Kādēļ ir nozīmīgi sniegt klientam produkta bezmaksas versiju? Kādēļ kvalitatīva klienta apkalpošana ir nozīmīga? Kā veidot personīgu kontaktu ar klientu?
Tikko dibinātam uzņēmumam ir jāpiedāvā klientam produkta bezmaksas izmēģinājuma versija, jo tas sniedz iespēju pārliecināties par tā kvalitāti. Klientam nav iespējas konsultēties ar saviem draugiem, paziņām vai sadarbības partneriem par jauna produkta īpašībām. Ir jāatbild uz uzdotajiem jautājumiem, jo, kamēr jūsu produkta patērētāju skaits ir mazs, to ir iespējams izdarīt individuāli. Potenciālie patērētāji jāinformē, ka jums var zvanīt vai rakstīt e-pastu, ja ir kādas neskaidrības. Tādējādi klients ietaupa laiku, jo viņam nav jālasa gara dokumentācija, kā arī veidojas personīgais kontakts ar uzņēmumu. Pat tad, ja konkurents piedāvās, iespējams, labāku risinājumu, šī īpašā pieeja liks viņam aizdomāties, vai ir vērts mainīt jūsu produktu pret cita uzņēmuma ražojumu. Un vai konkurenta produkts, kas ir pārāks, spēs nodrošināt veiksmīgu klientu apkalpošanu.
Ekspertu atziņas un pieredze veiksmīgai biznesa uzsākšanai – , no ideju radīšanas līdz mārketinga padomiem.
Efektīva biznesa vadība un labākā prakse, sākot no esošu procesu optimizēšanas līdz jaunu ieviešanai.
Tirgus līderu skatījums uz klientu bāzes attīstību, mūsdienu tehnoloģiju izmantošanu un biznesa modeļa pielietošanu.
Mēs savā mājaslapā sīkdatnes (cookies) izmantojam vairākiem nolūkiem. Vietnes darbībai nepieciešamās sīkdatnes ir obligātas un vajadzīgas mājaslapas korektai funkcionēšanai, un tās tiek automātiski saglabātas Jūsu ierīcē, kad Jūs piekļūstat mūsu mājaslapai. Mēs izmantojam arī neobligātas sīkdatnes, lai sniegtu Jums personalizētu informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem, kā arī nodrošinātu Jums vislabāko iespējamo pārlūkošanas pieredzi. Jūs varat noraidīt visas neobligātās sīkdatnes, izvēloties atļaut „Tikai obligātās sīkdatnes“.
Lai uzzinātu vairāk, iepazīstieties ar mūsu "Sīkdatņu lietošanas politikā".
Lai pārskatītu un/vai mainītu sīkdatņu izmantošanu, lūdzu, dodieties uz sīkdatņu iestatījumiem.
Papildus obligātajam sīkdatnēm, kas ir nepieciešamas tīmekļa vietnes korektai darbībai, mēs arīdzan izmantojam sīkdatnes, kas dažādos veidos atvieglo mūsu mājaslapas pārlūkošanu un palīdz mums saprast, kā tiek izmantota mūsu tīmekļa vietne.
Sīkdatne ir neliela teksta datne, kas sastāv no burtiem un cipariem. Apmeklējot tīmekļa vietnes, sīkdatnes tiek saglabātas Jūsu ierīcē. Sīkdatnes darbojas kā tehnisks atbalsts, kas dažādos veidos atvieglo Jūsu apmeklētās tīmekļa vietnes lietošanu. Sīkdatnes mūsu mājaslapā tiek nosūtītas no SEB bankas vai trešajām pusēm un tiek saglabātas dažādos veidos atkarībā no sīkdatnes funkcionalitātes. Zemāk varat norādīt sīkdatņu iestatījumus vai uzzināt, kā tos mainīt, izmantojot Sīkdatņu politiku.