Klientu apkalpošanā sekojam klientu uzvedībai un pieprasījumam
Attīstoties un paplašinoties attilināti pieejamo pakalpojumu klāstam, arvien samazinās klientu interese pēc klātienes apkalpošanas. Ļoti bieži arī padziļinātas konsultācijas par kreditēšanu, uzkrājumiem vai ieguldīšanu klienti izvēlas saņemt attālināti, sazinoties ar bankas konsultantiem video formātā.
Pieprasījums pēc attālinātas apkalpošanas aug ar katru gadu. Klienti novērtē iespēju saņemt nepieciešamo pakalpojumu vai atbildi uz jautājumu pēc iespējas ātrāk viņiem ērtā laikā, lai kur viņi neatrastos. Sekojot klientu pieprasījumam un pasaules tendencēm, SEB banka turpina attīstīt un uzlabot savu piedāvājumu.
Jau pāris mēnešus mūsu klientiem pieejama atjaunotā SEB internetbankas versija. Esam to padarījuši ērtāk lietojamu, piešķīruši tai mūsdienīgāku dizainu, kā arī papildinājuši to ar jaunām iespējām.
Līdztekus internetbankas uzlabojumiem pastāvīgi pilnveidojam arī citus mūsu pakalpojumus, lai nodrošinātu klientiem iespēju visus ar banku saistītos jautājumus atrisināt no mājām.
Kļūt par bankas klientu – attālināti
Lai kļūtu par SEB bankas klientu attālināti mobilajā lietotnē, nepieciešams viedtālrunis, kā arī pase vai eID karte. Potenciālajam klientam var nebūt ne Smart-ID, ne elektroniskais paraksts. Kļūt par bankas klientu attālināti iespējams no 18 gadu vecuma.
Jauna karte – pa pastu vai Omniva pakomātā
Jaunās un aizvietotās norēķinu kartes vai kredītkartes tagad varat saņemt ne tikai pa pastu uz mājām, bet arī uz jebkuru Omniva pakomātu. Kartes saņemšana pakomātā ir vienkārša un droša. Līdzīgi kā saņemot karti pa pastu, Jums karte jāaktivizē savā internetbankā vai mobilajā lietotnē. Arī kartes PIN-kods ir pieejams internetbankā. Pieteikt jaunu karti var internetbankā sadaļā "Manas kartes".
Darījumu limitu palielināšana
Ja gadās situācija, kad nepieciešams veikt lielāku pirkumu vai naudas pārskaitījumu, nav jāsteidz uz banku, lai palielinātu darījumu limitus. Izmantojot internetbanku, šo jautājumu ērti varat atrisināt attālināti. Lūk, īsa pamācība, kā to izdarīt.
Satieciet mūsu speciālistus video konsultācijā
Ja ir nepieciešamība pēc padziļinātas konsultācijas vai ir vēlme uzzināt par kādu no mūsu pakalpojumiem plašāk, ir iespēja satikties ar mūsu konsultantiem tiešsaistē video konsultācijā.
Smart-ID, eID karte, kodu kalkulators – kas labāks?
Lai pieslēgtos internetbankai, apstiprinātu maksājumus un attālināti parakstītu dažādus līgumus, mūsdienās vairs neiztikt bez autentifikācijas rīkiem. Katram rīkam ir savas priekšrocības, turklāt atšķiras arī darījumu veidi, kuru apstiprināšanai rīku var izmantot. Kā atrast savām ikdienas vajadzībām piemērotāko? Uzziniet šajā rakstā.
Klātienes apkalpošana
Reaģējot uz klientu pieprasījumu digitālos apkalpošanas kanālos un klātienes apkalpošanā, banka pielāgo arī klātienes apkalpošanas pieejamību. Sākot ar novembri banka Madonā un Bauskā fokusēsies uz attālināto apkalpošanu. Bauskā saglabāsies arī uzņēmumu apkalpošana, savukārt klātienes apkalpošanu privātpersonām abas vietas vairs nepiedāvās. Klātienes apkalpošanas nepieciešamības gadījumā klientus aicinām apmeklēt citu tuvāko apkalpošanas vietu.
Atgādinām, ka klātienes apkalpošana iespējama vien ar iepriekšējo pierakstu – rezervēt laiku vizītei ir iespējams mājaslapā seb.lv/rezervacija.