SEB Inovāciju forumā eksperti runās par digitālā laikmeta izaicinājumiem
Trešdien, 2. martā, notiks jau tradicionālais Inovāciju forums maziem un vidējiem uzņēmējiem “Innovation Lab 2016”. Šogad forumā ārzemju un vietējie eksperti runās par to, kā uzņēmējiem nodrošināt konkurētspēju un pastāvēšanu mūsdienu mainīgajā digitālajā laikmetā.
Trešdien, 2. martā, notiks jau tradicionālais Inovāciju forums maziem un vidējiem uzņēmējiem “Innovation Lab 2016”, ko organizē SEB banka. Šogad forumā ārzemju un vietējie eksperti runās par to, kā uzņēmējiem nodrošināt konkurētspēju un pastāvēšanu mūsdienu mainīgajā digitālajā laikmetā.
Saskaņā ar SEB veikto aptauju, apzinoties, ka mūsdienās biznesam nav iespējams izdzīvot, stāvot uz vietas, 59% Latvijas mazo un vidējo uzņēmēju apsver iespēju šogad kaut ko mainīt savā darbībā un ieviest inovācijas.
“Tas laiks, kad uzņēmums, kas atradis veiksmes formulu, varēja pie tās nemainīgi turēties un ar panākumiem strādāt daudzus gadus, ir pagājis. Šobrīd veiksmīgus uzņēmumus raksturo spēja sekot līdzi jaunumiem, pieņemt izaicinājumus un pielāgoties straujajām sabiedrības prasībām. Mūsu uzdevums ir palīdzēt klientiem atrast pareizo ceļu, iedrošināt viņus mainīties un attīstīties. Tieši tāpēc jau trešo gadu rīkojam Inovāciju forumu, kura tēma šoreiz ir – digitalizācija un tās ietekme uz biznesu”, stāsta SEB bankas vadītāja Ieva Tetere.
Viens no konferences runātājiem, kompānijas Board of Innovation līdzdibinātājs Niks de Mejs (Nick De Mey) no Beļģijas, mudinās saskatīt alternatīvos biznesa attīstības un ieņēmumu palielināšanas modeļus, kā atrast izaugsmes un peļņas iespējas pat tajās jomās, kur attīstības temps ir krities. Niks de Mejs ir strādājis ar tādiem uzņēmumiem kā eBay, Nestlé un Adidas.
Pols de Magts (Polle de Maagt) no Nīderlandes pievērsīs uzmanību iespējām, ko uzņēmējiem sniedz mūsdienu tehnoloģijas – kā pareizi izmantot digitālos risinājumus produktu pozicionēšanā un tirdzniecībā. Izmantojot digitālās tehnoloģijas, Pols de Magts palīdzējis dažādu nozaru uzņēmumiem, tostarp KLM Royal Dutch Airlines, ievērojami uzlabot komunikāciju ar klientiem.
Ar savu pieredzi Inovāciju forumā dalīsies arī Latvijas uzņēmēji. Pieredzējušais uzņēmējs, TechHub Riga līdzdibinātājs, globālo tehnoloģiju piekritējs un aktīvs “start up” kustības atbalstītājs Baltijas valstīs Andris Bērziņš pievērsīs uzmanību digitalizācijas ietekmei uz biznesu, liekot konferences dalībniekiem aizdomāties, kas jāņem vērā, lai nepalaistu garām savas nākotnes iespējas un nepazustu informācijas jurā.
Par produktu pozicionēšanu un virzīšanu tirgū, izmantojot digitālos kanālus, klātesošos uzrunās graudu pārslu ražotnes «MILZU!» īpašnieks Enno Ence. Par pašmāju tirgus īpatnībām un par to, kā veiksmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu tieši Latvijā, stāstīs Giraffe360 dibinātājs un vadītājs Mikus Opelts, kas izveidojis veiksmīgu 360 grādu panorāmas virtuālās tūres biznesu. Viņa kādreizējais studentu uzņēmums šodien izaudzis par vienu no vadošajiem Ziemeļeiropā.
Reālu piemēru, kā sapņi un idejas pārvēršas ienesīgā biznesā, rādīs jaunais uzņēmējs no Liepājas, uzņēmuma Blue Shock Race līdzīpašnieks Artis Daugins. Sapņojot par apvērsumu transporta industrijā, Artis Daugins savu inovatīvo ceļu uzsāka ar elektrodivriteņu ražošanu, bet tagad viņa uzņēmums Blue Shock Race izgudro, konstruē, ražo, testē un attīsta elektrokartingus.
Mediju pārstāvji laipni aicināti piedalīties Inovāciju forumā, kas notiks 2. martā Latvijas Dzelzceļa vēstures muzejā, Rīgā, Uzvaras bulvārī 2a.
Papildu informācijai:
Jeļena Riļejeva, SEB bankas ārējās komunikācijas projektu vadītāja – 67779978, 29401327 jelena.rilejeva@seb.lv