Ar Mastercard norēķinu karti Jūs varat
Veikt pirkumus Latvijā un ārzemēs bez papildu maksas
Ērti izņemt skaidru naudu un veikt iemaksu bankomātā
Veikt pirkumus tiešsaistē
Sekot līdzi uzņēmuma skaidrās naudas plūsmai, izmantojot internetbanku vai mobilo lietotni uzņēmumiem
Bezkontakta maksājumi ir droši
- Mobilajā lietotnē varat jebkurā laikā ieslēgt vai izslēgt bezkontakta maksājumus
- Izveidojiet savas Mastercard uzņēmuma vai privātpersonas kartes digitālo versiju un maksājiet ar tālruni
- Varat samaksāt līdz 150 eiro, neievadot PIN kodu, un šo limitu nevar palielināt. Internetbankā varat mainīt limitu 5-150 eiro ietvaros
- Ja, veicot pirkumu, ievadāt nepareizu PIN kodu trīs reizes pēc kārtas, drošības iemeslu dēļ karte tiks automātiski bloķēta. Lai atbloķētu karti, jums vajadzētu sazināties ar mums pa tālruni, pēc tam varat atbloķēt savu PIN SEB bankas bankomātos, ievadot pareizu PIN kodu.
Ja esat nozaudējis savu karti
- Bloķējiet karti, izmantojot mobilo lietotni vai internetbanku, vai arī nekavējoties ziņojiet par to pa tālruni +371 26668777
- Ja vēl joprojām nevarat atrast savu karti, jaunu karti var pasūtīt internetbankā uzņēmumiem
- Ja Jums ir nepieciešams steidzami izņemt vai iemaksāt skaidru naudu, apsveriet iespēju saņemt pagaidu karti.
Biežāk uzdotie jautājumi
Ar jauno bezkontakta karti pirmais darījums kā parasti jāveic bankomātā vai POS terminālī pie tirgotāja — karte jāievieto terminālī un darījums jāapstiprina ar PIN kodu. Pēc pirmā čipa darījuma tiek aktivizēta bezkontakta funkcija un ir iespējams veikt bezkontakta maksājumus.
Varat aktivizēt (deaktivizēt) debetkartes bezkontakta funkciju internetbankā vai bankas klientu klātienes apkalpošanas vietās.
Bezkontakta maksājumi SEB bankā ir droši un atbilst nepieciešamajam standartam. Tāpat drošība tiek nodrošināta ar līgumā paredzētiem pirkuma limitiem un dažādiem ierobežojumiem, ko varat piemērot atkarībā no saviem patēriņa ieradumiem.
Karte ir derīga četrus gadus. Beidzoties derīguma termiņam, mēs automātiski iepriekš izgatavosim jums jaunu karti un informēsim par tās piegādes veidiem.
Varat noteikt norēķinu kartes dienas un mēneša lietotāja limitus internetbankā uzņēmumiem vai bankas klientu klātienes apkalpošanas vietās un mainīt to atbilstoši savām vajadzībām.
- Dienas skaidrās naudas izņemšanas limits ir summa, ko vienā dienā var izņemt no bankomāta. Maksimālais dienas skaidrās naudas limits ir 2200 eiro.
- Dienas limits pirkumiem un maksājumiem ir summa, kuru var izmantot dienā, lai veiktu maksājumus ar karti. Maksimālais dienas limits pirkumiem un maksājumiem ir 5000 eiro.
- Mēneša limits ir summa, kuru var izmantot vienu mēnesi, lai ar karti veiktu maksājumus, skaidrās naudas izņemšanu no bankomātiem. Mēneša limita noteikšana nav obligāta.
Vai ir jautājums par kartēm?
- Izmantojiet mūsu čatu un saņemiet atbildes un biežāk uzdotajiem jautājumiem
- Mēs palīdzēsim jums atrast piemērotu risinājumu
- Mums ir īpaša profesionāļu komanda, kurai varat uzticēties
- Atbilde tiek sniegta uz 90 % klientu pieprasījumu mazāk nekā 2 stundu laikā
Vairāk par debetkartēm
Karšu darījumu limiti Jūsu finanšu drošībai
- Bankas noteiktais limits skaidras naudas izņemšanai ir summa, kuru Jūs varat izņemt bankomātā diennakts laikā. Mastercard Business norēķinu kartei standarta limits skaidras naudas izņemšanai bankomātā ir 1500 EUR. Nepieciešamības gadījumā šo limitu var mainīt.
- Bankas noteiktais limits pirkumiem ir summa, kuru varat tērēt pirkumiem diennakts laikā. Mastercard Business norēķinu kartei standarta limits pirkumu limits ir 5000 EUR. Nepieciešamības gadījumā šo limitu var mainīt.
- Ja vēlaties, papildu drošības nolūkos Jūs varat noteikt mēneša tēriņu limitu. Mēneša tēriņu limits ir summa, kuras ietvaros viena kalendārā mēneša laikā Jūs varat veikt pirkumus ar karti un izņemt skaidru naudu bankomātos.
Praktiski ieteikumi drošiem darījumiem ar karti
- Glabājiet maksājumu karti drošībā.
- Neizpaudiet savas kartes PIN kodu un neglabājiet to uzrakstītu kopā ar karti vai mobilā telefona atmiņā. PIN kodu zināt tikai Jūs. Apstiprinot savus darījumus ar PIN kodu, pārliecinieties, ka neviens cits to neredz.
- Karti drīkst izmantot tikai persona, kuras vārds, uzvārds un paraksts ir uz kartes.
- Drošības nolūkos laikus sava telefona atmiņā saglabājiet SEB bankas informatīvā tālruņa numuru, kas noderēs kartes nozaudēšanas gadījumā – +371 26668777 (katru dienu 24 stundas diennaktī).
- Pirms darījuma apstiprināšanas (kartes PIN koda ievadīšanas) vienmēr pārbaudiet darījuma summu.
- Neatstājiet un neizmetiet citiem pieejamā vietā nesaplēstus čekus ar savas kartes numuru.
- Centieties saglabāt darījumu čekus, lai varētu tos salīdzināt ar darījumu atskaiti internetbankā.
- Uzmanieties, lietojot maksājumu karti internetā. Izmantojiet tikai drošu internetveikalu un pakalpojumu sniedzēju piedāvājumus.
- Ja, veicot pirkumu, 3 reizes pēc kārtas nepareizi ievadīsiet kartes PIN kodu, tā drošības nolūkos tiks automātiski nobloķēta. Atbloķēt karti Jūs varat jebkurā SEB bankomātā, ievadot pareizo PIN kodu.
Kā rīkoties maksājuma kartes nozaudēšanas gadījumā
- Nobloķēt karti Jūs varat internetbankā vai zvanot pa SEB bankas informatīvo tālruni +371 26668777 (katru dienu 24 stundas diennaktī).
- Ja atrodat savu maksājumu karti pēc tam, kad esat paziņojis par tās nozaudēšanu vai nozagšanu, lūdzu, nelietojiet karti un tūlīt sazinieties ar SEB banku. 60 dienu laikā karti ir iespējams atbloķēt. Ja šajā laika periodā kartes atbloķēšana nav pieteikta, karte tiek slēgta.
Karšu darījumu apstrīdēšana
Lai apstrīdētu karšu darījumu internetbankā, lūdzu, atveriet konta izrakstu un izvēlieties darījumu, kuru vēlaties apstrīdēt. Atverot darījumu, pieejama izvēle “Apstrīdēt darījumu”. Turpinot darbu, atveras pretenzijas pieteikums ar iespējamajiem apstrīdēšanas iemesliem:
Aizpildiet pieprasīto informāciju un izvēlieties "Sūtīt".
Ja Jums ir papildu dokumenti par apstrīdēto darījumu (piemēram, čeks, sarakste ar tirgotāju, līgums un tml.), lūdzam nosūtīt tos elektroniski uz adresi pretenzijas@seb.lv vai iesniegt klātienē kādā no SEB bankas klientu klātienes apkalpošanas vietām.
Ja neesat internetbankas lietotājs, darījumu iespējams klātienē kādā no SEB bankas klientu klātienes apkalpošanas vietām.
Banka uzskata pretenziju par saņemtu:
- attiecīgajā darba dienā, ja pretenzija nosūtīta un saņemta bankā līdz 16:00;
- nākamajā darba dienā, ja pretenzija saņemta bankā pēc 16:00.
Pretenzijas pieņemšanas laiks tiek saīsināts par vienu stundu pirmssvētku dienās.
Pirms pretenzijas aizpildīšanas jāņem vērā:
- Ja Jums ir problēmas ar tirgotāju par pasūtīto preci/pakalpojumu (saņemtā prece/pakalpojums ir bojāts/neatbilst pasūtītajam), tad vispirms situācija jārisina ar pašu tirgotāju, saglabājot visu saraksti;
- Ja Jūsu kartes dati ir reģistrēti pie kāda interneta tirgotāja, kas nodrošina regulārus darījumus (piemēram, spēļu vides, pretvīrusu programmas utt.), ko turpmāk vairs nevēlaties izmantot, tad vispirms Jums jāatsakās no šī pakalpojuma turpmākas abonēšanas, jo Jūs nevarat apstrīdēt karšu darījumus, pirms pakalpojums nav atsaukts;
- Viesnīcu vai automašīnu nomas darījumos var tikt iekļautas papildu izmaksas, kas netiek uzrādītas, veicot apmaksu. Pirms apstrīdēt darījumu, lūdzu, mēģiniet situāciju atrisināt ar pakalpojuma sniedzēju.
Iesniedzot pretenzijas iesniegumu, Jūs piekrītat:
- sadarboties ar banku izmeklēšanas gaitā un iesniegt bankai visus nepieciešamos dokumentus, pat ja apstrīdētā darījuma summa jau ir atmaksāta Jūsu kontā;
- ja izmeklēšanas laikā banka atmaksā Jūsu kontā naudas summu apstrīdētā darījuma apmērā, bet izmeklēšanas rezultātā tiek noskaidrots, ka pretenzija nav pamatota, bankai ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ieturēt no jebkura Jūsu konta apstrīdētā darījuma summu un komisijas maksu par nepamatotas pretenzijas izskatīšanu saskaņā ar bankas pakalpojumu cenrādi.
Ja ir radušās pamatotas aizdomas par krāpniecību no konta vai kartes īpašnieka puses, bankai ir tiesības ziņot par šādām aizdomām tiesībsargājošām un/vai uzraugošajām iestādēm.
Saskaņā ar starptautisko maksājumu karšu organizāciju noteikumiem pretenziju izskatīšana, kas saistīta ar karšu darījumu izmeklēšanu, var ilgt līdz pat diviem mēnešiem, jo paredz saziņu ar bankām un tirgotājiem.
Banka ar Jums sazināsies un informēs par pretenzijas izskatīšanas gaitu.
Pakalpojums | Cena |
---|---|
Kartes izgatavošana, karti aktivizējot klātienē vai zvanot uz Klientu centru | 10.00 EUR |
Kartes izgatavošana, karti aktivizējot Internetbankā, Mobilajā aplikācijā vai ATM | 5.00 EUR |
Kartes lietošana (mēnesī)1 | 2.00 EUR |
Kartes aizvietošana, karti aktivizējot klātienē vai zvanot uz Klientu centru | 10.00 EUR |
Kartes aizvietošana, karti aktivizējot Internetbankā, Mobilajā aplikācijā vai ATM | 5.00 EUR |
Komisijas maksa par pirkumu | Bez maksas |
Skaidras naudas izņemšana citā bankā | 2%, min. 3.00 EUR |
Skaidras naudas izņemšana bankomātā (ATM): | |
|
1%, min. 1.00 EUR |
|
1%, min. 1.00 EUR |
|
1%, min. 1.00 EUR |
|
2%, min. 3.00 EUR |
Skaidras naudas izmaksa pie tirgotāja | 1%, min. 1.00 EUR |
Skaidras naudas iemaksa SEB bankas bankomātā (ATM): | |
|
Bez maksas |
|
0,2% no darījuma summas |
Citas ar Mastercard Business saistītās maksas un nosacījumi | |
Kartes sūtīšana pa pastu: | |
|
1.00 EUR |
|
10.00 EUR |
Kartes sūtīšana uz pakomātu Latvijā | 2.30 EUR |
Pretenzijas izskatīšana2, 3 | Bez maksas |
Kartes PIN koda maiņa SEB bankas bankomātos | Bez maksas |
Kartes PIN koda, kas trīs reizes pēc kārtas nepareizi ievadīts POS terminālā, atbloķēšana SEB bankas bankomātos | Bez maksas |
Kartes darījumu limita maiņa SEB bankas noteiktā standarta limita ietvaros (klātienē)4 | 5.00 EUR |
Kartes darījumu limita maiņa virs SEB bankas noteiktā standarta maksimālā limita4 | 10.00 EUR |
Konta atlikuma apskats: | |
|
Bez maksas |
|
0.45 EUR |
|
1.00 EUR |
Kartes steidzama izgatavošana5 | 30.00 EUR |
Komisijas maksa par valūtas konvertāciju, ja kartei piesaistītā pamatkonta valūta nav vienāda ar darījuma valūtu6 | 3% |
Aprēķina periods | 1 mēnesis |
Kopējais skaidras naudas iemaksas limits bankomātos ar visām klienta kartēm - 9 000 EUR mēnesī.7
Par citiem pakalpojumiem (norēķinu konta apkalpošana, operācijas kontā, klienta dokumentu apstrāde u.c.), ko SEB banka sniedz klientiem saistībā ar maksājumu karšu apkalpošanu, klients maksā saskaņā ar SEB bankas Vienoto pakalpojumu cenrādi – juridiskām personām.
Vienā naudas iemaksas reizē bankomātā var iemaksāt 200 banknotes.
1 Cena attiecas uz kartēm, kuras nav izgatavotas komplekta ietvaros. Tiek iekasēta sākot ar otro kartes lietošanas mēnesi.
2 Ja pretenzijas izmeklēšanai ir nepieciešami darījumu apliecinoši dokumenti, tiek piemērota maksa, kas atbilst pakalpojuma faktiskajām izmaksām.
3 SEB banka uzskata pretenziju par saņemtu:
- attiecīgajā darba dienā, ja pretenzija nosūtīta un saņemta SEB banka līdz 16:00;
- nākamajā darba dienā, ja pretenzija saņemta SEB banka pēc 16:00.
Pretenzijas pieņemšanas laiks tiek saīsināts par vienu stundu pirmssvētku dienās.
4 Ietver POS, ATM un mēneša tēriņu limitu maiņu.
5 Ja karte pasūtīta darba dienā līdz plkst. 12.00, to var saņemt jau tajā pašā dienā pēc plkst. 16.00 Rīdzenes klientu klātienes apkalpošanas vietā. Ja karte pasūtīta pēc plkst. 12.00, to Rīdzenē varēs saņemt nākamajā darba dienā pēc plkst. 16.00.
6 Informācija par valūtas kursiem ir pieejama Starptautisko karšu organizāciju mājas lapā https://www.mastercard.com/global/currencyconversion/index.html un
https://www.visaeurope.com/making-payments/exchange-rates.
7 Banka patur tiesības vienpusēji samazināt vai palielināt skaidras naudas iemaksas limitu, izvērtējot Klienta saimniecisko un personisko darbību.
Citi veidi jūsu uzņēmuma ikdienas izdevumu pārvaldīšanai
Kredītkarte
Palieliniet savas iespējas ar Mastercard bezkontakta kredītkarti — izvēlieties bezprocentu kredītu ar termiņu līdz pat 45 dienām.
Pakalpojumu komplekti
Atrodiet vispiemērotāko pakalpojumu komplektu, kas apmierina Jūsu vajadzības un ekonomē jūsu uzņēmuma līdzekļus — komplekts maksā mazāk nekā katrs pakalpojums atsevišķi
Kartes maksājumu pieņemšana
Nodrošiniet saviem klientiem iespēju maksāt ar karti. Izvēlieties karšu lasītāju (POS termināli), kas atbilst Jūsu uzņēmuma vajadzībām.