SEB banka aicina skolēnus kļūt par finanšu pratības vēstnešiem savās skolās
SEB banka uzsāk jaunu “SEB Skolu vēstnešu programmu” visās Baltijas valstīs, aicinot 10. un 11. klašu skolēnus kļūt par finanšu pratības ekspertiem un vadīt finanšu pratības lekcijas savās skolās. Programmas dalībniekiem tiek nodrošināta plaša apmācības programma, kā arī sniegts mentoru atbalsts visas programmas garumā no novembra līdz jūnijam.
"Investīcijas, ilgtspējīga uzņēmējdarbība un veiksmīga finanšu pārvaldība jauniešus interesē arvien vairāk. No otras puses, redzam, ka jaunieši labprāt ieklausās savu vienaudžu stāstos par dažādiem jautājumiem, piemēram, sekojot viņiem sociālajos tīklos. Tāpēc esam nolēmuši uzsākt “SEB Skolu vēstnešu programmu”, kuras ietvaros aicināsim skolēnus gūt pieredzi finanšu pasaulē, iziet apmācību kursu un tālāk dalīties iegūtajās zināšanās ar saviem vienaudžiem, tādējādi palīdzot uzlabot jauniešu finanšu pratību. Mēs uzskatām, ka skolēni paši labāk spēs nodot zināšanas saviem vienaudžiem, jo viņi vienkāršos zināšanas un runās valodā, ko citi skolēni var viegli saprast," norāda SEB bankas vadītāja Ieva Tetere.
Programma ilgs astoņus mēnešus. Tās laikā SEB banka apmācīs izvēlētos skolēnus un vadīs lekcijas ne tikai par finanšu pratību, proti, uzkrājumiem, ieguldījumiem, budžeta vadību, bet arī par citām pamatprasmēm, piemēram, publisko uzstāšanos un personīgā zīmola veidošanu, produktu un pakalpojumu izstrādi, un citām banku darbības tēmām. Programmas laikā jauniešus atbalstīs mentori no SEB bankas, kuri dalīsies ar jauniešiem savās zināšanās un pieredzē. Visi izvēlētie skolēni darbosies virtuālā Baltijas komandā, dodot jauniešiem iespēju iepazīt vienaudžus no kaimiņvalstīm.
Pēc mācību kursa noslēgšanas skolēni tiks aicināti lasīt lekcijas par finanšu pratību arī citām klasēm savās skolās. Vēlāk programmas absolventiem būs iespēja pieteikties ikgadējā SEB Youth LAB vasaras prakses programmā, lai turpinātu gaitas SEB bankā kā praktikanti.
Pieteikties “SEB Skolu vēstnešu programmai” skolēni var līdz oktobra beigām.