SEB banka Madonā paplašina pašapkalpošanās iespējas un pāriet uz konsultāciju konceptu
Sākot ar 29. augustu, Madona kļūs par devīto SEB bankas filiāli, kas strādā pēc jaunā klientu apkalpošanas koncepta, nodrošinot finanšu konsultācijas, kā arī veicinot pašapkalpošanās prasmes internetbankā un bankomātos. Līdz ar filiāles pāreju uz konsultāciju sniegšanu, tiek paplašinātas klientiem pašapkalpošanās iespējas – turpmāk Madonā atradīsies divi klientu pašapkalpošanās centri.
Filiāles telpās esošais izmaksu bankomāts tiks aizstāts ar iemaksu/izmaksu bankomātu, kas kopā ar internetbankas termināli klientiem būs pieejams filiāles priekštelpā speciāli izveidotajā pašapkalpošanās centrā (katru dienu no pulksten 06:00 līdz 23:00). Otrs šāds pašapkalpošanās centrs atradīsies TC “Maxima XX”, Rūpniecības ielā 49, uz kurieni tiks pārvietots esošais iemaksas/izmaksas bankomāts no veikala “Rimi” Saules ielā 6, un tam līdzās tiks uzstādīts jauns internetbankas terminālis (klientiem tas būs pieejams katru dienu no pulksten 8:00 līdz 22:00).
Tāpat kā līdz šim, Madonas iedzīvotājiem būs iespēja izmantot izmaksas bankomātu veikalā “Elvi”, Saules ielā 39b (katru dienu no pulksten 00:00-24:00). Līdz ar to tiek paplašinātas klientiem pašapkalpošanās iespējas un radīti apstākļi aktīvākai klientu konsultēšanai par būtiskākiem ar finansēšanu saistītiem jautājumiem.
Tieši šobrīd visas filiāles, kas nodrošina bezskaidras naudas pakalpojumus, aprīkojam ar planšetdatoriem, kas ļauj klientiem uzreiz parādīt, kā strādāt ar internetbanku, kādu funkcionalitāti nodrošina internetbanka. . Esam pārliecināti, ka klientu interese par attālināto pakalpojumu sniegšanu tikai augs un jaunā filiāles koncepcija sekmēs klientu apkalpošanas kvalitāti,” stāsta SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars.
Pašlaik bezskaidras naudas pakalpojumu risinājums, kas ir daļa no Digitālās attīstības programmas SEB bankā, ir ieviests filiālēs Saldū, Siguldā, Bauskā, Dobelē, Smiltenē, Centra filiālē TC “Galleria Riga”, TC “Alfa” filiālē, kā arī Dienvidu filiālē Valdlaučos.