3. oktobrī stājas spēkā izmaiņas E-rēķinu saņemšanas noteikumos
2018. gada 3. oktobrī stāsies spēkā jaunā SEB bankas E-rēķinu saņemšanas noteikumu redakcija, kas paredz vairākas izmaiņas.
2018. gada 3. oktobrī stāsies spēkā jaunā SEB bankas E-rēķinu saņemšanas noteikumu redakcija, kas paredz vairākas izmaiņas:
- klientiem turpmāk internetbankā būs ērti pieejami visi aktīvie e-rēķinu pieteikumi - gan tie, kurus klients noslēdzis SEB bankā, gan tie, kuri noslēgti pie pakalpojumu sniedzēja. Tas nozīmē, ka turpmāk klienti varēs ērtāk pārvaldīt savus e-rēķinu līgumus;
- paredzēti apstākļi, kuros banka var pārtraukt e-rēķinu līguma darbību - piemēram, ja klients slēdz savus kontus vai 13 mēnešus pēc kārtas netiek saņemti e-rēķini.
E-rēķinu saņemšanas noteikumu jaunā versija (spēkā no 03.10.2018.)