Pirmo reizi izdzirdot par SEB Skolu vēstnešu programmu biju skeptiska, jo šķita, ka viss, kas būs jādara ir jāklausās garas lekcijas par bankām un finansēm. Programmas atklāšanas pasākumā mans skepticisms izrādījās nepareizs, jo tieši dalībnieki ir tie, kam ir jāvada lekcijas saviem skolasbiedriem par finansēm. Šis uzdevums mani piespieda izkāpt no komforta zonas, pretī iegūstot vērtīgu pieredzi un zināšanas.
Tuvojoties SEB Skolu vēstnešu programmas atklāšanas pasākumam, es sāku domāt, ka pieteikšanās nebija nemaz tik slikta doma, jo ir jāizkāpj no savas komforta zonas, lai iegūtu jaunu pieredzi un uzzinātu ko jaunu. Atklāšanas pasākums man parādīja to, ka mani pirmie uzskati par SEB Skolu vēstnešu programmu bija pretējais tam, kas īstenībā ir šī programma.
Ja man pirms atklāšanas likās, ka skolēni tikai sēdēs un klausīsies lekcijas, tad atklāšanas pasākumā pastāstīja to, ka mums, skolēniem, būs pašiem jāvada lekcijas mūsu skolās. Lai ieinteresētu skolu vēstnešus vadīt pēc iespējas vairāk lekciju, mums pastāstīja par ''Everestu''. ''Everests'' šajā projektā ir galamērķis, kuru vēstnešiem ir jāsasniedz. Lai tiktu līdz virsotnei, ir jāiegūst ''metri''. Pie ''metriem'' var tikt, vadot lekcijas un piedaloties blakus uzdevumos.
SEB Skolu vēstnešu programma man ir kļuvusi par labu skolotāju ne tikai mācot par finansēm, bet arī pierādot to, ka pirmie uzskati ne vienmēr ir pareizi. Atklāšanas pasākumā uzzinot par ‘’Everestu’’, manī radās sajūta, ka šī programma ir ne tikai par zināšanu iegūšanu, bet arī par iesaistīšanos un radošu lomu uzņemšanos savā izglītības ceļojumā. Tā ir ne tikai iespēja klausīties, bet arī vadīt, dalīties un izaicināt sevi, veidojot neaizmirstamu pieredzi, kas novedīs līdz jaunām iespējām un sapratnei par finanšu pasauli.