SEB internetbankā un mobilajā lietotnē šobrīd iespējami traucējumi autentifikācijas procesā
Papildināts 18.10. plkst. 15.00 – Traucējumi ir novērsti.
***
Sistēmu atjaunošanas rezultātā SEB internetbankā un mobilajā lietotnē šobrīd iespējami traucējumi autentifikācijas procesā. Autentifikācijas process var aizņemt ilgāku laiku nekā paredzēts un tas var ietekmēt daļu klientu spēju apstiprināt maksājumus.
Šie traucējumi neietekmē maksājumus līdz 30 eiro, kā arī tos, kas tiek apstiprināti ar kodu kalkulatoriem.
Ja nav iespējas ielogoties internetbankā, nelielus maksājumus (līdz 30 eiro) ir iespējams veikt arī mobilajā lietotnē, jo šiem maksājumiem nav nepieciešams papildu apstiprinājums. Mēs darām visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk šos tehniskos traucējumus novērstu.
Ja ir nepieciešams steidzami veikt maksājumus un neizdodas to veikt internetbankā un mobilajā lietotnē, aicinām sazināties ar mums, zvanot uz Klienta centra numuru – 26668777, lai vienotos par iespēju veikt steidzamus maksājumus klātienē kādā no mūsu filiālēm. Maksājumu veikšanu nodrošināsim bez maksas.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!