Mainīt valodu:

Seminārs: E-komercija praksē – Satura stratēģija

Izveidot e-veikalu var ātri un ar nelielu resursu ieguldījumu. Kā to izdarīt pareizāk jau no pirmā soļa un kā to uzturēt un virzīt turpmāk? Ko vispār nozīmē e-komercija?

Uzsākšanai #E-komercija

Izveidot e-veikalu var ātri un ar nelielu resursu ieguldījumu. Kā to izdarīt pareizāk jau no pirmā soļa un kā to uzturēt un virzīt turpmāk? Ko vispār nozīmē e-komercija? Tiek apskatītas tādas tēmas, kas sniegs praktiskas atbildes uz mājas lapas satura pamatjautājumu: „Kā veicināt klientu piesaisti un pirkumus?“.

  • Satura mārketinga pamati;
  • Satura plāna izveide;
  • Google optimizācija (SEO);
  • Sociālo mediju iesaiste.

Semināru vada digitālā mārketinga eksperts Edgars Koroņevskis. Viņam ir vairāk kā 15 gadu pieredze digitālā mārketinga un lietotāju pieredzes (UX) jomā. Edgars aktīvi darbojas kā pasniedzējs un mentors. 

 

Katram Jūsu biznesa solim

1
 

  Uzsākšanai  

Ekspertu atziņas un pieredze veiksmīgai biznesa uzsākšanai – , no ideju radīšanas līdz mārketinga padomiem. 

2
 

  Attīstībai  

Efektīva biznesa vadība un labākā prakse, sākot no esošu procesu optimizēšanas līdz jaunu ieviešanai. 

3
 

  Izaugsmei  

Tirgus līderu skatījums uz klientu bāzes attīstību, mūsdienu tehnoloģiju izmantošanu un biznesa modeļa pielietošanu. 

Pārliecība. Katra biznesa pamatkapitāls.

Sāciet savu uzņēmumu ar SEB banku.

Uzzināt vairāk