Vairāk nekā puse klientu atjaunotās maksājumu kartes saņem pa pastu
Pagājušā gada laikā turpinājis pieaugt to klientu skaits, kas izvēlas atjaunotās maksājumu kartes saņemt pa pastu savā dzīvesvietā, nevis doties tās saņemt uz bankas filiāli. Kopumā 2014. gada laikā šādu izvēli izdarījuši 54% SEB bankas klientu.
2014. gada laikā SEB banka izgatavojusi vairāk nekā 120 000 atjaunotās maksājumu kartes. No tām klientiem pa pastu nosūtīti 65 000 karšu, bet 56 000 karšu klienti saņēmuši filiālēs.
SEB bankas valdes locekle Ieva Tetere: "Atjaunotās maksājumu kartes saņemšana pa pastu ir gan ērti, gan droši. Redzam, ka klienti to novērtē un aizvien biežāk izmanto šo iespēju. Tas ir arī vēl viens apliecinājums, ka prasības pret augstu servisa kvalitāti pieaug. Klienti no bankas speciālistiem sagaida kompetentas finanšu konsultācijas par sarežģītākiem jautājumiem, savukārt tādiem ikdienas pakalpojumiem kā karšu noformēšana vai maksājumu veikšana tiek pieprasīti ērtāki risinājumi, piemēram, elektroniskajā vidē."
Bankai sagatavojot atjaunoto maksājumu karti, tiek saglabāts iepriekšējais PIN kods. Tādēļ, ja klients ir izvēlējies atjaunoto karti saņemt pa pastu, banka uz norādīto adresi nosūtīs tikai maksājumu karti. PIN kods pa pastu sūtīts netiks. Lai uzsāktu to lietot, jaunā karte jāaktivizē internetbankā, SEB bankomātā vai zvanot uz SEB Klientu centru. Iespēju saņemt atjaunotās maksājumu kartes pa pastu SEB banka klientiem piedāvā kopš 2012. gada jūnija.
Kopumā SEB banka Latvijā ir izsniegusi aptuveni 570 000 maksājumu kartes. Klientu ērtībai no pagājušā gada SEB banka izsniedz jaunās MasterCard norēķinu kartes ar pagarinātu derīguma termiņu – četri gadi.
Papildu informācijai:
Mārtiņš Panke, SEB bankas korporatīvās komunikācijas vadītājs – 67215520, 26556965, Martins.Panke@seb.lv Twitter/SEB_Latvia, Facebook/SEB.Latvia un Skype/SEB_Latvija, YouTube/SEBlatvia |