SEB aptauja: Rēķinu apmaksas nodarbe vīriešiem šķiet kaitinošāka nekā sievietēm
Kamēr katrai otrajai sievietei rēķinu kārtošana patīk, katrs piektais vīrietis atzinis, ka rēķinu kārtošanu laika trūkuma dēļ bieži atliek un uzskata par kaitinošu nodarbi, ko labprāt uzticētu kādam citam, noskaidrots SEB bankas veiktajā Snapshot pētījumā*.
Vairāk nekā puse aptaujāto Latvijas iedzīvotāju ik mēnesi apmaksā četrus līdz desmit rēķinus un 96% respondentu rēķinus apmaksā internetā. Domājot par saviem rēķinu apmaksāšanas paradumiem, katrs ceturtais atzina, ka izmanto automātisko rēķinu apmaksas iespēju savā internetbankā. Visbiežāk automātiskos maksājumus izvēlas cilvēki ar vidēji augstiem (32%) un augstiem (31%) ienākumiem.
Kā norāda SEB bankas valdes locekle Ieva Tetere, automātisko rēķinu apmaksa iedzīvotāju vidū pakāpeniski kļūst arvien populārāka: "Automātiskā rēķinu apmaksa ir ērta un droša, turklāt tā ir iespēja ietaupīt laiku, ko katru mēnesi veltām regulāro rēķinu apmaksai. Šogad esam šo pakalpojumu padarījuši vēl pieejamāku un ērtāku, tādēļ sagaidām, ka aizvien vairāk klientu to izvēlēsies un novērtēs. Jau šobrīd SEB internetbankā katrs lietotājs var ērti un vienkārši pieteikties elektronisko rēķinu jeb e-rēķinu automātiskajai apmaksai, sekot līdzi saņemtajiem rēķiniem un būt pārliecināts, ka rēķinu apmaksa notiek savlaicīgi un nekļūdīgi".
No 2015. gada 1. janvāra iedzīvotāju ierasto automātisko maksājumu vietā izveidots jauns pakalpojums E – rēķinu automātiskā apmaksa, kas klientiem vienkāršā un ērtā veidā ļauj uzticēt rēķinu maksāšanu bankai. E-rēķinu automātiskā apmaksa ir ērtākais veids kā apmaksāt rēķinus ar mainīgu ikmēneša summu, turklāt SEB bankas klientiem ir iespēja savā internetbankas kontā sekot līdzi saņemtajiem e-rēķiniem un to apmaksai.
Klientiem, kuri līdz šim izmantojuši automātisko rēķinu apmaksu, arī jaunais pakalpojums – E-rēķinu automātiskā apmaksa – sniedz analogas iespējas: tāpat kā līdz šim saņemtie rēķini tiks apmaksāti savlaicīgi un precīzi. Plašāka informācija un uzņēmumu saraksts, kas saviem klientiem piedāvā E-rēķinu automātisko apmaksu, pieejama SEB bankas mājas lapā.
*Aptauja veikta 2014. gada decembrī un tajā piedalījušies aptuveni 700 respondenti.
Papildu informācijai: Kristīne Martinsone, SEB bankas ārējās komunikācijas projektu vadītāja – 67779719, kristine.martinsone@seb.lv Vairāk par SEB grupu Latvijā: Twitter/SEB_Latvia, Facebook/SEB_Latvia, Skype/SEB_Latvia, YouTube/SEBlatvia, Soundcloud/SEB_Latvia |
SEB grupa ir vadošā finanšu pakalpojumu sniedzēja Ziemeļeiropā. Kā banka ciešām un ilgtermiņa attiecībām, SEB Zviedrijā un Baltijā piedāvā finanšu konsultācijas un plašu finanšu pakalpojumu klāstu. Dānijā, Somijā, Norvēģijā un Vācijā SEB darbības galvenā prioritāte ir korporatīvo un investīciju bankas pakalpojumu sniegšana uzņēmumiem un institucionālajiem klientiem. SEB grupas darbību starptautiskā līmenī apliecina klātesamība 20 pasaules valstīs. Uz 2014. gada 30. septembri SEB grupas kopējie aktīvi veido 2 840 miljardus Zviedrijas kronu, kopējie aktīvi pārvaldīšanā – 1 632 miljardi Zviedrijas kronu. SEB grupā strādā 16 000 darbinieku. Vairāk par SEB grupu:www.sebgroup.com |