SEB banka sāk piedāvāt maksājumu pieņemšanas ierīces ar Covid-19 sertifikātu skenēšanas funkciju
Lai turpmāk tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās būtu vēl ērtāk pārbaudīt klientu digitālo Covid-19 sertifikātu derīgumu, SEB banka ir uzsākusi piedāvāt uzņēmumiem jauna veida maksājumu termināļus (POS) ar papildu funkcionalitāti. Tajā iespējams ne tikai veikt karšu maksājumus, bet arī ar kameras funkciju skenēt Covid-19 sertifikātu QR kodus, lai nodrošinātu epidemioloģiskajām prasībām atbilstošu tirdzniecības vidi.
SEB bankas Mazo un vidējo uzņēmumu segmenta vadītāja Baltijā Aija Miķelsone: “Būtiskākais ieguvums tirgotājam ir vienas ierīces funkcionalitāte, kas atslogo ikdienas darbu un neprasa papildu resursus – veikala darbiniekam vairs nav nepieciešams mobilais telefons, lai noskenētu uzrādītā sertifikāta QR kodu. Līdz šim tas ar maksājumu termināļiem nav bijis iespējams. Jaunās ierīces ir mūsdienīgas un mobilas, tāpēc vienlīdz ērti iespējams nodrošināt maksājumu pieņemšanu gan veikalā, gan izbraukuma laikā. Īpaši tās piemērotas mazajiem un vidēja lieluma uzņēmumiem, kas nodrošina tirdzniecības, ēdināšanas, piegādes un citus servisa pakalpojumus. Tāpat arī jaunajos maksājumu termināļos var ērtāk pārskatīt darījumus un nepieciešamības gadījumā ātrāk veikt to atmaksu, nodrošinot vēl kvalitatīvāku klientu servisu.”
Maksājumus jaunajās ierīcēs iespējams veikt ar kontakta un bezkontakta maksājumu kartēm (Mastercard, Maestro, VISA), kā arī ar Android un iOS viedtālruņiem un aksesuāriem (Apple Pay, Google Pay, SEB Pay u.c.).
Skārienekrāna mobilais POS terminālis, ko radījis Lietuvas maksājumu sistēmu izstrādātājs “Ashburn International”, papildina jau esošo SEB bankas maksājumu termināļu klāstu.
Jāpiebilst, ka kļūt par SEB bankas klientu un izvēlēties savam uzņēmumam piemērotāko risinājumu, kā arī noslēgt līgumu var attālināti un nav nepieciešams doties uz banku.
Uzziniet vairāk šeit.