Mēs pastāvīgi tiecamies uzlabot pakalpojumus, lai tie būtu ērti, viegli lietojami un pieejami ikvienam. Tāpēc esam uzsākuši atjaunot internetbanku.
Mūsdienīgāks dizains, ērtāka lietojamība un papildu funkcionalitātes – tādu esam iecerējuši atjaunoto internetbanku.
Atjaunotā internetbanka
Ko mēs esam mainījuši?
- Jauna pieslēgšanās (login) lapa, kura ir kopīga gan uzņēmumiem, gan privātajiem klientiem.
- Izvēlne papildināta ar meklēšanas logu un pārvietota uz lapas kreiso pusi, padarot navigāciju ērtāku un ātrāku. Turklāt izvēlni var sakļaut, nodrošinot vairāk vietas darbu veikšanai.
- Vienkāršota valodas pārslēgšana lapas apakšdaļā.
- Integrēts virtuālais konsultants jeb čatbots, kurš palīdzēs atrisināt steidzamus jautājumus.
- Iespēja pārslēgties uz tumšo režīmu (dark mode) lapas apakšdaļā.
- Uzlabota pieejamība, padarot internetbanku vieglāk lietojamu cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.
Biežāk uzdotie jautājumi
- Internetbankai vēlams piekļūt, izmantojot mūsu oficiālo mājaslapu – pārlūkprogrammas adreses logā ierakstiet seb.lv un tad spiediet uz pogas “Internetbanka”. Neizmantojiet meklētājprogrammas, piemēram, Google vai Yahoo!, jo tajās starp meklēšanas rezultātiem var parādīties krāpnieciskas lapas.
- Pārliecinieties, vai internetbankas adrese sākas ar https://ibanka.seb.lv/. vai https://id.seb.lv/
- Pēc tīmekļa vietnes atvēršanas rūpīgi pārbaudiet, vai tās dizains un funkcionalitāte ir pareiza. Ja mājaslapu veidojuši krāpnieki, funkcionalitāte un vizuālā daļa var būt nepilnīga. Tāpēc, lūdzu, pievērsiet uzmanību šādiem aspektiem:
- Mājaslapas vai pieslēgšanās (login) lapas izskats – vai vizuālais noformējums ir pareizs un var atvērt dažādus tekstus un cilnes. Proti, vai lapas funkcionalitātes darbojas bez traucējumiem?
- Autentifikācijas līdzekļi – vai tie visi ir pieejami? Piemēram, mūsu internetbankā Jūs varat izvēlēties no visiem pieejamajiem autentifikācijas līdzekļiem, savukārt krāpnieciskās lapās daži no tiem var nebūt minēti.
- Valodas maiņa – vai tā darbojas pareizi? Ja maināt valodu krāpnieciskā lapā, tā var nemainīties vai tikt pārslēgta uz citu.
Pieslēgšanās (login) lapā augšējā labajā stūrī pie galvenes.
Ja esat jau pieslēdzies internetbankai, valodas pārslēgs ir atrodams lapas apakšā, kājenē.
Privātpersonām un uzņēmumiem paredzētā pieslēgšanās lapa ir viena. Jūs varat izvēlēties pieslēgšanās veidu lapas augšējā daļā blakus SEB logotipam.
Lai varētu izmantot šīs sadaļas, jums ir jābūt noslēgtiem Grupas konta un/vai E-rēķinu līgumiem un ir nepieciešams pasūtīt tiesības.
Izmantojiet personas/kofera ikonu ar vārdu galvenes augšējā labajā stūrī, lai atvērtu nolaižamo klientu sarakstu un izvēlētos vajadzīgo lietotāju.
Jā, lietot virtuālo konsultantu internetbankā ir droši. Risinājums jau ilgāku laiku tiek izmantots mūsu mājaslapā, apliecinot savu efektivitāti. Virtuālais konsultants sniegs atbildes uz Jūsu jautājumiem, kā arī nepieciešamības gadījumā savienos Jūs ar mūsu klientu centru.
Aktīvi neizmantojot internetbanku, sesija beigsies pēc 5 minūtēm (iepriekš – 10 minūtes) atbilstoši Eiropas Savienības regulas (PDF, ENG) prasībām par drošu klientu autentifikāciju. Vienlaikus internetbanka spēj izšķirt, vai Jūs to aktīvi izmantojat. Piemēram, ja veidojat maksājumu, rakstāt vai kustināt peli, sesija netiks pārtraukta.
Internetbankas līguma parakstīšana sniegs Jums pilnu mūsu pakalpojumu klāstu
- Pārskaitiet naudu, lietojiet un veidojiet maksājumu paraugus, kā arī izmantojiet izdevību uzstādīt regulāros maksājumus un pieteikties e-rēķinu saņemšanai.
- Apskatiet kontu atlikumu, pārvaldiet kontus un pieprasiet konta pārskatus.
- Pārvaldiet kartes – pasūtiet jaunas kartes un aktivizējiet tās, apskatiet PIN kodu un mainiet dažādus uzstādījumus.
- Piesakieties kredītam, līzingam, kredītkartei vai vienkārši rezervējiet laiku video konsultācijai, lai noskaidrotu, kā mūsu piedāvātie pakalpojumi var palīdzēt sasniegt Jūsu finanšu mērķus.
- Izveidojiet finanšu drošības spilvenu Jūsu uzņēmumam un darbiniekiem, izmantojot mūsu sniegtos apdrošināšanas pakalpojumus.
- Mainiet pārskaitījumu limitus un veiciet grozījumus līgumos.
Tehniskās prasības
Mūsu internetbanka atbalsta šādas pārlūkprogrammas:
- Google Chrome
- Safari
- Edge
Lai nodrošinātu pilnu funkcionalitāti, labāku pārlūkošanas pieredzi un drošību, mēs iesakām vienmēr izmantot programmatūras jaunākās versijas. Lūdzu, atjaunojiet Jūsu pārlūkprogrammu un operētājsistēmu tiklīdz pieejams atjauninājums. Minētās prasības attiecas arī uz mūsu mājaslapu un mobilo lietotni.
Internetbankas iespējas
Lietotāja tiesības un limiti
Uzņēmuma vadītāji var noteikt, kuri darbinieki un kādā apmērā drīkst rīkoties ar uzņēmuma kontiem, kā arī noteikt informācijas pieejamību katram lietotājam, atļautos darījumus un to limitus.
Jūsu uzņēmuma darījumu drošībai internetbankā Jūs varat noteikt dienas vai mēneša darījumu limitus.
Autorizācijas rīki
Katrs uzņēmuma darbinieks piekļūst uzņēmuma internetbankai ar savu lietotāja kodu un personīgo autorizācijas rīku. Tādējādi iespējams pārbaudīt, kurš darbinieks ir veicis maksājumu vai noslēdzis līgumu.
Jūs varat izmantot vairāku parakstītāju autorizāciju – tad maksājumam būs nepieciešams divu un vairāk personu parakstu apstiprinājums.
Failu imports un eksports
Jūs varat importēt maksājumu uzdevumus ISO, XML (FIDAVISTa), TXT un CSV faila formātos.
Drošība un datu apmaiņa
SEB banka ar rūpību izturas pret personas datu aizsardzību, tādēļ aicinām veikt datņu šifrēšanu gadījumos, kad no Jūsu puses iesūtītais pielikums satur personu datus.
Noderīgi/ Maksājumu atsaukšana
Maksājumu un komisijas maksu iespējams atsaukt nekavējoties un bez papildu izmaksām.
Internetbankas administrators
Kļūstot par sava uzņēmuma internetbankas administratoru, Jūs varat patstāvīgi mainīt internetbankas uzstādījumus jebkurā brīdī.
Kā kļūt par biznesa klientu un sākt lietot internetbanku uzņēmumiem?
1.
Piesakieties konsultācijai
2.
Piedalieties konsultācijā video vai klātienē
3.
Atveriet uzņēmuma kontu un ērti parakstiet līgumus internetbankā
Cenrādis un noteikumi
Pakalpojums | Cena |
---|---|
Pieslēgšana sistēmai | Bez maksas |
Apkalpošana mēnesī | Bez maksas |
Izmaiņu veikšana internetbankas līgumā (veic administrators) | Bez maksas |
Izmaiņu veikšana internetbankas līgumā (veic bankas darbinieks)1 | 10.00 EUR |
Smart-ID pirmreizēja pieslēgšana klātienē | Bez maksas |
Smart-ID atkārtota pieslēgšana klātienē | 4.13 EUR (plus PVN 0.87 EUR) |
Kodu kalkulators izsniegšana, aizvietošana | 9.00 EUR |
Kodu kalkulatora nosūtīšana pa pastu pēc klienta pieprasījuma Latvijas ietvaros | 15.00 EUR (plus PVN 3.15 EUR) |
Kodu kalkulatora piegāde uz ārvalstīm ar kurjerpastu pēc klienta pieprasījuma | Pēc vienošanās, min. 30.00 EUR (plus PVN 6.30 EUR) |
Baltic Online pieslēgšana | 15.00 EUR |
Baltic Online apkalpošanas maksa mēnesī: | |
|
10.00 EUR |
|
15.00 EUR |
Izmaiņu veikšana Baltic Online | 10.00 EUR |
Lai mainītu operāciju limitus, lūdzu, aizpildiet iesniegumu internetbankas sadaļā "Ziņojumi" → "Jauns ziņojums" → "Limitu izmaiņas" vai dodieties uz SEB bankas klientu klātienes apkalpošanas vietu.
1 Piemēro gadījumos, kad bankas darbinieks klātienē, video konsultācijā vai kādā citā veidā veic izmaiņas, kuras internetbankas administrators varēja izdarīt attālināti.
Virtuālais asistents- tagad pieejams atjaunotajā internetbankas versijā
Uzdodiet jautājumus virtuālajam asistentam 24/7 atjaunotajā internetbankā un tas nekavējoties Jums palīdzēs atrast atbildes un ērti orientēties internetbankas vidē.