Noslēdzoties Brexit, arī bankām nācies mainīt kārtību, kā apkalpot Apvienotajā Karalistē (AK) dzīvojošos klientus. Piedāvājam pārskatu par to, kā turpmāk apkalposim mūsu klientus šajā valstī.
Vai es palikšu SEB bankas klients?
SEB banka arī turpmāk apkalpos AK rezidentus, kuri ir jau esoši mūsu klienti. Taču mainīsies dažādu pakalpojumu pieejamība un izmantošanas kārtība.
Savukārt, lai kļūtu par jaunu mūsu klientu, tiks piemērotas nerezidentu apkalpošanas prasības un cenrādis.
Vai es varēšu pārskaitīt naudu uz Latviju?
Jā. Ja jums ir konts un internetbanka, arī turpmāk varat pārskaitīt naudu uz Latviju, iesniegt rīkojumus, kā arī izmantot citus maksājumu pakalpojumus.
Maksājumi uz un no Apvienotās Karalistes joprojām tiks izpildīti kā SEPA maksājumi. Ja netiek izmantots kāds no SEB bankas klienta komplektiem, komisijas maksa par maksājumu uz cita klienta kontu SEB bankā ir 0.14 eiro, bet uz kontu citā bankā – 0.36 eiro. Plašāk par pakalpojumu izmaksām varat uzzināt cenrādī.
Vai es varēšu saņemt konsultācijas?
Diemžēl turpmāk mēs nevaram sniegt ieguldījumu konsultācijas, ja klients atrodas Apvienotajā Karalistē. Konsultāciju pakalpojumus AK rezidenti var izmantot tikai klātienē Latvijā. Savukārt šobrīd spēkā esošos portfeļa pārvaldīšanas pakalpojumus AK rezidentiem sniegsim arī turpmāk.
Vai es varēšu pieteikties kredītam?
Pieteikties patēriņa kredītam AK rezidenti var tikai klātienē Latvijā.
Savukārt mājokļa kredīta gadījumā būtiska ir nekustamā īpašuma atrašanās vieta. Proti, ja ieķīlājamais īpašums neatrodas AK, tad pieteikties hipotekārajam kredītam ir iespējams.