Inga Šeninga kļuvusi par SEB bankas Klientu centra vadītāju
SEB bankas esošie un topošie klienti var sazināties ar bankas speciālistiem pa tālruni ne tikai darba dienās, bet arī brīvdienās 24/7 režīmā, tāpat arī izmantojot Skype, rakstot Twitter un Facebook kontā, kā arī īsā laikā var saņemt atbildi internetbankas pastā un saņemt operatīvu atbildi par kreditēšanas jautājumiem īpašā tiešsaistes čatā SEB bankas mājas lapā. Visu šo funkcionalitāti un atbalstu klientiem nodrošina SEB bankas Klientu centrs, ko turpmāk vadīs Inga Šeninga.
SEB bankas Klientu centrs pēdējo gadu laikā ir būtiski attīstījies, pilnveidojot bankas komunikāciju ar klientiem – šodien SEB bankas esošie un topošie klienti var sazināties ar bankas speciālistiem pa tālruni +371 26668777 ne tikai darba dienās, bet arī brīvdienās 24/7 režīmā, tāpat arī izmantojot Skype, rakstot Twitter un Facebook kontā, kā arī īsā laikā var saņemt atbildi internetbankas pastā un saņemt operatīvu atbildi par kreditēšanas jautājumiem īpašā tiešsaistes čatā SEB bankas mājas lapā. Visu šo funkcionalitāti un atbalstu klientiem nodrošina SEB bankas Klientu centrs, ko turpmāk vadīs Inga Šeninga.
Arnis Škapars, SEB bankas valdes loceklis, privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas jomas vadītājs: “Apzinoties, ka Klientu centra sniegtajam klientu servisam bija un būs arvien lielāka prioritāte uzņēmumā, turpmāk Ingas un visas Klientu centra komandas galvenais uzdevums būs arvien lielāku uzmanību veltīt attālinātajai klientu konsultēšanai. Mūsu ambīcija ir nodrošināt pasaules līmeņa servisu, tāpēc Klientu centra darbiniekiem jāturpina attīstība, lai kļūtu par bankas kompetences centra stūrakmeni, kurā koncentrēsies zinoši, vispusīgi un uz klientu vajadzībām orientēti speciālisti.“
SEB bankā I. Šeninga strādā 20 gadus, sākot savu karjeru 1997. gadā kā maksājumu speciālists, vēlāk gūstot plašu pieredzi dažādos amatos - gan kā korporatīvo klientu vadītāja, gan strādājot ar Private banking klientiem. Vēlāk 2006. gadā Inga kļuva par SEB bankas Vienības gatves filiāles vadītāju, kam sekoja trīs gadu pieredze SEB Way komandā. Pirms pievienošanās Klientu centram, Inga piecus gadus ir strādājusi Biznesa attīstības pārvaldē, kā arī vadīja eiro ieviešanas projektu.
I. Šeninga ir beigusi maģistratūras studijas Latvijas Universitātes ekonomikas fakultātē. Papildinājusi savas zināšanas Macquarie universitātē Sidnejā, Austrālijā.