SEB mobilo lietotni varēs izmantot arī biznesa klienti
Lielākā daļa SEB bankas biznesa klientu internetbankai pieslēdzas, izmantojot viedtālruņu lietotni Smart-ID. Lai uzņēmumu internetbankas lietošana kļūtu vēl ērtāka, SEB bankas mobilās lietotnes viedtālruņiem jaunāko versiju tagad var lietot arī uzņēmumu pārstāvji.
Jaunā SEB bankas mobilās lietotnes versija jau ir pieejama App Store un Google Play lietotņu veikalos. Uzņēmumu pārstāvji var to izmantot, lai aplūkotu sava uzņēmuma kontu atlikumus, izveidotu un apstiprinātu maksājumus, kā arī pārlūkotu darījumu vēsturi. Drīzumā lietotnē pieejamo pakalpojumu klāsts tiks paplašināts ar jaunām funkcijām.
SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars: “Jaunās funkcijas esam izveidojuši, ieklausoties klientu atsauksmēs un priekšlikumos par to, kā mūsu pakalpojumus uzlabot un padarīt ērtākus. Mobilā lietotne uzņēmējiem ir vienkārši lietojama, un tajā atrodami ikdienā visbiežāk nepieciešamie bankas pakalpojumi.”
Ja uzņēmuma pārstāvis jau lieto SEB bankas mobilo lietotni, pēc lietotnes jaunās versijas uzstādīšanas būs iespējams pārslēgties starp savu privāto internetbanku un internetbanku uzņēmumiem.
SEB bankas mobilo lietotni var lietot Android un iOS viedtālruņu īpašnieki. Drošības nolūkos pēc lietotnes uzstādīšanas lietotājam ir jāizveido četru ciparu PIN kods – to būs jāievada katru reizi, uzsākot izmantot lietotni.