SEB bankas klienti tagad var saņemt jaunu maksājumu karti Omniva pakomātos
Turpmāk SEB klienti savas jaunās vai aizvietotās norēķinu kartes vai kredītkartes varēs saņemt arī Omniva pakomātos. Jaunais pakalpojums būs pieejams privātajiem un biznesa klientiem visās Baltijas valstīs.
“Mēs pastāvīgi meklējam veidus, kā uzlabot klientu pieredzi un paplašināt pakalpojumu klāstu. Šobrīd 90% mūsu klientu maksājumu kartes saņem pa pastu uz mājām, biroju vai citu izvēlētu vietu. Šādi vidēji gadā mēs klientiem nosūtām ap 170 tūkstošiem karšu. Un tagad esam pirmā banka tirgū, kas piedāvā inovatīvu un vienkāršu piegādes veidu, izmantojot pakomātus. Šī ir vēl viena iespēja klientiem saņemt karti ātri, droši un bez nepieciešamības apmeklēt bankas filiāli,” stāsta SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars.
Kartes saņemšana pakomātā ir vienkārša un droša. Līdzīgi kā saņemot karti pa pastu, klienti varēs aktivizēt to savā internetbankā vai mobilajā lietotnē. Arī kartes PIN-kods ir pieejams internetbankā.
“Pirmā šāda veida sadarbība ar banku ir svarīgs mūsu darbības novērtējums. Šobrīd mums ir plašākais pakomātu tīkls Latvijā – tie izvietoti kopumā 360 vietās. Līdz ar to varam nodrošināt, ka pakalpojums SEB klientiem būs ļoti ērts un pieejams. Tāpat līdz šī gada beigām plānojam turpināt pakomātu tīkla paplašināšanu, koncentrējoties uz blīvāku to izvietojumu. Saņemt kartes bankas klienti varēs tikpat vienkārši, kā saņemt jebkuru citu sūtījumu,” papildina Omniva Latvija Pārdošanas nodaļas vadītājs Māris Kuļikovskis.
Sākotnēji pakomātos tiks piegādātas tikai jaunās un aizvietotās norēķinu kartes un kredītkartes. Vēlāk šī iespēja būs pieejama arī klientiem, kuru norēķinu kartes tiek atjaunotas, beidzoties to derīguma termiņam.
Maksājumu kartes piegāde uz pakomātu maksās 2,3 eiro. Kartes nosūtīšana pa pastu Latvijā šobrīd maksā 1 eiro, bet, sūtot to uz ārzemēm, – 10 eiro.