SEB banka pievienojas Banku sociālajai hartai
SEB banka kā pirmā no Latvijas finanšu iestādēm ir pievienojusies Latvijas Komercbanku asociācijas izstrādātajai Banku sociālajai hartai. Banku sociālajā hartā apkopotas labās prakses vadlīnijas, lai veidotu ilgtspējīgu un atbildīgu sadarbību starp komercbankām, to klientiem un sabiedrību.
"Ilgtspējīgu attiecību veidošana ar mūsu klientiem vienmēr ir bijusi ne tikai SEB bankas prioritāte, bet arī priekšrocība mūsu konkurētspējai un viens no iemesliem, kādēļ klienti par savu finanšu partneri izvēlas tieši SEB banku. Mēs uz sadarbību ar klientiem vienmēr skatāmies ilgtermiņā un vēlamies to balstīt uz abpusēji izdevīgiem nosacījumiem. Tādēļ hartā ietvertie principi jau šobrīd ir mūsu ikdiena gan apkalpojot klientus, gan veidojot attiecības ar sabiedrību, citiem mūsu partneriem.
Banku sociālā harta izvirza augstākas prasības visai finanšu nozarei. Labākās prakses ievērošana palīdzēs stiprināt ilgtspējīgu pieeju klientu apkalpošanai no banku puses un atbildīgu attieksmi pret finanšu lietām no klientu puses," uzsver SEB bankas vadītāja Ieva Tetere.
Banku sociālā harta ir radīta, piesaistot vairāk nekā pārstāvjus no 200 dažādām valsts institūcijām, nevalstiskajām organizācijām, nozaru asociācijām, politiskajām partijām un akadēmiskās jomas, aicinot tos sniegt savus priekšlikumus hartas saturam. Tāpat hartā iestrādāta labākā prakse no līdzīgiem dokumentiem, kas veido finanšu nozares labāko praksi citās Rietumvalstīs.
Banku sociālā harta sastāv no divām daļām – banku labās prakses vadlīnijām un rokasgrāmatas klientiem labākai sadarbībai ar savu banku. Banku labās prakses principi iekļauj klientu tiesību ievērošanu, orientēšanos uz sabalansētu attīstību, biznesa ētikas ievērošanu, kā arī ilgtspējīga biznesa modeļa veidošanu. Savukārt klientu rokasgrāmatā atgādināts par klienta pienākumu sniegt bankai patiesu un pilnīgu informāciju, rīkojoties ar savām finansēm un personisko informāciju ievērot drošības nosacījumus, kā arī citiem būtiskiem aspektiem.
Papildu informācijai:
Mārtiņš Panke, SEB bankas ārējās komunikācijas vadītājs - 67215520, 26556965, martins.panke@seb.lv
Twitter/SEB_Latvia, Facebook/SEB.Latvia, Skype/SEB_Latvija, YouTube/SEBlatvia, www.seb.lv