Switch to mobile version. Augšup

Mobilā lietotne

Mobilā lietotne

Banka Jūsu viedtālrunī

  • Ātrais atlikums
  • Ērta maksājumu veikšana un pieprasījumu nosūtīšana
  • Pārvaldiet savus krāšanas mērķus un bankas kartes

Lai izmantotu mobilo lietotni, Jums ir nepieciešams tikai aktīvs internetbankas līgums.

Bezmaksas lietotne ir pieejama Android un iOS viedtālruņu lietotājiem.

Google Play App Store

 

 

Ieguldījumu portfelis un visi uzkrājumi vienuviet

Tagad mobilajā lietotnē pārskatiet arī Jūsu investīcijas jaunajā sadaļā “Ieguldījumi”.

Jūsu krājkonti no lietotnes sākuma ekrāna ir pārvietoti uz sadaļu “Uzkrājumi”, lai Jums būtu ērtāk tos vienuviet pārskatīt kopā ar Jūsu krāšanas mērķiem.

 

Jaunas krāšanas iespējas

Izveidojiet 5 krāšanas mērķus, kurus sasniegt Jūsu izvēlētā veidā – ar regulāro maksājumu, Digitālo krājkasi vai brīvām iemaksām. Ar uzkrājumu kalkulatoru aprēķiniet, kā sasniegt mērķi Jums vēlamajā laikā, un sekojiet līdzi uzkrājuma pieaugumam. Uzkrājums veidojas atsevišķā krājkontā, tāpēc sakrāto summu nevar nejauši iztērēt.

Regulārā maksājuma uzstādīšanas pamācība
 
Biežāk uzdotie jautājumi par uzkrājumiem lietotnē
 
 

 

 

Maksājumi uz tālruņa numuru

Jūs varat saņemt un veikt maksājumus arī citu banku klientiem, izmantojot tikai tālruņa numuru un kontaktu sarakstu. Pakalpojumu nodrošina SEB banka, Swedbank un Banka Citadele.

Uzstādīšanas pamācība
 

Ar SEB mobilo lietotni Jūs varat:

  • Ātri iegūt pārskatu par savu EUR konta atlikumu
  • Veikt maksājumus citiem lietotnes lietotājiem un citu banku klientiem, kas ir pieteikušies maksājumiem uz tālruņa numuru, no Jūsu kontaktu saraksta vai arī uz jebkuru kontu, izmantojot Jūsu maksājumu paraugus
  • Bez papildu autentifikācijas veikt pārskaitījumus līdz 30 EUR vienā darījumā un līdz 100 EUR vairāku maksājumu kopsummā
  • Nosūtīt maksājumu pieprasījumus un saņemt paziņojumus par Jums nosūtītu pieprasījumu
  • Kontrolēt un bloķēt Jūsu aktīvās  bankas kartes
  • Ērti piekļūt lietotnei ar paša izveidotu PIN kodu vai pirksta nospiedumu
  • Viegli pārskatīt Jūsu uzkrājumus, kredītus un ieguldījumus

SEB mobilās lietotnes un internetbankas mobilās versijas salīdzinājums

 

Mobilā lietotne

Internetbankas pilna mobilā versija

Kas var lietot? Privātpersonas un uzņēmumi Privātpersonas un uzņēmumi
Operētājsistēmas Android, iOS Visas
Kā pieslēgties? Lejupielādējot lietotni no „Google Play“ vai „App Store“ veikala Ievadot pārlūkprogrammā ibanka.seb.lv, izvēloties „Internetbanka“ aplikācijas izvēlnē vai izveidojot attiecīgu ikonu uz viedtālruņa darbvirsmas
Viedtālruņa ekrāns Lielāks par 4 collām Bez ierobežojumiem
Izmantojamais konts Visi konti eiro valūtā Visi konti
Naudas pārskaitījums cilvēkiem lietotnes kontaktu sarakstā X  
Naudas pārskaitījums cilvēkiem, kas nav lietotnes  vai maksājumu uz tālruņa numuru lietotāji X X
Maksājuma pieprasījums X  
Paziņojums par naudas pieprasījumu X  
Autorizācijas līdzekļi Smart-ID, kodu kalkulators

SEB lietotne pieejama privātpersonām, kuras izmanto internetbanku un kurām ir vismaz viens norēķinu konts SEB bankā.

Tehniskās prasības

  • Android: sākot no versijas 5.0
  • iOS: sākot no versijas 9.0
  • Ekrāna izmērs: sākot no 4”

Lietošanas uzsākšana

  • Lejupielādējiet savā viedtālrunī “SEB Latvia” mobilo lietotni, kas pieejama „App Store“ vai „Google Play“ veikalos
  • Pieslēdzieties ar saviem internetbankas piekļuves datiem
  • Izvēlieties vienu EUR kontu, kas lietotnē tiks izmantots kā pamatkonts
  • Ievadiet mobilā tālruņa numuru, kas tiks piesaistīts izvēlētajam kontam
  • Ievadiet apstiprinājuma kodu, ko saņemsiet uz norādīto tālruņa numuru
  • Izveidojiet PIN kodu turpmākai lietotnes lietošanai

Ja vēlaties izmantot visas SEB internetbankas iespējas, lietotnes izvēlnē nospiediet ikonu “Internetbanka”. Tā atvērsies tālruņa pārlūkprogrammas logā un pieslēgties tai Jūs varēsiet ar saviem ierastajiem internetbankas piekļuves līdzekļiem.

Kā veikt maksājumus

Lietotnes lietotājiem
  1. Nospiediet “Veikt maksājumu”
  2. Izvēlieties lietotneS lietotāju no kontaktu saraksta
  3. Ievadiet summu, kuru vēlaties pārskaitīt
  4. Ja vēlaties, varat mainīt maksājuma aprakstu
  5. Nospiediet “Turpināt”, pārbaudiet maksājuma datus un nospiediet “Apstiprināt”
  6. Ja vēlaties pārskaitīt vairāk par 30 eiro, maksājums būs jāapstiprina ar ierasto autorizācijas līdzekli – Smart-ID aplikāciju vai kodu kalkulatoru
Citiem saņēmējiem (izmantojot paraugus vai iepriekšējos maksājumus)
  1. Nospiediet “Veikt maksājumu”
  2. Atvērsies jauns logs, kura augšējā labajā stūrī nospiediet “Jauns”
  3. Ievadiet saņēmēja vārdu (nosaukumu) un konta numuru. Ja saņēmējs jau ir Jūsu vai bankas maksājumu paraugos vai arī, ja jau pārskaitījāt viņam naudu iepriekš, pēc pirmo vārda (nosaukuma) burtu ievades lietotne pati piedāvās izvēlēties saņēmēju, automātiski ievadot arī konta numuru. Nospiediet “Turpināt”
  4. Ievadiet summu, kuru vēlaties pārskaitīt
  5. Ja vēlaties, varat mainīt maksājuma aprakstu
  6. Nospiediet “Turpināt”, pārbaudiet maksājuma datus un nospiediet “Apstiprināt”
  7. Ja vēlaties pārskaitīt vairāk par 30 eiro, maksājums būs jāapstiprina ar ierasto internetbankas autorizācijas līdzekli – Smart-ID aplikāciju vai kodu kalkulatoru
Starp saviem kontiem
  1. Nospiediet “Veikt maksājumu”
  2. Nospiediet uz ekrāna augšējā daļā esošo kontu laukā un no Jūsu kontu saraksta izvēlieties to, no kura veikt maksājumu
  3. Loga augšējā kreisajā stūrī nospiediet “Sev” un izvēlieties kontu, uz kuru pārskaitīt naudu
  4. Ievadiet summu, kuru vēlaties pārskaitīt
  5. Ja vēlaties, varat mainīt maksājuma aprakstu
  6. Nospiediet “Turpināt”, pārbaudiet maksājuma datus un nospiediet “Apstiprināt”

Kā pieprasīt maksājumus?

  1. Nospiediet “Pieprasīt maksājumu”
  2. Izvēlieties lietotnes lietotāju no kontaktu saraksta
  3. Ievadiet summu, kuru vēlaties pieprasīt, un nospiediet “Turpināt”
  4. Pārbaudiet pieprasījuma datus un nospiediet “Apstiprināt”
  5. Ja vēlaties pārskaitīt vairāk par 30 eiro, maksājums būs jāapstiprina ar ierasto autorizācijas līdzekli – Smart-ID aplikāciju vai kodu kalkulatoru
  6. Lietotnes sākumlapā redzēsiet pieprasījumu līdz brīdim, kad tas tiks apstiprināts vai atsaukts no saņēmēja vai pieprasītāja puses
  7. Atsaukt nosūtīto vai noraidīt saņemto pieprasījumu Jūs varat, pieskaroties tam un attiecīgi bīdot uz labo vai kreiso pusi

Maksājumu pieprasījumi, kas tiek sūtīti citiem lietotnes lietotājiem, ir bez maksas.

Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes par SEB bankas mobilo lietotni

Kur es varu saņemt SEB lietotni?

SEB mobilo lietotni var sameklēt pēc nosaukuma SEB Latvia un instalēt savā tālrunī no:
Google Play
Apple store

Klientiem (privātpersonām), kuri jau šobrīd lieto SEB lietotni, jaunā lietotne būs pieejama automātiski, kad viņi atjaunos to savā telefonā.

Ko darīt, ja pēc lietotnes atjaunināšanas neparādās jaunās funkcijas?

Ja jaunās funkcijas neparādās, izdzēsiet esošo SEB mobilo lietotni un lejupielādējiet to no jauna. Jaunajā lietotnē varat atārtoti uzstādīt līdzšinējo PIN kodu.

Kurš var izmantot SEB lietotni?

SEB lietotne pieejama privātpersonām, kuras izmanto internetbanku un kurām ir vismaz viens EUR norēķinu kontu SEB bankā.

Vai lietotne ir pieejama arī uzņēmumiem?

Jā, uzņēmumu lietotājiem lietotne ir pieejama, pārslēdzoties uz uzņēmuma profilu lietotnes augšējā labajā stūrī.

Vai par lietotnes izmantošanu ir jāmaksā?

Lietotnes izmantošana ir bez maksas. Komisijas maksa par pārskaitījumiem ir tāda pati kā internetbankā.

Kādus pārskaitījumus iespējams veikt, izmantojot lietotni?

Ar lietotni iespējams veikt maksājumus citiem lietotnes vai maksājumu uz tālruņa numuru lietotājiem no Jūsu viedtālruņa kontaktu saraksta vai SEPA pārskaitījumus (uz jebkuru EEZ valsti) EUR valūtā, kuriem var izmantot arī maksājumu paraugus. Tāpat Jūs varat veikt pārskaitījumus starp saviem EUR kontiem.

Kā notiek maksājums, izmantojot telefonā saglabāto kontaktu sarakstu?

Katra persona, reģistrējoties lietotnē, piesaista vienu savu EUR norēķinu kontu ar tālruņa numuru. Izvēloties SEB lietotnes lietotāju no sava kontaktu saraksta, maksājums tiek veikts uz tālruņa numuram piesaistīto konta numuru.

Kontaktu sarakstā tiek rādīti ne tikai “SEB Latvia”, bet arī “SEB Estonia” un “SEB Lithuania” lietotnes lietotāji un citu banku klienti, kuri ir reģistrējušies saņemt maksājumus uz tālruņa numuru. Līdz ar to SEB bankas ietvaros ir pieejami tūlītēji EUR pārskaitījumi visās Baltijas valstīs.

Vai obligāti jāpiesakās maksājumiem uz tālruņa numuru?

Klienti var izvēlēties pieteikties vai ne. Ja klients nepieteiksies izmantot maksājumus uz tālruņa numuru, tad ar laiku maksājumi un maksājumu pieprasījumi kontaktiem vairs nebūs pieejami (kad līdzšinējais risinājums – maksājumi kontaktiem SEB bankas ietvaros tiks slēgts).

Kā notiek maksājums, izmantojot manus vai bankas paraugus?

Atšķirībā no internetbankas pilnās mobilās versijas lietotnē nav atsevišķas paraugu sadaļas. Taču, ja saņēmējs jau ir Jūsu vai bankas maksājumu paraugos vai arī, ja jau pārskaitījāt viņam naudu iepriekš, pēc pirmo vārda (nosaukuma) burtu ievades lietotne pati piedāvās izvēlēties saņēmēju, automātiski ievadot arī konta numuru.

Vai ir iespējams izvēlēties kontu, no kura veikt maksājumu?

Jā, veicot jebkādu maksājumu, lietotnē iespējams norādīt, no kura konta pārskaitījums tiks veikts. Ieskaitījumi, izmantojot viedtālruņa kontaktu sarakstu, tiks saņemti lietotnē norādītajā pamatkontā. To iespējams nomainīt sadaļā “Uzstādījumi”.

Kur es varu redzēt nosūtītos un saņemtos maksājumu pieprasījumus?

Saņemtie maksājumu pieprasījumi ir redzami, izvēloties pogu “Maksāt”. Lai veiktu maksājumu no saņemtā pieprasījuma, jāizvēlas konkrētais pieprasījums. Atteikt saņemto maksājuma pieprasījumu var, bīdot pieprasījuma rindiņu uz sāniem un izvēloties “Atteikt”.

Jūsu nosūtītie pieprasījumi citām personām redzami, izvēloties pogu “Pieprasīt”. Dzēst nosūtītos pieprasījumus var, bīdot pieprasījuma rindiņu uz sāniem un izvēloties “Dzēst”.

Kā uzzināt pieprasījumu statusu?

Apmaksātie pieprasījumi parādīsies konta pārskatā.

Kādi ir pārskaitījumu limiti mobilajā lietotnē?

Pārskaitījumu limiti ir tādi paši kā internetbankā.

Kādi ir pārskaitījumu limiti bez papildu autorizācijas?

Bez papildu autorizācijas var veikt pārskaitījumus līdz 30 EUR vienā darījumā un līdz 100 EUR vairāku maksājumu kopsummā. Virs šīm summām maksājumi būs jāapstiprina ar Smart-ID aplikāciju vai kodu kalkulatoru.

Ko darīt, ja aizmirsu lietotnes PIN kodu?

PIN koda ekrānā izvēlieties iespēju “Iziet”. Jūs nonāksiet lietotnes sākumlapā, kur būs jāievada internetbankas piekļuves dati un jāizveido jauns PIN kods.

Lietotnes sākumlapā Jūs nonāksiet arī tad, ja nepareizi ievadīsiet PIN kodu piecas reizes pēc kārtas.

Kāpēc jāveido jauns PIN kods?

Ja lietotājs iziet no lietotnes pilnībā (PIN koda ekrānā izvēlas iespēju “Iziet”), tad, ievērojot drošības prasības, arī iepriekš izveidotais PIN kods tiek dzēsts.

Vai lietotni var izmantot vairākos viedtālruņos?

Jā. Šajā gadījumā reģistrēts lietotājs, pirmo reizi pieslēdzoties lietotnei citā viedtālrunī, neapstiprinās līguma noteikumus otrreiz un vairs nesasaistīs kontu ar tālruņa numuru – tas jau ir izdarīts. Pēc internetbankas datu ievades būs jāizveido tikai PIN kods, ko lietos konkrētajā tālrunī.

Vai viens cilvēks var izmantot vairākus tālruņa numurus vienā lietotnē?

Nē, viens cilvēks var izmantot tikai vienu tālruņa numuru. Ja kāds cits klients reģistrējas lietotnē ar tālruņa numuru, ko jau ir izmantojis kāds cits, tad iepriekšējais līgums, kas noslēgts ar konkrēto tālruņa numuru, tiek pārtraukts.

Kā es varu nomainīt kontu vai tālruņa numuru, kas reģistrēts maksājumiem uz tālruņa numuru?

Konta numuru, tāpat kā tālruņa numuru, var nomainīt lietotnes sadaļā Uzstādījumi – Maksājumi uz tālruņa numuru.

Ko darīt, ja Google Play vai iOS App store nepiedāvā instalēt SEB lietotni?

Iespējams, tas saistīts ar mēģinājumu lejupielādēt lietotni valstī, kur tā nav pieejama.

Svarīgi arī pārbaudīt, kādu valsti lietotājs ir norādījis, reģistrējoties attiecīgi Google Play vai App store. Ja reģistrējoties, Jūs norādījāt Latviju kā savu valsti, tad fiziskā atrašanās vieta Jums var būt arī cita, bet lietotnei ir jābūt pieejamai (ja Jums ir Latvijas mobilo sakaru operatoru izsniegts tālruņa numurs).

Alternatīva ir sava viedtālruņa pārlūkā izmantot mobilo internetbankas versiju ibanka.seb.lv, kur pieejamas visas SEB internetbankas iespējas.

Kurās valstīs ir pieejama lietotne?

Lietotne ir pieejama Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Somijā, Lielbritānijā, Īrijā, Vācijā un Spānijā.

Ko darīt, ja konta atlikums neatjaunojas vai konta pārskatā neparādās pēdējie veiktie darījumi?

No sākuma jāpārbauda, vai interneta pieslēgums ir aktīvs, jo dati lietotnē atjaunojas tikai tad, ja ierīce ir pieslēgta internetam. Tāpat ir iespējams atjaunot datus, pavelkot uz leju lietotnes ekrānu.

Ko darīt, ja nevaru apstiprināt maksājumu ar Smart ID – PIN 2?

Izejiet no lietotnes un pieslēdzieties tai atkārtoti. Izvēlieties “Iziet” uzstādījumu ekrānā un pēc tam - PIN koda ekrānā. Jūs nonāksiet lietotnes sākumlapā, kur jāizvēlas poga Smart ID un atkārtoti jāielogojas lietotnē.

Skatīt ekrānbildes

Man mainījās mobilā tālruņa numurs. Kas man jādara?

Maksājumiem uz tālruņa numuru reģistrēto tālruņa numuru ir nepieciešams nomainīt. To var izdarīt lietotnes sadaļā Uzstādījumi – Maksājumi uz tālruņa numuru.

Kādus paziņojumus no lietotnes varu saņemt?

Šobrīd varat saņemt paziņojumu par:

  • saņemtu maksājuma pieprasījumu;
  • kontā ieskaitītu naudu;
  • no konta pārskaitītu naudu (arī ar karti veiktiem maksājumiem);
  • saņemtu un apmaksātu e-rēķinu;
  • neizpildītu maksājumu;
  • pakalpojuma līguma termiņa beigām.

Paziņojumi parādās jaunumu ekrānā tāpat kā jebkuras citas lietotnes paziņojumi. Pilns paziņojuma teksts lasāms lietotnes kontu pārskata ekrāna augšā.

 

Smart-ID

Smart-ID kā ērts un drošs autorizācijas risinājums internetbankai.
Lasīt vairāk

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 21.00
    Brīvdienās 10.00 - 18.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.