Mainīt valodu:

Konta informācijas pakalpojums

Paragraphs
  • pārskatīt visus savus SEB un citās bankās atvērtos norēķinu kontus un to atlikumu
  • pārskatīt pēdējās 90 dienās veikto maksājumu sarakstu

Par pakalpojumu

Pievienojot SEB internetbankai citā bankā atvērtu norēķinu kontu, Jūs varat pārvaldīt savas finanses vienuviet. Pēc norēķinu konta pievienošanas SEB internetbankā tiks atspoguļota informācija par:

  • konta numuru (IBAN);
  • konta atlikumu;
  • konta darījumu sarakstu par pēdējām 90 dienām.

Visas konta informācijas pakalpojuma izmantošanai dotās lietotāja piekrišanas ir redzamas internetbankas sadaļā “Citi/ Uzstādījumi -> Trešo pušu pakalpojumu sniedzēju pārvaldība” vai arī galvenajā lapā, nospiežot pogu “Pārvaldīt”.

Kā pieslēgt

Lai sāktu izmantot konta informācijas pakalpojumu

Pievienojot SEB internetbankai citā bankā atvērtu kontu, visas veicamās darbības ekrānā tiks parādītas pa vienai, tāpēc kontu pievienošana ir ērta un vienkārša. Citā bankā atvērtu kontu varat pievienot arī SEB bankas mobilajai lietotnei, tās izvēlnē atverot internetbankas pilno versiju.

 

  1. Galvenajā lapā noklikšķiniet pogu “Pievienot citā bankā atvērtu kontu” vai ejiet uz “Citi/Uzstādījumi -> Trešo pušu pakalpojumu sniedzēju pārvaldība” un noklikšķiniet pogu “Izveidot jaunu piekrišanu”.

Trešās personas piekrišana

Drošība ir svarīgs konta informācijas pakalpojuma aspekts, tāpēc mēs vēlamies uzsvērt, ka Jūsu dati tiek aizsargāti un konta informācija tiks sniegta tikai tad, ja būsiet devis attiecīgu piekrišanu.

Atbilstoši Maksājumu pakalpojumu direktīvai 2 (PSD2) piekrišanas maksimālais derīguma termiņš ir 90 dienas. Ja vēlaties savā SEB internetbankā turpināt redzēt informāciju par citā bankā atvērtu kontu , Jums sava piekrišana būs attiecīgi jāatjaunina.

Trešās personas pakalpojumu sniedzēja piekrišanas pārvaldīšana

  • Poga, ar ko pievienot citā bankā atvērtu kontu, ir redzama galvenajā lapā un kontu kopsavilkuma lapā.
  • Informācija par piekrišanu būs redzama izvēlnes sadaļā “Citi/ Uzstādījumi -> Trešo pušu pakalpojumu sniedzēju pārvaldība”. Tur būs redzams visu pievienoto kontu saraksts, un tur Jūs varēsiet pievienot, rediģēt un atsaukt piekrišanas.

Jautājumi un atbildes

Jā, Jūsu piekrišana aplūkot citā bankā atvērta kontu atlikumu ir derīga 90 dienas. Jūs pēc tam varat pagarināt piekrišanas termiņu vai atsaukt piekrišanu jebkurā brīdī.

Pašreiz Jūs varat aplūkot savus citā bankā atvērtos kontus, pārbaudīt citā bankā atvērto kontu atlikumu reālajā laikā, apskatīt maksājumu un citu darījumu sarakstu par pēdējām 90 dienām. Pagaidām mēs nepiedāvājam iespēju veikt maksājumus no citās bankās atvērtiem kontiem.

Pašreiz Jūs varat aplūkot savus citā bankā atvērtos kontus, pārbaudīt citā bankā atvērto kontu atlikumu reālajā laikā, apskatīt maksājumu un citu darījumu sarakstu par pēdējām 90 dienām. Pagaidām mēs nepiedāvājam iespēju veikt maksājumus no citās bankās atvērtiem kontiem.

Jā, ir redzams Jūsu konta atlikums reālajā laikā.

Nē, šis pakalpojums ir bez maksas.

SEB bankas vispārējie darījumu noteikumi paredz, ka Jums nav atļauts pievienot korporatīvo klientu kontus privātā klienta internetbankas profilam. Pašlaik kā privātpersona Jūs varat pievienot savus individuālos kontus citās bankās sarakstam savas internetbankas profilā, tomēr kā privātajam klientam Jums nav atļauts pievienot savus korporatīvos kontus citās bankās šim sarakstam.

Internetbankas galvenajā lapā noklikšķiniet pogu “Pievienot citu banku kontus” un vēlreiz veiciet visas piekrišanas izveides darbības.

Jā, Jūs varat atsaukt savu piekrišanu jebkurā brīdī.

Nē, savam internetbankas profilam varat pievienot tikai noteiktās bankās atvērtus kontus un aplūkot tos, bet pievienojamo kontu skaits nav ierobežots.

Pašreiz mobilajā lietotnē aplūkot citās bankās atvērtus kontus nav iespējams, bet tas ir iespējams, ar mobilo telefonu pierakstoties SEB internetbankā (pieslēdzoties internetbankas mobilajai versijai).