Mūsdienu straujajā pasaulē ir svarīgi būt informētam. Mēs SEB bankā apzināmies, cik svarīgi ir informēt jūs par jaunākajiem piedāvājumiem, ziņām un paziņojumiem, kas var palīdzēt pieņemt pārdomātus finanšu lēmumus. Tomēr, lai nodrošinātu to, ka mēs cienām jūsu privātumu un izvēles, mēs izmantojam uz pieteikšanos balstītu piekrišanas modeli. Šajā rakstā mēs izcelsim priekšrocības, ko jums sniegtu piekrišana saņemt mūsu paziņojumus, tostarp svarīgus jaunumus, ekskluzīvus piedāvājumus un personalizētus pakalpojumus.
Esiet informēts
Sniedzot savu piekrišanu, Jūs būsiet viens no pirmajiem, kas saņems atbilstošu informāciju un jaunumus no SEB bankas. Neatkarīgi no tā, vai tās ir jaunas un konkurētspējīgas procentu likmes termiņnoguldījumiem, atjaunotās internetbankas versijas palaišana vai jauns pakalpojums, kas varētu padarīt jūsu ikdienas finanšu pārvaldību ērtāku, mēs jūs par to nekavējoties informēsim. Tas ļaus jums pārzināt aktualitātes un izmantot iespējas, kad tās rodas.
Personalizēta pieredze
Jūsu piekrišana ļauj mums pielāgot mūsu saziņas veidu atbilstoši jūsu vēlmēm un interesēm. Izprotot jūsu finanšu mērķus un vajadzības, mēs varam sniegt jums personalizētus piedāvājumus un ieteikumus. Neatkarīgi no tā, vai jūs interesē hipotekārais kredīts, ieguldījumu iespējas vai vienkārši vēlaties izpētīt jaunas bankas funkcijas, mēs nodrošināsim jums visatbilstošāko informāciju.
Uzlabota drošība un krāpšanas novēršana
Jūsu piekrišana dod mums tiesības informēt jūs par kritiskiem drošības atjauninājumiem un krāpšanas novēršanas pasākumiem. Kiberdrošības apdraudējumi nepārtraukti attīstās, un mēs vēlamies nodrošināt, lai jums būtu jaunākā informācija savu naudas līdzekļu aizsargāšanai. Piesakoties jaunumiem, jūs saņemsiet savlaicīgus brīdinājumus, padomus un pieredzes stāstus, kas ļaus pasargāt sevi no iespējamiem riskiem.
Vienkāršojiet savu finanšu pārvaldību
Ar jūsu piekrišanu mēs varam vienkāršos jūsu bankas darījumu pieredzi, piedāvājot ērtus digitālos pakalpojumus un rīkus. Saņemiet jaunāko informāciju par mobilās lietotnes funkcijām, piemēram, Roboinvestoru, interaktīviem krāšanas rīkiem, maksājumiem uz saņēmēja tālruņa numuru, kā arī daudz ko citu. Izmantojot mūsu saziņas kanālus, mēs palīdzēsim jums šo inovatīvo rīku apgūšanas procesā, padarot jūsu finanšu pārvaldību vienkāršāku un efektīvāku.
Klientu atsauksmes un viedoklis
Jūsu piekrišana ļauj mums lūgt jūsu viedokli un atsauksmes par mūsu produktiem un pakalpojumiem. Tas ļauj uzlabot mūsu piedāvājumu, pamatojoties uz Jūsu ieteikumiem. Aktīvi piedaloties mūsu aptaujās, jūs varat sniegt savu ieguldījumu SEB bankas nākotnes veidošanā un palīdzēt mums radīt vēl labāku bankas pieredzi jums un visiem mūsu klientiem.
Kā pieteikties?
Satura izvēles atjaunināšana un saglabāšana prasīs tikai 1–2 minūtes. Jūs jebkurā laikā varēsiet mainīt savu izvēli vai atteikties no satura saņemšanas. Lai sniegtu savu piekrišanu:
- Pieslēdzieties savai internetbankai
- Atveriet sadaļu Citi/Uzstādījumi – Mani dati un ritiniet uz leju līdz “Saziņas kanāli”
- Nospiediet pogu “Labot” un izvēlieties satura veidus un saziņas kanālus
- Saglabājiet savas izvēles