Jaunā sadaļa SEB internetbankā – "Tirgotāju pakalpojumi”
Lai sniegtu biznesa klientiem vēl plašākas pašapkalpošanās iespējas, kā arī jaunu funkcionalitāti skatīt un pārvaldīt ar tirgotājiem saistīto informāciju, atjaunotajā internetbankā izveidota jauna sadaļa – “Tirgotāju pakalpojumi”.
Šī sadaļa sniedz jaunas iespējas gan karšu maksājumu pieņemšanai veikalā, gan maksājumu pieņemšanai internetā:
- pieejams pārskats par uzņēmuma līgumu informāciju (karšu pieņemšana veikalā, maksājumu pieņemšana tiešsaistē, e-Link, e-Identifikācija);
- pārskats par komisijām un maksām par katru līgumu, kā arī par tirdzniecības vietām un termināļiem;
- iespēja lejupielādēt tirdzniecības vietu un termināļu datus CSV un XLS formātā.
Savukārt karšu pieņemšanas veikalā līgumos ir iespēja rediģēt kontakttālruņa numuru zem atrašanās vietas adreses, kā arī atskaišu nosūtīšanas metodi, biežumu, veidu, formātu un e-pasta adresi.
Tirgotāji, kas izmanto SEB e-komercijas pakalpojumu, arī turpmāk varēs lietot mūsu partnera EveryPay tirgotāju portālu, kurā būs pieejami pašlaik izmantotie pakalpojumi.
Jaunā sadaļa pieejama tikai atjaunotajā internetbankā. Lai izmēģinātu pakalpojumu, ir jādodas uz sava uzņēmuma internetbanku un izvēlnes joslā jānoklikšķina uz "Tirgotāju pakalpojumi".