Mainīt valodu:
Image
Viedierīces un pirkumu apdrošināšana

Kredītkaršu pirkumu apdrošināšana

Pirkumu apdrošināšanai nav papildus jāpiesakās, tā ir bez maksas un attiecas arī uz pirkumiem internetā.

Paragraphs

Bezmaksas pirkumu apdrošināšana

Pirkumi, kas apmaksāti ar SEB kredītkarti vai no kredītkartes konta (piem. mēbeles, apģērbs, apavi, mūzikas instrumenti, sporta un aktīvās atpūtas priekšmeti, rotaļlietas, sadzīves tehnika, dators, citas ilgtermiņa lietošanas preces), automātiski ir apdrošināti.

Spēkā visā pasaulē

180 dienas no pirkuma izdarīšanas

Iekļauti pirkumi internetā

Nosacījumi

Apdrošināšanas aizsardzības sākums un beigas

Pirkuma apdrošināšana automātiski stājas spēkā tiklīdz Jūsu iegādātā prece tiek Jums nodota. Apdrošināšana ilgst 180 dienas kopš pirkuma izdarīšanas ar kredītkarti.

Apdrošināšanas aizsardzība beidzas pirms termiņa, ja minēto 180 dienu laikā beidzas Jūsu kredītkartes derīguma termiņš un karte netiek atjaunota vai aizvietota.

Apdrošināšanas darbības teritorija

Apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē. Tas nozīmē, ka apdrošināti būs gan Latvijas, gan ārzemju interneta veikalos un tirdzniecības vietās ar kredītkarti veiktie pirkumi.

Pirkumu apdrošināšanas sertifikāts (PDF)

Atlīdzība

Atlīdzības izmaksas kārtība

If P&C Insurance AS Latvijas filiāle speciālists pieņem lēmumu par atlīdzību 10 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Par pieņemto lēmumu Jums tiks nosūtīts rakstisks paziņojums.

Apdrošināšanas atlīdzību If P&C Insurance AS Latvijas filiāle pārskaitīs uz Jūsu SEB bankas norēķinu kontu, no atlīdzības summas atskaitot 30 eiro pašrisku par apdrošināšanas gadījumu. Atlīdzības summa ir atkarīga no preces stāvokļa:

  • ja preci ir saprātīgi un ekonomiski lietderīgi remontēt, tad kompensācijas pamatā ir remonta izmaksas, tostarp nepieciešamas un saprātīgas transporta izmaksas;
  • ja preci nevar remontēt vai tas ir ekonomiski nelietderīgi, vai prece ir nozagta, tad kompensācijas pamatā ir preces pirkuma cena.

Apdrošināšanas atlīdzības limits

Pašrisks par katru gadījumu ir 30 eiro.

Kas jādara, ja iestājies apdrošināšanas gadījums?

Par apdrošināšanas gadījumu Jums nekavējoties jāinformē apdrošinātājs If P&C Insurance AS Latvijas filiāle. Pieteikumu varat iesniegt, zvanot +371 67338333 vai rakstveidā, apdrošinātāja mājaslapā Pirkuma apdrošināšanas atlīdzības pieteikums vai e-pastā atlidzibas@if.lv, pievienojot:

  • pirkuma čeku, kā arī čeku vai internetbankas izrakstu, kas apliecina, ka par pirkumu samaksājāt ar kredītkarti;
  • pilnvarotas remontdarbnīcas aprēķinu par preces remonta izmaksām, iekļaujot transporta izdevumus;
  • policijas izziņu, ja notikusi zādzība, ielaušanās vai laupīšana.

Nepieciešamības gadījumā If P&C Insurance AS Latvijas filiāle sazināsies ar Jums, lai lūgtu papildu dokumentus un pierādījumus, precizētu informāciju par apdrošināšanas gadījuma apstākļiem, zaudējumu apmēru un iespējamām atbildīgām personām vai vienotos par iespēju apskatīt notikuma vietu vai bojāto mantu.

Atlīdzības pieteikums