SEB līzings: dāmas Latvijā vislabprātāk brauc ar Toyota, Nissan un Opel
SEB līzinga dati liecina, ka 2017. gadā sieviešu vidū populārākās auto markas bija Toyota, Nissan un Opel. Vairāk nekā puse no SEB līzinga finansētajiem auto, ko iegādājās daiļā dzimuma pārstāves, bija pilnīgi jauni spēkrati.
Lai gan pastāv uzskats, ka sievietes dod priekšroku sarkanās krāsas automašīnām, SEB līzinga dati liecina, ka starp jaunām mašīnām, ko dāmas iegādājās pērn, sarkanā krāsa bija otrā populārākā, savukārt pirmajā vietā ierindojās baltā krasa. Vēl starp pieprasītām krāsām sieviešu vidū bija tumši un gaiši pelēkā, ķiršu, melnā un brūnā.
SEB līzinga dati liecina, ka lielākā daļa no auto, ko iegādājas sievietes, ir mašīnas ar benzīna dzinēju, savukārt vidējā auto iegādes summa ir 16 500 eiro.
SEB līzinga vadītāja Jeļena Gavrilova: „Pērn SEB līzingam bija apmēram 600 darījumi, kad spēkratu iegādājās sievietes. Novērojām, ka sievietes automašīnu izvēlei pievēršas ļoti pārdomāti, un auto līzingā dāmu izvēli pamatā nosaka tādi racionāli kritēriji kā ekonomisks degvielas patēriņš, pietiekama jauda, bērnu vajadzībām pielāgots auto ar atbilstošu bagāžnieku, kurā iespējams ērti ievietot ratiņus, somas un iepirkumu maisiņus, kā arī braukšanai pilsētā piemēroti izmēri. Turklāt ar katru gadu sieviešu vidū pieaug pieprasījums pēc pilnīgi jauniem auto, kas pērn veidoja 54% no kopēja darījumu skaita.”