Mainīt valodu:

Iepriekšējo programmu lekcijas (2019. gads)

Paragraphs

Wallace Green ievadruna: “10x lielas izaugsmes spēks”

Michael Dawkins: Eksponenciālā domāšana – kā realizēt savas biznesa ambīcijas?

Dāvids Štēbelis: Produkta vērtība. Kā radīt produktus, kas ir patiešām nepieciešami?

Raitis Linde: Dizaina domāšana. Kā pilnveidot produktu, lai klients to iemīlētu?

Ross Kingsland: Kā integrēt uzņēmuma stāstu mārketinga komunikācijas stratēģijā?

Andrejs Grigoļunovičs: Kā izmantot finanšu modelēšanas pamatprincipus izaugsmes prognozēšanai

Darius Moeini “Kā veidot uzņēmumu digitālo kultūru tā, lai digitālajā laikmetā augtu par 10x?”

Wallace Green: “Vai zini, ko patiešām vēlas Tavs klients?

Līga Lētiņa: Lietotāja pieredze – kā to novērtēt un uzlabot?

Lelde Rassa– Apsīte: Zīmola stāsts komunikācijā - kā to vislabāk izmantot?

Raitis Puriņš: Jaunākie mārketinga rīki komunikācijā - kā tos vislabāk izmantot?

Normunds Krūmiņš: Vai un kā digitalizācija palielina uzņēmuma procesu efektivitāti?

Dainis Gašpuitis: Pasaules ekonomiskie procesi

Ģirts Priede: Finanšu plānošana un investīciju piesaiste