SEB banka šogad pieņems darbā vairāk nekā 100 jaunus darbiniekus
SEB banka ir uzsākusi vērienīgu personāla atlases programmu Baltijas valstīs, lai šī gada laikā pieņemtu darbā vairāk nekā 100 jaunus darbiniekus produktu izstrādes un IT amatos. Jaunās pozīcijas izveidotas ar mērķi jau šogad piedāvāt klientiem pilnveidotus digitālos risinājumus un pakalpojumus.
“Pieprasījumu pēc produktu izstrādes un IT speciālistiem veicina klientu vēlme arvien vairāk izmantot digitālos risinājumus, tostarp attālināto konsultāciju pakalpojumu. Šobrīd jau ir ierasts, ka privātpersonas un uzņēmumi veic ikdienas darījumus, izmantojot tiešsaistes banku vai mobilo lietotni. Aizvien vairāk klientu saņem mājokļa kredītus, neapmeklējot bankas filiāli. Tomēr šo pakalpojumu sniegšanai ir nepieciešami IT speciālisti, programmētāji, produktu vadītāji un citi speciālisti. Vairākas jaunās vakances nav saistītas ar konkrētu atrašanās vietu, tāpēc ceram piesaistīt speciālistus no visas Latvijas,” skaidro Inga Ruduša, SEB bankas Produktu attīstības vadītāja Baltijā.
IT speciālisti visvairāk novērtē elastīgus darba nosacījumus
Pērn Baltijā veiktā aptauja liecina, ka IT speciālistiem, izvēloties darba devēju, svarīgākais aspekts ir elastīgi darba apstākļi un konkurētspējīga pamatalga. Vienlaikus viņu vidū ir plaši izplatīts uzskats, ka darba režīms bankās nav elastīgs.
“SEB ir viens no lielākajiem darba devējiem Baltijā produktu izstrādes un tehnoloģiju sektorā, nodarbinot vairāk nekā 1400 darbinieku. Vienlaikus mēs augstu vērtējam darbinieku intereses un ņemam vērā viņu vēlmes, tādēļ personāla atlases procesā mēs arī īpaši uzsveram to, ka speram soli pretī speciālistiem un, pielāgojoties viņu prioritātēm, piedāvājam saviem darbiniekiem elastīgu darba laiku un darba iespējas, tostarp hibrīddarbu,” saka SEB bankas Latvijā Personāla pārvaldes vadītāja Ilze Ogle.
Bankai jāveicina ilgtspējīga darbība
Ilgtspēja ir SEB asinsritē un tiek ņemta vērā itin visās bankas darbībās, tādēļ papildus digitalizācijai un automatizācijai SEB plāno investēt arī ilgtspējīgas klientu pieredzes attīstībā. Tāpat ilgtspējas aspekts tiks ņemts vērā arī jau pieminētajā IT attīstībā.
“Bankai ir jābūt kompetences centram, kas virza gan privātos, gan korporatīvos klientus uz ilgtspējīgāku darbību un dzīvesveidu. Arvien svarīgāk ir mudināt klientus pieņemt videi draudzīgākus finanšu un investīciju lēmumus. Šajā kontekstā SEB pastāvīgi izstrādā jaunus produktus un pakalpojumus, un tieši tādēļ mums ir nepieciešami papildu speciālisti šajā jomā,” skaidro Inga Ruduša.
Papildus vakancēm IT un tehnoloģiju, klientu apkalpošanas un ilgtspējas jomā, SEB plāno piesaistīt jaunus darbiniekus gandrīz visās bankas darbības jomās.