SEB banka kļūst par sociālās uzņēmējdarbības atbalsta organizācijas Reach for Change partneri
SEB banka ir kļuvusi par organizācijas Reach for Change ilgtermiņa partneri, lai sniegt savu ieguldījumu sociālās uzņēmējdarbības vides nostiprināšanā Latvijā. Organizācija rīko konkursu Labās gribas uzņēmējs, lai atbalstītu biznesa idejas, kuru mērķis ir uzlabot bērnu dzīvi.
SEB banka ir kļuvusi par bezpeļņas organizācijas sociālās uzņēmējdarbības atbalstam Reach for Change ilgtermiņa partneri, lai sniegtu savu ieguldījumu sociālās uzņēmējdarbības vides nostiprināšanu Latvijā. Reach for Change rīko konkursu "Labās gribas uzņēmējs", kura mērķis ir atbalstīt sociālos uzņēmējus, kuriem ir idejas, kā uzlabot bērnu dzīvi.
Konkurss “Labās gribas uzņēmējs” šogad notiks jau ceturto gadu pēc kārtas. Līdzšinējiem projekta partneriem – TV kanāliem TV3 un 3+ šogad pievienojusies SEB banka, lai atbalstītu sociālos uzņēmējus, kuru biznesa ideja spēj veicināt bērnu labklājību Latvijā. Konkursa uzvarētājs sava mērķa īstenošanai saņems EUR 15 000, ka arī vienam no finālistiem īpaši veidota bērnu žūrija piešķirs specbalvu – EUR 5 000 no SEB bankas.
SEB bankas vadītāja Ieva Tetere ir pārliecināta: “Attīstītā sabiedrībā ir vieta uzņēmumiem, kas par savu misiju izvirza nevis peļņu, bet gan labākas pasaules veidošanu bērniem, cilvēkiem ar īpašām vajadzībām vai kādai citai līdzcilvēku grupai. Arī Latvijā šādi uzņēmumi spēj būt veiksmīgi, izveidot ilgtspējīgu biznesa modeli un paši uzturēt savu darbību - iegūstot neatkarību no ziedotājiem vai cita veida ārējā atbalsta.”
“Esam bijuši projekta partneri kopš "Labās gribas uzņēmējs" pirmajām dienām Latvijā – gan palīdzot jaunajiem sociālajiem uzņēmējiem attīstīt savas idejas, gan stāstot par radītajiem projektiem plašākai sabiedrībai, gan arī nodrošinot galveno balvu - EUR 15 000. Līdzšinējā pieredze apliecina, ka teiciens “iedot makšķeri, nevis zivi” konkursa gadījumā ir pilnībā sevi attaisnojis. Mūsu uzdevums ir iesākto turpināt – pamanīt un atbalstīt jaunus, drosmīgus sociālās uzņēmējdarbības projektus, palīdzēt tiem pilnveidoties un turpināt izaugsmi. Un, protams, stāstīt šos stāstus saviem skatītājiem, jo tie ir patiešām iedvesmojoši un ceļoši,” atklāj MTG TV Latvia vadītāja Baiba Zūzena.
Reach for Change programmas vadītāja Latvijā Jevgenija Kondurova norāda, ka katru gadu pieaug to konkursa pieteikumu skaits, kuriem ir potenciāls kļūt par tiešām ilgtspējīgu sociālo biznesu. Pagājušajā gadā par uzvarētājām kļuva Ilze Džonsone un Diāna Elekse no dzīvnieku patversmes Ulubele ar projektu Cilvēcības Skoliņa. Nepilna gada laikā Cilvēcības Skoliņa ne tikai pilnveidoja savu programmu, bet to apmeklēja jau 42 bērni un bija iespēja atbalstīt vairāk nekā 500 bērnus ar tā saucamo cilvēcības stundu, kuras laikā bērni caur rūpēm par dzīvniekiem apguva emocionālo inteliģenci.
Ikviens, kurš vēlas savu biznesa ideju īstenot sociālajā uzņēmējdarbībā, aicināts konkursam pieteikties portālā Skaties.lv no 18. oktobra līdz pat 17. novembrim.
Par konkursu
Konkurss "Labās gribas uzņēmējs" ir bezpeļņas organizācijas Reach for Change iniciatīva, kas tiek īstenota kopā ar partneriem SEB banku un televīzijām TV3 un 3+. Konkursa mērķis ir atbalstīt sociālos uzņēmējus, kuriem ir idejas, kā uzlabot bērnu dzīvi un labklājību Latvijā. Šis Latvijā īstenotais konkurss ir daļa no plašākas Reach for Change un starptautiskās sadarbības Game Changers, kas notiek vairākās valstīs.