Switch to mobile version. Augšup

Mastercard World Elite

Mastercard World Elite

  • Mastercard Concierge serviss – Jūsu personīgais asistents ārzemēs
  • Ceļojumu apdrošināšana ar plašu apdrošināto risku klāstu Jums un Jūsu ģimenei
  • Prioritārā drošības kontrole Rīgas, Tallinas un Viļņas starptautiskajās lidostās
  • Priority Pass – iespēja izmantot biznesa atpūtas zonas vairāk nekā 700 pasaules lidostās

Mastercard World Elite kredītkarte ir kļuvusi par kvalitātes un privilēģiju simbolu visā pasaulē, kas nodrošina personalizētu apkalpošanu un īpašas priekšrocības.

World Elite ceļojumu apdrošināšanas polise ir iekļauta kartes lietošanas maksā un nodrošina īpaši paplašinātu apdrošināto risku klāstu, kā arī lielākas atlīdzības summas. Apdrošināšanas polise ir spēkā gan Jūsu privāto, gan darījumu braucienu laikā, turklāt tā ir spēkā arī tad, ja aizraujaties ar paaugstināta riska sporta veidiem, piemēram, kalnu slēpošanu, snovbordu vai niršanu (detalizētāk – zemāk pievienotajos ceļojuma apdrošināšanas līguma noteikumos, Tabula 1, 1.15.2. punkts).

  • Apdrošināšanas polise ir spēkā visu kartes derīguma termiņu visā pasaulē, izņemot kartes īpašnieka mītnes valsti.
  • Apdrošināšanas segums attiecas arī uz norēķinu kartes lietotāja ceļojuma biedriem – dzīvesbiedram un visiem apgādībā esošajiem bērniem līdz pat 24 gadu vecumam, ja tie studē un nav precējušies.
  • Ceļojumu apdrošināšana darbojas arī tad, ja ceļojuma izdevumi nav apmaksāti ar World Elite karti.
  • World Elite ceļojumu apdrošināšana ietver:
    • medicīnisko palīdzību līdz 300 000 EUR (ar vienīgo noteikto apakšlimitu zobārstniecībai);
    • nelaimes gadījumu apdrošināšanas riskus;
    • bagāžas apdrošināšanas un ceļojuma norises riskus, tai skaitā ceļojuma anulēšanas, priekšlaicīgas pārtraukšanas vai atcelšanas gadījumos, savienoto reisu nokavēšanas, kā arī lidojumu kavēšanās 4 un vairāk stundas;
    • civiltiesiskās atbildības riskus līdz 75 000 EUR;
    • personisko dokumentu atjaunošanu;
    • naudas zādzības riskus līdz 500 EUR;
    • ar maksājumu karti veikto pirkumu apdrošināšanu ne tikai ārzemēs, bet arī Latvijā – līdz 4000 EUR gadā;
    • citus apdrošinātos riskus.

Vairāk informācijas par apdrošinātajiem riskiem un limitiem atradīsiet pievienotajos pielikumos.

Mastercard World Elite karšu apdrošināšanu nodrošina If P&C Insurance AS Latvijas filiāle.

Pieteikt atlīdzību var:

pa tālruni +371 6688 8833, zvaniem no ASV + 180 0694 9470

aizpildot pieteikumu internetā
(lai pieteiktu atlīdzību, ievadiet polises numuru un apdrošinājuma ņēmēja reģistrācijas numura vietā – SEB reģistrācijas numuru: 40003151743)

 

 

Mastercard Concierge serviss – Jūsu personīgais asistents ārzemēs. Atbalsta dienesta pakalpojumi pieejami jebkurā diennakts laikā, un to cena iekļauta Mastercard World Elite mēneša maksā.

Lai sazinātos ar personīgo asistentu, lūdzu, zvaniet +371 67779955.

Personīgais asistents sniegs informāciju par dažādiem Jums aktuāliem jautājumiem, ieteiks labākos pakalpojumu sniedzējus visdažādākajās jomās, kā arī, ja nepieciešams, organizēs pakalpojumu rezervāciju un to apmaksu.

Mastercard Concierge serviss

Personīgā asistenta piedāvātie pakalpojumi

Ceļojumi

  • Informācija par ceļojuma galamērķi, biznesa etiķeti ārvalstīs, nepieciešamajiem ceļošanas dokumentiem, kā arī par laika apstākļiem.
  • Ceļojumu, viesnīcu, lidojumu un auto nomas rezervācijas.
  • Īpaši ceļojuma veidi un iespējas, piemēram, čarterreisu un jahtu braucienu organizēšana.

Izklaide

  • Biļešu iegāde uz koncertiem, baletiem, operām, sporta notikumiem.
  • Restorānu rezervācijas.
  • Informācija par golfa laukumu pieejamību visā pasaulē.
  • Informācija par pasākumu organizēšanu.
  • Dāvanu un ziedu pasūtīšana un piegāde.

Bizness

  • Informācija par tulku pakalpojumiem.
  • Informācija par izstādēm, semināriem, to apmeklējuma un līdzdalības iespējām.
  • Korporatīvo pasākumu organizēšana.

Mastercard personīgais asistents informēs par pakalpojumu cenām un piegādes termiņiem.

Saskaņojot ar Jums, personīgais asistents var veikt pakalpojumu apmaksu, izmantojot Jūsu World Elite kartes datus.

Personīgais asistents negarantē zemāko cenu, bet rūpējas par to, lai Jūs saņemtu Premium klases kvalitāti Jūsu izvēlētajiem pakalpojumiem.

Mastercard Concierge kartes lietošanas noteikumi

Pirkumi, kas apmaksāti ar SEB kredītkarti sākot no 10.03.2021 (piem. mēbeles, apģērbs, apavi, mūzikas instrumenti, sporta un aktīvās atpūtas priekšmeti, rotaļlietas, sadzīves tehnika, dators, citas ilgtermiņa lietošanas preces), ir apdrošināti.

Pirkumu apdrošināšanai nav papildus jāpiesakās, tā ir bez maksas un attiecas arī uz pirkumiem internetā.

Izņēmumi
Apdrošināšanas objekts nav:
  • priekšmeti, kuru pirkuma cena ir virs 1000 eiro;
  • pirkuma brīdī lietoti (ne jauni) priekšmeti;
  • īrēti, nomāti, līzingā un/vai kredītā iegādāti priekšmeti;
  • priekšmeti, kas apdrošināšanas gadījuma brīdī nav pilnībā apmaksāti, tostarp priekšmeti, kas iegādāti uz pēcapmaksu;
  • pakalpojumi, tostarp priekšapmaksas pakalpojumi;
  • motorizēti transportlīdzekļi, piekabes, ūdens un gaisa transportlīdzekļi, to iekārtas, daļas un papildaprīkojums, to apkopei nepieciešamais aprīkojums;
  • skaidra nauda, markas un monētas, biļetes, čeki, vaučeri un citi apmaksas līdzekļi;
  • dārgakmeņi, dārgmetāli un no tiem izgatavoti priekšmeti;
  • tēlotājmākslas darbi, izņemot, lietišķās mākslas priekšmetus;
  • lāčādas kažoki;
  • dzīvnieki, augi;
  • ieroči;
  • pārtikas produkti, dzērieni, zāles, priekšmeti, kuru ierastais lietošanas termiņš ir īsāks par 3 mēnešiem un citi izlietojami priekšmeti, tostarp priekšmeti, kas ir paredzēti vienreizējai lietošanai;
  • nekustamā manta, būves, būvmateriāli, būvju daļas, pie būves piestiprināmas iekārtas un piederumi, piemēram, kondicionētāji, apkures iekārtas;
  • mazizmēra būves, strūklakas, baseini, karstā ūdens vannas un mucas, rotaļu un/vai kāpelēšanas konstrukcijas, siltumnīcas, garāžas, pažobeles, norobežojumi, laistīšanas šļūtenes un sistēmas u. c.;
  • uz pirkuma brīdi pārstrādāti, pārbūvēti un remontēti priekšmeti;
  • uz pirkuma brīdi bojāti vai netīri priekšmeti;
  • priekšmeti, kas iegādāti tālākpārdošanai, saimnieciskajai vai profesionālajai darbībai;
  • priekšmeti, kas publiski pieejamā vietā tiek atstāti bez uzraudzības. “Uzraudzība” nozīmē, ka Apdrošinātais vai Apdrošināšanas objekta likumīgais īpašnieks glabā mantas tā, ka Apdrošinātais nekavējoties pamana mantas zādzību vai bojājumu;
  • akumulatori, baterijas, filtri, lampas, dzinēja siksnas, kasetes u. c. nodilstošas daļas;
  • dokumenti;
  • kolekcijas;
  • priekšmeti, kurus Apdrošinātajam glabāt īpašumā ir aizliegts ar likumu.

Apdrošināšanas aizsardzības sākums un beigas

Pirkuma apdrošināšana automātiski stājas spēkā tiklīdz Jūsu iegādātā prece tiek Jums nodota. Apdrošināšana ilgst 180 dienas kopš pirkuma izdarīšanas ar kredītkarti.

Apdrošināšanas aizsardzība beidzas pirms termiņa, ja minēto 180 dienu laikā beidzas Jūsu kredītkartes derīguma termiņš un karte netiek atjaunota vai aizvietota.

Apdrošināšanas darbības teritorija

Apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē. Tas nozīmē, ka apdrošināti būs gan Latvijas, gan ārzemju interneta veikalos un tirdzniecības vietās ar kredītkarti veiktie pirkumi.

Kā rīkoties, ja iestājas apdrošināšanas gadījums

Par apdrošināšanas gadījumu Jums nekavējoties jāinformē apdrošinātājs If P&C Insurance AS Latvijas filiāle. Pieteikumu varat iesniegt, zvanot +371 67338333 vai rakstveidā, apdrošinātāja mājaslapā Pirkuma apdrošināšanas atlīdzības pieteikums vai e-pastā atlidzibas@if.lv, pievienojot:

  • pirkuma čeku, kā arī čeku vai internetbankas izrakstu, kas apliecina, ka par pirkumu samaksājāt ar kredītkarti;
  • pilnvarotas remontdarbnīcas aprēķinu par preces remonta izmaksām, iekļaujot transporta izdevumus;
  • policijas izziņu, ja notikusi zādzība, ielaušanās vai laupīšana.

Nepieciešamības gadījumā If P&C Insurance AS Latvijas filiāle sazināsies ar Jums, lai lūgtu papildu dokumentus un pierādījumus, precizētu informāciju par apdrošināšanas gadījuma apstākļiem, zaudējumu apmēru un iespējamām atbildīgām personām vai vienotos par iespēju apskatīt notikuma vietu vai bojāto mantu.

Apdrošināšanas atlīdzības limits

  • Gadā – 4000 eiro
  • Par vienu apdrošināšanas objektu – 1000 eiro
  • Par vienu apdrošināšanas gadījumu – 2000 eiro
  • Apdrošināšanas atlīdzības limits par vienu apdrošināšanas gadījumu noteiktiem pirkumiem – 400 eiro
    Precīzu sarakstu skatīt Apdrošināšanas noteikumu 32. punktā

Pašrisks par katru gadījumu ir 30 eiro.


Atlīdzības izmaksas kārtība

If P&C Insurance AS Latvijas filiāle speciālists pieņem lēmumu par atlīdzību 10 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Par pieņemto lēmumu Jums tiks nosūtīts rakstisks paziņojums.

Apdrošināšanas atlīdzību If P&C Insurance AS Latvijas filiāle pārskaitīs uz Jūsu SEB bankas norēķinu kontu, no atlīdzības summas atskaitot 30 eiro pašrisku par apdrošināšanas gadījumu. Atlīdzības summa ir atkarīga no preces stāvokļa:

  • ja preci ir saprātīgi un ekonomiski lietderīgi remontēt, tad kompensācijas pamatā ir remonta izmaksas, tostarp nepieciešamas un saprātīgas transporta izmaksas;
  • ja preci nevar remontēt vai tas ir ekonomiski nelietderīgi, vai prece ir nozagta, tad kompensācijas pamatā ir preces pirkuma cena.

Kredītkaršu pirkumu apdrošināšanas noteikumi

Kā rīkoties, ja iestājas apdrošināšanas gadījums

Priority Pass

Priority Pass ir pasaulē lielākā neatkarīgo lidostu biznesa atpūtas zonu programma, kas sniedz Jums pieeju 700 lidostu atpūtas zonām piecos kontinentos, ļaujot baudīt mieru, klusumu un uzkodas.

Ar Mastercard World Elite Jūs varat bez papildu maksas apmeklēt Priority Pass iekļautās biznesa atpūtas zonas četras reizes kalendārā gada laikā (iespējams apmeklēt biznesa zonu vienam cilvēkam četras reizes, diviem cilvēkiem divas reizes vai četriem cilvēkiem vienu reizi).

Privilēģiju baudīšanai biznesa atpūtas zonā Priority Pass karte jāreģistrē pie ieejas.

Priority Pass programmā iekļauto atpūtas zonu saraksts pieejams mājas lapā PriorityPass.com/Lounges

Mājas lapā iespējams lejupielādēt arī mobilās aplikācijas ar detalizētu informāciju par atpūtas zonām:

  • Apple (iPhone un iPad)
  • Android

Uzzināt par Jums pieejamām iespējām lidostā, var arī sūtot SMS ar lidostas trīs burtu kodu uz tālruņa numuru +44 7624 809977. Lidostas kodu atradīsiet uz Jūsu lidojuma rezervācijas un iekāpšanas kartes.

Prioritārā drošības kontrole Rīgas, Tallinas un Viļņas lidostās

Ar Mastercard World Elite karti Jūs varat ietaupīt laiku, izmantojot Fast Track – prioritāro drošības kontroli Rīgas, Tallinas un Viļņas lidostās.

Lidostā "Rīgā" prioritārās drošības kontroles ielūgumu var saņemt tam īpaši paredzētā terminālā/iekārtā pretī Check-in zonai. Ar vienu karti Rīgas lidostā 24 stundu laikā iespējams izdrukāt 2 prioritārās drošības kontroles ielūgumus.

Tallinas lidostā nopīkstiniet savu Mastercard World Elite kredītkarti terminālī tieši pirms ieejas ātrās drošības pārbaudes zonā.

Viļņas lidostā ātrā drošības pārbaude atrodas pa kreisi no vispārējās nozīmes aviācijas drošības pārbaudes zonas izlidošanas nodaļas pirmajā stāvā.

Ceļojumu aģents

Jums, kā SEB bankas klientam un Mastercard World Elite lietotājam, sadarbībā ar ceļojumu aģentūru Estravel ir nodrošināti īpaši piedāvājumi un pakalpojumi:

  • Īpaši Mastercard World Elite karšu īpašniekiem regulāri izstrādāti ceļojuma piedāvājumi.
  • Ceļojumu – lidojumu un viesnīcu – rezervācijas.
  • Ceļojuma konsultants.
  • Papildpakalpojumi – koncertu, sporta notikumu, kultūras un mākslas pasākumu biļešu iegāde un rezervācija saskaņā ar to pieejamību.
  • 24/7 atbalsts ceļojumos un palīdzība ārkārtas situācijās.
  • 100 % atlaides Estravel pakalpojumu komisijas maksām.

Estravel kontakttālruni atradīsiet uz World Elite informatīvās kartes.

Rezervēšana, norādot vēlamos datumus un braucēju vārdus un uzvārdus (kā norādīts pasē), rakstot uz e-pastu:

Detalizēta informācija par piedāvājumiem Estravel Latvia mājas lapā.

 

Ja Jūs jau esat SEB bankas klients, Mastercard World Elite kredītkartei Jūs varat pieteikties internetbankā. Ja vēl neesat SEB bankas klients, izdarīt to varat jebkurā SEB bankas filiālē, līdzi ņemot pasi vai ID karti.

Katrs kartes pieteikums tiek izvērtēts individuāli. Atbildi par savām iespējām izmantot Mastercard World Elite kredītkartes priekšrocības Jūs saņemsiet internetbankā un īsziņā.

Piecu darba dienu laikā karte būs izgatavota un to varēsiet saņemt filiālē.

Ja četru nedēļu laikā pēc kartes izgatavošanas karte netiks saņemta un aktivizēta, tā tiks slēgta.

Komplektā ar Mastercard World Elite saņemsiet Priority Pass biedra karti, ceļojumu apdrošināšanu, kā arī informāciju par privilēģiju izmantošanas iespējām.

Kartes derīguma termiņš ir četri gadi, un Jūsu ērtībai atjaunotās kartes piedāvājam saņemt pa pastu.

Kartes saņemšana pa pastu

Lai turpmāk atjaunoto karti saņemtu pa pastu, aktualizējiet savu kontaktinformāciju internetbankā vai filiālē. Mēneša beigās uz norādīto kontaktadresi saņemsiet atjaunoto karti, kuras PIN kods būs tāds pats kā Jūsu iepriekšējai kartei.

Pēc kartes saņemšanas tā četru nedēļu laikā ir jāaktivizē SEB bankas bankomātā, internetbankā vai zvanot pa tālruni +371 26668777.

Mastercard World Elite ietver šādus Mastercard un AS "SEB banka" partneru pakalpojumus: Concierge, Priority Pass, Ātrā drošības kontrole, Ceļojumu apdrošināšana. Izmaiņas Mastercard, tā partneru, kā arī izmaiņas AS "SEB banka" partneru sniegto pakalpojumu sarakstā var notikt bez brīdinājuma. AS "SEB banka" informē Klientu par izmaiņām, nosūtot uz Klienta interneta banku paziņojumu trīs darba dienu laikā pēc attiecīgas informācijas saņemšanas.

Pakalpojums Cena
Kartes/papildkartes izgatavošanas maksa 35.00 EUR
Kartes/papildkartes lietošanas maksa (mēnesī)1 35.00 EUR2
Kartes/papildkartes aizvietošana 35.00 EUR
Komisijas maksa par pirkumu Latvijā un ārzemēs Bez maksas
Skaidras naudas izņemšana citā bankā 2%, min. 4.00 EUR
Skaidras naudas izņemšana bankomātā (ATM) 2%, min. 4.00 EUR
Skaidras naudas iemaksa SEB bankas bankomātā (ATM):
   •  līdz 6 000 EUR kalendārā mēneša ietvaros visos klienta kontos Bez maksas
   •  pārsniedzot mēneša iemaksas limitu 6 000 EUR apmērā visos klienta kontos 0,1% no darījuma summas
Maksa par 1 cilvēka vizīti lidostas VIP atpūtas telpās (Priority Pass programmas ietvaros)3 30.00 EUR
Izmaiņas kredītkartes līgumā (iesniegtas filiālē) 10.00 EUR
Izmaiņas kredītkartes līgumā (iesniegtas internetbankā)4 Bez maksas
Kredītlimita palielināšanas pieteikuma izskatīšana 10.00 EUR
Pakalpojums I Bezprocentu kredīta limits II Kredītlīnija III Fiksētais maksājums5
Maksa par izmantoto kredīta limitu (gadā) 0% 21% (1,75% mēnesī) 24% (2% mēnesī)
Ikmēneša atmaksas summa 100% 5% Fiksēta saskaņā ar līgumu
Nokavējuma procenti (gadā) 36% (3% mēnesī)
Līgumsods (gadā) 36% (3% mēnesī)
Pakalpojums Cena

Citas ar kredītkarti Mastercard World Elite saistītās maksas un nosacījumi

Kartes/papildkartes sūtīšanas maksa pa pastu Latvijas teritorijā Bez maksas
Kartes/papildkartes sūtīšana pa pastu uz ārzemēm 6.00 EUR
Pretenzijas izskatīšana6, 7 Bez maksas
Kartes PIN koda maiņa SEB bankas bankomātos Bez maksas
Kartes PIN koda, kas trīs reizes pēc kārtas nepareizi ievadīts POS terminālā atbloķēšana SEB bankas bankomātos Bez maksas
Kartes darījumu limita maiņa SEB bankas noteiktā standarta limita ietvaros (filiālē)8 5.00 EUR
Kartes darījumu limita maiņa virs SEB bankas noteiktā standarta maksimālā limita8 10.00 EUR
Kredīta izskatīšana Bez maksas
Konta atlikuma apskats:
   •  SEB bankas ATM Bez maksas
   •  citos ATM Latvijā 0.45 EUR
   •  citos ATM ārvalstīs 1.00 EUR
Kartes steidzama izgatavošana9 30.00 EUR
Komisijas maksa par valūtas konvertāciju, ja kartei piesaistītā pamatkonta valūta nav vienāda ar darījuma valūtu10 3%

 

Darījumu limits viena kalendārā mēneša laikā ietver pirkumus un skaidras naudas izņemšanas darījumus 15 000 EUR.

Kopējais skaidras naudas iemaksas limits bankomātos ar visām klienta kartēm - 7 000 EUR mēnesī.11

Par citiem pakalpojumiem (norēķinu konta apkalpošana, operācijas kontā, klienta dokumentu apstrāde u.c.), ko SEB banka sniedz klientiem saistībā ar maksājumu karšu apkalpošanu, klients maksā saskaņā ar SEB bankas Vienoto pakalpojumu cenrādi - privātpersonām.

Vienā naudas iemaksas reizē bankomātā var iemaksāt 200 banknotes.

 


 

1 Tiek iekasēta sākot ar otro kartes/papildkartes lietošanas mēnesi.

2 Iekļaujot ceļojumu apdrošināšanu, Ātrās drošības kontroli Baltijas lidostās, Mastercard Concierge pakalpojumus un ICLP programmu.

3 4 vizītes 1 gada laikā lidostas VIP atpūtas telpās (Priority Pass programmas ietvaros) – bezmaksas.

4 Izņemot kredītlimita palielināšanu.

5 No 2017. gada decembra jaunas kartes ar fiksētā maksājuma atmaksas shēmu netiek piedāvātas.

6 Ja pretenzijas izmeklēšanai ir nepieciešami darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.

7 SEB banka uzskata pretenziju par saņemtu:
    •  attiecīgajā darba dienā, ja pretenzija nosūtīta un saņemta SEB banka līdz 16:00;
    •  nākamajā darba dienā, ja pretenzija saņemta SEB banka pēc 16:00.

   Pretenzijas pieņemšanas laiks tiek saīsināts par vienu stundu pirmssvētku dienās.

8 Ietver POS, ATM un mēneša tēriņu limitu maiņu.

9 Ja karte pasūtīta darba dienā līdz plkst. 12.00, to var saņemt jau tajā pašā dienā pēc plkst. 16.00 Rīdzenes filiālē. Ja karte pasūtīta pēc plkst. 12.00, to Rīdzenes filiālē varēs saņemt nākamajā darba dienā pēc plkst. 16.00.

10 Informācija par valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko karšu organizāciju mājas lapā
https://www.mastercard.com/global/currencyconversion/index.html

11 Banka patur tiesības vienpusēji samazināt vai palielināt skaidras naudas iemaksas limitu, izvērtējot Klienta saimniecisko un personisko darbību.

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 21.00
    Brīvdienās 10.00 - 18.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.