes eksperts Ross Kingslands. Viņš sniedz padomus, kā uzņēmumiem definēt savu mērķus un sasniegt tos ar efektīvu mārketingu.

    Lasīt vairāk

  • Kā optimizēt uzņēmuma ikdienu, parakstot dokumentus elektroniski

    Kā optimizēt uzņēmuma ikdienu, parakstot dokumentus elektroniski

    Kļūst aizvien vairāk darbību, ko uzņēmumi, ietaupot laiku, var veikt attālināti, to skaitā —parakstīt dažādus dokumentus elektroniski. Daudzus uzņēmumu dokumentus, piemēram, kredīta līgumu vai līgumu par karšu pieņemšanu (POS), ir iespējams parakstīt arī SEB internetbankā.

    Lasīt vairāk

  • Video: Jauna produkta radīšana soli pa solim

    Video: Jauna produkta radīšana soli pa solim

    No produkta idejas līdz tā veiksmīgai ieviešanai tirgū ir ejams tāls un izaicinājumu pilns ceļš. Uzņēmējs un biznesa treneris Dāvids Štēbelis izskaidro galvenos šī ceļa pieturas punktus, kā arī sniedz vērtīgus padomus, kas jāievēro katrā no tiem.

    Lasīt vairāk

  • Video: Kā ar dizaina domāšanu pilnveidot produktus

    Video: Kā ar dizaina domāšanu pilnveidot produktus

    Produkti un pakalpojumi ir punkts, kurā klienti mijiedarbojas ar uzņēmumu. Izmantojot dizaina domāšanas iespējas, uzņēmumi spēj ne tikai audzēt peļņas rādītājus, bet pat kļūt par savas jomas līderiem. Digitālo pakalpojumu dizainers Raitis Linde sniedz padomus, kā efektīvi izmantot dizaina domāšanu.

    Lasīt vairāk

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 21.00
    Brīvdienās 10.00 - 18.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.