Mainīt valodu:
Image
People in the office

SEB Baltic Gateway

Paragraphs

Ātra un droša Jūsu uzņēmuma finanšu datu apmaiņa ar banku

Baltic Gateway ir risinājums, kas nodrošina tiešo savienojumu ar banku un Jūsu uzņēmuma grāmatvedības sistēmu un/vai cita veida programmām.  Tas sniedz automatizētu iespēju ātri iegūt informāciju par uzņēmuma kontiem, piedāvā maksājumu apstrādi visu diennakti, kā arī ļauj ērti izmantot bankas pakalpojumus no Jūsu grāmatvedības sistēmas.

Izveidojiet savienojumu starp Jūsu grāmatvedības sistēmu un SEB banku
Veiciet automatizētu datu apmaiņu droši un reāllaikā
Automātiski saņemiet informāciju par darījumiem savos kontos SEB bankā un citās Baltijas valstu bankās
Padariet ikdienas grāmatvedības procesus efektīvus

SEB Baltic Gateway sniegtās iespējas atzinīgi novērtējusi RIMI Baltic Group

RIMI Baltic Group, kas šo risinājumu izmanto jau vairāku gadu garumā raksturo SEB Baltic Gateway priekšrocības:

  • Datu pieejamība
  • Automatizācija
  • Datu saņemšana, automātiska ielādēšana grāmatvedības sistēmā, apstrāde, kā arī bankas maksājumu veikšana
  • Risku pārvaldība

Tāpat atzinīgi tiek novērtēts arī SEB Baltic Gateway pakalpojumā pieejamais maksājumu parakstīšanas rīks.
 

SEB Baltic Gateway iespējas

Baltic Gateway pakalpojumus ir iespējams izmantot gan operatora kanāla lietotājiem, gan izveidojot tiešo savienojumu. Operatora kanāla lietotājiem pieejamie pakalpojumi ir atkarīgi no Jūsu grāmatvedības programmatūras nodrošinātāja. Ja izmantosiet tiešo integrāciju, varēsiet pievienot jebkuru pakalpojumu, kas Jums nepieciešams.

Pārskatu iespējas:

  • Konta pārskati: par iepriekšējo dienu un jebkuru periodu pēdējo 2 gadu laikā.
  • Esošās dienas pārskati: atjaunojiet informāciju par darījumiem vairākas reizes dienā
  • Kontu informācija no citām bankām: saņemiet pārskatus par uzņēmuma kontiem, kas atvērti citās bankās (pašlaik pieejams: SEB, Swedbank un Luminor Baltijā, LHV).
  • Maksājumu termināļu atskaites: pieprasiet karšu darījumu pārskatus, ja jums ir noslēgts līgums par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietā vai tiešsaistē.

Maksājumu funkcijas

  • Maksājumu imports: nosūtiet maksājumu rīkojumus apstiprināšanai  internetbankā
  • Maksājumu ierosināšana: nosūtiet elektroniski parakstītus maksājumu rīkojumus tūlītējai izpildei un saņemiet apstrādes statusus. Tiek atbalstīti visi maksājumu veidi, tajā skaitā algu maksājumi
  • Parakstīšanas pakalpojums:
    izmantojiet SEB bankas maksājumu failu parakstīšanas pakalpojumu, lai atvieglotu elektroniskā paraksta izveidi

Papildu pakalpojumi

  • E-rēķinu nosūtīšana: sūtiet e-rēķinus klientiem un saņemiet pārskatus par jaunajiem un slēgtajiem pieteikumiem.

Izvēlieties uzņēmuma vajadzībām piemērotāko risinājumu

Varat izveidot savienojumu, izmantojot operatora kanālu, vai arī izveidot tiešu savienojumu.

Operatora kanāls


Vienkāršs un izdevīgs pakalpojums, ja Jūs izmantojat grāmatvedības programmu, kas jau ir savienota ar SEB banku: 

Klientiem, kuri izmanto uzņēmēja komplektu, operatora kanāls ir bez maksas. 

Kā sākt izmantot 

  1. Uzņēmuma valdes loceklim ir jāparaksta līgums internetbankā.
  2. Pēc līguma parakstīšanas SEB banka aktivizēs pakalpojumu vienas darba dienas laikā.
  3. Aktivizējiet pakalpojumu grāmatvedības programmā vai paziņojiet savam operatoram par līgumu ar SEB banku.

Tiešais kanāls 


Ja vēlaties izmantot tiešo savienojumu, mēs nodrošinām iespēju pielāgotam risinājumam. Pārbaudiet pakalpojumus un konsultējieties ar savu IT pakalpojumu sniedzēju par integrāciju ar mūsu modernās un izstrādātājiem draudzīgās API.

Kā sākt izmantot 

  1. Izstrādājiet un pārbaudiet savu tehnisko risinājumu.
  2. Piesakieties SEB Baltic Gateway līgumam, sazinoties ar banku balticgateway@seb.lv.
  3. Sagatavojiet un parakstiet Sertifikāta pieprasījuma failu (PDF, ENG).
  4. Baltic Gateway tiek aktivizēts pēc līguma parakstīšanas un bankas sertifikāta nosūtīšanas.

Nepieciešams padoms?

  • Lūdzu, sazinieties ar banku pa e-pastu  balticgateway@seb.lv
  • Mēs sazināsimies ar Jums 1-2 darba dienu laikā
  • Saņemiet individuālas konsultācijas un pielāgotus risinājumus

Tehniskās prasības

Lai izmantotu API, Jūsu uzņēmumam jāatbilst tehniskajā specifikācijā noteiktajiem principiem un prasībām:

  • izstrādāt un uzturēt programmatūru, kas nodrošinātu datu apmaiņu ar SEB banku un ziņojumu nosūtīšanu pareizos formātos;
  • spēt izveidot derīgu elektronisko parakstu, ja tiek izmantoti pakalpojumi, kuriem nepieciešams papildu apstiprinājums (piemēram, maksājuma iniciēšana);
  • iegūt autentifikācijas sertifikātu no SEB bankas, lai nodrošinātu autentificētu un drošu savienojumu
Pakalpojums Cena
Tiešā kanāla lietotājiem
Pieslēgšanas maksa 50.00 EUR
Apkalpošanas maksa:
  • kontu pārskati (izņemot esošās dienas pārskatus) un/vai POS atskaites
10.00 EUR mēnesī
  • esošās dienas pārskati (aktuālākā informācija)
25.00 EUR mēnesī
  • citu banku kontu pakalpojumi
10.00 EUR mēnesī
  • maksājumi un/vai e-rēķini
25.00 EUR mēnesī
Parakstīšanas pakalpojums 0.10 EUR par katru parakstu
Operatora kanāla lietotājiem
Pakalpojuma pieslēgšana Bez maksas
Pamata pakalpojumi – kontu pārskati (izņemot esošās dienas pārskatus), POS atskaites, maksājumi un citu banku kontu pakalpojumi1 5.00 EUR mēnesī
Esošās dienas pārskati (aktuālākā informācija) 10.00 EUR mēnesī
e-rēķini 10.00 EUR mēnesī
Parakstīšanas pakalpojums 0.10 EUR par katru parakstu
Operatoriem
  • pieslēgšanas maksa
50.00 EUR
  • mēneša maksa
Pēc vienošanās

1 Izmantojot Uzņēmēja komplektu (S, M, L, XL), pamata pakalpojumi Operatora kanāla lietotājiem ir bez mēneša maksas.