Izmaiņas SEB bankas cenrādī no 26. aprīļa
2018. gada 26. aprīlī stājas spēkā izmaiņas SEB bankas cenrādī. Tās ir saistītas ar maksājumu kartēm, kreditēšanu un citiem pakalpojumiem. Atsevišķas komisijas maksas tiek atceltas, cenrādis papildināts ar vairākiem jauniem pakalpojumiem, savukārt citas pozīcijas tikušas koriģētas.
2018. gada 26. aprīlī stājas spēkā izmaiņas SEB bankas cenrādī, kas ir saistītas ar maksājumu kartēm, kreditēšanu un citiem pakalpojumiem. Atsevišķas komisijas maksas tiek atceltas, cenrādis papildināts ar vairākiem jauniem pakalpojumiem, savukārt citas pozīcijas tikušas koriģētas.
Svarīgākās izmaiņas:
- ar 26. aprīli tiek atcelta komisijas maksa par pārskaitījumiem internetbankā, ko klients veic starp saviem kontiem;
- stāsies spēkā komisijas maksas par izmaiņu veikšanu kredītkaršu līgumos, ja klients tos iesniedz filiālē. Ieviestas arī komisijas maksas par kredītkartes kredītlimita pārskatīšanu un karšu darījumu limitu izmaiņām;
- mainīsies nosacījumi un pieejamo atlaižu apmērs Klientu priekšrocību programmas dalībniekiem;
- SEB klientiem draudzīgo bankomātu tīklā vairs nebūs DNB bankas bankomāti;
- pārskatītas mēneša un gada maksas par visu izmēru individuālo seifu izmantošanu;
- koriģētas komisijas maksas par dokumentu sagatavošanu, ja kredīts ar nekustamā īpašuma ķīlu tiek pārkreditēts, ķīla tiek pārdota vai klients vēlas veikt citas izmaiņas;
- mainīsies komisijas maksas par darījumiem ar čekiem, un cenrādis papildināts ar jaunu pakalpojumu – izvēles vērtspapīru notikumu apkalpošanu;
- mainīta kontu apkalpošanas mēneša maksa maksājumu un elektroniskās naudas iestādēm, kā arī noteikti ierobežojumi kreditēšanas pakalpojumu sniedzējiem saistībā ar Uzņēmēja komplektu lietošanu;
- mainītas komisijas maksas par pirmreizējo dokumentu pārbaudi juridiskās personas kontu atvēršanai nerezidentiem un rezidentiem, kuru īpašnieku, patiesā labuma guvēju vai paraksttiesīgo personu apliecinošie dokumenti izsniegti ārpus EEZ;
- pārskatītas komisijas maksas par maksājumu uzdevumu izdruku vai apstiprināšanu;
- no cenrāža tiek izslēgti pakalpojumi, kas zaudējuši aktualitāti, piemēram, skaidras naudas iemaksa pensiju 3. līmeņa kontā vai uzkrājošās apdrošināšanas kontā.
Ar šīm izmaiņām vēlamies motivēt klientus izvēlēties SEB par savu pamatbanku, kā arī pilnvērtīgi izmantot internetbankā un citos elektroniskajos kanālos pieejamos pakalpojumus. Izmaiņas komisiju apmēros objektīvi atspoguļo resursus, kas bankai jāiegulda šo pakalpojumu sniegšanai – darbinieku laiku, specifiskas zināšanas, trešo pušu izmaksas, saistīto risku līdzsvaru un citas izmaksas.