Switch to mobile version. Augšup

Personīgās finanses - 17.06.2020
klientu atbalsts | čatbots

Tagad SEB virtuālais konsultants palīdzēs klientiem arī Facebook

Tagad SEB virtuālais konsultants palīdzēs klientiem arī Facebook

Turpmāk, rakstot čata logā SEB bankas profilā Facebook, ātru atbildi jums sniegs virtuālais konsultants jeb čatbots. Robots palīdzēs atrast atbildi uz jautājumu vai sniegs papildu instrukcijas. Ja nepieciešams, sarunu var turpināt arī ar bankas darbinieku vai sazināties ar klientu centru pa tālruni.

Darbojas visu diennakti un atbild nekavējoties

Čatbots ir ātrs un efektīvs palīgs, kurš sazinoties SEB bankas mājaslapā kopš 2019. gada novembra, ir pierādījis savu spēju palīdzēt klientiem nepilna gada laikā. Virtuālais konsultants pastāvīgi uzzina kaut ko jaunu par bankas produktiem un pakalpojumiem un savu prasmju uzlabošanai izmanto jautājumus, sarunu saturu, kā arī atsauksmes.

Viņš jau ir paspējis veikt 15 000 sarunas, klientiem nosūtot vairāk nekā 34 000 ziņojumu. Čatbots var atbildēt uz jautājumiem, kas saistīti ar bankas kartēm, kredītiem, internetbanku un autorizācijas ierīcēm (Smart-ID), maksājumiem, apdrošināšanu un citiem bankas produktiem vai pakalpojumiem.

Zīmīgi, ka cilvēki uzdod čatbotam jautājumus ne tikai par finanšu pakalpojumiem. Daži, piemēram, lūdz padomu par auto modeļa izvēli, jautā, cik maksā kāds konkrēts pārtikas produkts, vai pat uzaicina čatbotu uz randiņu.

Tomēr, ja cilvēks, kurš uzdeva jautājumu, nesaņem pilnīgu atbildi vai nav ar to apmierināts, tajā pašā tērzēšanas logā var turpināt saziņu ar bankas darbinieku. Tomēr pēdējais variants gadās reti –  97% sarunu apstrādā pats robots.

Svarīga virtuālā konsultanta priekšrocība ir tā, ka katru reizi, kad viņš sazinās ar klientiem, viņš iemācās kaut ko jaunu un pēc kāda laika var atbildēt uz arvien sarežģītākiem jautājumiem.

Virtuālo konsultantu sagatavo īpaši čatbota treneri. Turklāt robotu var uzlabot, analizējot uzdotos jautājumus, kā arī klientu reakciju uz tiem.

Papildu jau pieminētajām automātiskajām atbildēm uz jautājumiem tērzēšanas robota priekšrocība ir tā, ka tas var piedalīties vairākās (vai pat daudzās) sarunās vienlaikus, tāpēc jums nav jāgaida rindā, lai saņemtu atbildi. Lai sazinātos ar virtuālo konsultantu, tērzēšanas logā nav jāievada personas dati (lietotājvārdi, paroles), un, lai iegūtu atbildi, pietiek ar jautājumu uzdot pēc iespējas īsi un konkrēti, pat pieminot tikai atslēgvārdu (piemēram, “bankas karte”).

  • Personīgās finanses - 21.11.2019

    Darbu sācis Virtuālais konsultants – mūsdienīgs un ātrs palīgs klientiem

    Darbu sācis Virtuālais konsultants – mūsdienīgs un ātrs palīgs klientiem

    Līdz ar tehnoloģiju attīstību mainās veids, kā klienti komunicē ar uzņēmumiem. Jau ierasts, ka ar vairumu uzņēmumu var sazināties attālināti, piemēram, zvanot vai rakstot e-pastu. Taču klientiem arvien būtiskāk kļūst atbildes uz jautājumiem saņemt nekavējoties. Tāpēc SEB bankas kolektīvam pievienojies Virtuālais konsultants jeb čatbots, kas 24 stundas diennaktī sniegs operatīvas atbildes uz klientu jautājumiem.

    Lasīt vairāk

  • Biznesa uzsācējiem - 22.05.2020

    Kā sociālos medijus izmantot uzņēmuma labā

    Kā sociālos medijus izmantot uzņēmuma labā

    Lai uzņēmums gūtu panākumus sociālajos medijos, jāizprot zīmola balss, jāizvēlas piemērotākais medijs un radoši jāpieiet satura radīšanai. Par to, kā uzņēmumiem neapmaldīties sociālo tīmekļa vietņu džungļos, piesaistīt auditoriju un noturēt tās uzmanību, stāsta SEB bankas Digitālā mārketinga vadītājs Andrejs Saldavs.

    Lasīt vairāk


Citi raksti par šo tēmu

Vairāk


 

Personīgā konsultācija var palīdzēt Jums

Personīgā konsultācija var palīdzēt Jums

  • Saprast – kā sasniegt nākotnes mērķus
  • Izvēlēties – uzkrāt vai aizņemties
 

Kontakti

  • +371 26668777
    +371 67779988

    Karšu un internetbankas bloķēšana

    24/7

    Citi jautājumi

    Privātpersonām

    Darbdienās 08.00 - 20.00

    Uzņēmumiem

    Darbdienās 08.30 - 18.00

S|E|B

Uzmanību! Jūsu pārlūkprogramma neatbilst SEB mājas lapas prasībām, lūdzu, atjaunojiet to vai izmantojiet citu ierīci lapas aplūkošanai.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.