SEB bankai kopš 1. jūnija jauna mobilā aplikācija
Jaunā SEB bankas mobilā aplikācija nodrošina iespēju privātpersonām ne tikai ātri pārbaudīt konta atlikumu un veikt maksājumus, bet arī ērti pārskaitīt un pieprasīt naudu citiem aplikācijas lietotājiem no kontaktu saraksta.
Realizējot digitālās attīstības programmu, SEB banka pēc jaunās IT un klientu apkalpošanas sistēmas ieviešanas aktīvi strādā pie dažādu jaunu pakalpojumu ieviešanu, pakāpeniski paplašinot attālināti pieejamo pakalpojumu klāstu. Jaunā SEB bankas mobilā aplikācija nodrošina iespēju privātpersonām ne tikai ātri pārbaudīt konta atlikumu un veikt maksājumus, bet arī ērti pārskaitīt un pieprasīt naudu citiem aplikācijas lietotājiem no kontaktu saraksta.
“Izstrādājot jauno aplikāciju un tās funkcionalitāti, fokusējāmies uz klientu atsauksmēm, iestrādājot vispieprasītākās funkcijas. Mūsu aptaujas rezultāti sakrīt arī ar Latvijas komercbanku asociācijas datiem – biežāk izmantotie pakalpojumi banku mobilajās lietotnēs ir konta atlikuma pārbaude, maksājumu veikšana, konta pārskata aplūkošana, kā arī valūtas maiņas kalkulatora izmantošana. Pēc asociācijas aprēķiniem, 2016. gadā mobilajās lietotnēs veikto maksājumu skaits pieaudzis par 90%, sasniedzot 3 miljonus,” norāda SEB bankas Digitālās attīstības vadītājs Iļja Nogičevs.
SEB mobilās aplikācijas lietotāji var ātri un ērti norēķināties savā starpā, pārskaitot naudu cilvēkiem no sava kontaktu saraksta – šajā gadījumā pat nav nepieciešams zināt saņēmēja konta numuru. Tāpat iestrādāta Smart Search funkciju – kad lietotājs sāk ievadīt maksājuma saņēmēja vārdu vai nosaukumu, automātiski atlasās uz šo vārdu/nosaukumu veiktie maksājumi, līdz ar to viegli izvēlēties nepieciešamo maksājumu paraugu un nebūs vajadzības atkārtoti ievadīt saņēmēja datus un konta numuru.
“Līdz ar jaunās mobilās aplikācijas ieviešanu, klientiem esam nodrošinājuši jaunu iespēju – nosūtīt maksājuma pieprasījumu, un šo iespēju jau šobrīd augsti novērtējuši tieši jaunieši. Maksājumi līdz 30 eiro ir pieejami bez papildu autorizācijas, bet lielākus maksājumus ir viegli apstiprināt ar Smart-ID. Arī turpmāk ieklausīsimies klientu atsauksmēs un papildināsim aplikāciju ar jaunām funkcijām,” uzsver Iļja Nogičevs.
Saskaņā ar SEB bankas datiem, kopš jaunās aplikācijas ieviešanas 1. jūnijā, to uzsākuši lietot jau vairāk 18 tūkstoši bankas klientu. Pa šo laiku ar aplikācijas palīdzību veikti vairāk nekā 8,5 tūkstoši maksājumu.
Uzziniet vairāk: seb.lv/app