Izmaiņas SEB bankas Vienotajā pakalpojumu cenrādī
Vēlamies Jūs informēt, ka 2016. gada 12. septembrī stāsies spēkā vairākas izmaiņas SEB bankas pakalpojumu cenrādī.
Vēlamies jūs informēt, ka ar 2016. gada 12. septembri stāsies spēkā izmaiņas SEB bankas Vienotajā pakalpojumu cenrādī privātpersonām un juridiskajām personām. Izmaiņas saistītas ar bankas pakalpojumu klāsta pilnveidošanu, lai nodrošinātu līdzsvaru starp augstu servisa līmeni un bankas izmaksām.
Izmaiņas pamatā skars bankas filiālēs sniegto pakalpojumu izmaksas, piemēram:
- skaidras naudas darījumi filiālēs;
- nerezidentu dokumentu apstrāde filiālēs (dokumentu pirmreizēja pārbaude, konta apkalpošanas maksa juridiskām personām);
- maksājumu kartes (bilances apskats citu banku bankomātos, skaidras naudas izmaksa bankomātos privātpersonām);
- konti un maksājumu darījumi;
- attālināto kanālu (Telebankas) un autorizācijas ierīču izcenojums
- kredīti privātpersonām un juridiskām personām;
- tirdzniecības finansēšana.
Tāpat kā līdz šim, arī turpmāk ikdienas norēķinu veikšana internetbankā un citos elektroniskajos kanālos būs izdevīgāka un ērtāka, nekā dodoties uz filiāli.
Plašāka informācija par izmaiņām pieejama sadaļā "Izmaiņas SEB bankas Vienotajā pakalpojumu cenrādī", vai sazinoties ar bankas speciālistiem Jums ērtākajā veidā: Klientu centrā pa tālruni 26668777, Skype (SEB_Latvija) vai jebkurā SEB bankas filiālē.