Mainīt valodu:

SEB Atlīdzības procesa kvalitātes aptauja

Paragraphs

Kur jūs iesniedzāt pieprasījumu apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu?

1. Kur Jūs iesniedzāt apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu?

Lūdzu, novērtējiet atlīdzības pieteikuma iesniegšanas procesu.

Novērtējumam, lūdzu, izmantojiet skalu no 0 līdz 10, kur 0 nozīmē “sarežģīti” un 10 nozīmē “viegli”.

Atlīdzības pieteikšana
Ar atlīdzību saistīto papildu dokumentu iesniegšana

Cik apmierināts bijāt ar saņemto informāciju, kamēr apstrādājām Jūsu pieteikumu?

Lūdzu, novērtējiet visus atlīdzības pieteikuma iesniegšanas un izvērtēšanas soļus.
Novērtējumam, lūdzu, izmantojiet skalu no 0 līdz 10, kur 0 nozīmē “pilnībā neapmierināts ” un 10 nozīmē “pilnībā apmierināts”. 

Iesniedzot atlīdzības pieteikumu (informācija, kā un kur iesniegt)
Atlīdzības pieprasījuma izskatīšanas laikā
Pēc lēmuma pieņemšanas par atlīdzību

Lūdzu, novērtējiet, cik liela ir iespējamība, ka Jūs ieteiktu SEB dzīvības apdrošināšanas pakalpojumus citiem?*

Novērtējumam, lūdzu, izmantojiet skalu no 0 līdz 10, kur 0 nozīmē “ļoti mazticams” un 10 nozīmē “ļoti ticams”.

Lūdzu, novērtējiet, cik liela ir iespējamība, ka Jūs ieteiktu SEB dzīvības apdrošināšanas pakalpojumus citiem? *

Vai jums ir kādi ieteikumi mūsu uzņēmumam, kas varētu palīdzēt uzlabot sniegtos pakalpojumus nākotnē?